Strona 1 z 1

Zestaw turbo do M52TU, M54

PostNapisane: 8 lip 2017, o 21:21
przez Karolo
Turbo w opcji STAGE 1 przeznaczonej do silników BMW serii M52TU lub M54 (oba z podwójnym vanosem)



Obrazek




Specyfikacja zestawu




Kolektor wydechowy turbo typu top mount - FTWL Motorsport - niezawodny, lekki i prosty w montażu,

Osłony termiczne kolektora wykonane ze stali kwasoodpornej - jedna na kolektor, druga na pokrywę cewek + mocowania,

Turbosprężarka GT3582 AR 0.63 lub 0.82 w zależności od pojemnośći - VBAND na wydechu - kompaktowa, świetnie wstająca i prosta w montażu - potencjał 600 hp,

Zestaw rozdzielaczy olejowych oraz przewód smarujący do turbo,

Krućce olejowe oraz restryktor do turbo

Spływ oleju z turbo do obudowy rozrządu + spływ do wkręcenia w obudowę rozrządu,

Bazaltowy bandaż termiczny - 5 metrów,

Zestaw wyczynowych szpilek głowicy M12 i nakrętek FTWL Motorsport,

Nowe oryginalne wtryskiwacze benzynowe Siemens Deka 630 cc pasujące P&P - potencjał na 900 hp,

Intercooler 600x300x76 mm - kolor srebrny/czarny do wyboru - NAJNOWSZY GĘSTY RDZEŃ,

Sześć nowych japońskich świec zapłonowych NGK o odpowiednim stopniu ciepłoty,

Niezawodny zawór Wastegate 50 mm poddany kontroli jakości oraz poprawności działania,

Sekwencyjny zawór upustowy blow off SQV4 - zakładasz i zapominasz, sam się ustawia,

Ecumaster DET3 z map sensorem 2,5 kpa do strojenia - mapa startowa w zestawie,

Przekładka odprężajaca ze stali kwasoodpornej 3 mm + uszczelka głowicy MLS Elring

Klej Loctite 3020 do sklejenia elementów powyżej,

Sportowa wewnętrzna lub zewnętrzna pompa paliwa - pasuje P&P do koszyka BMW E36,

Najwyższej jakości, grube łączniki silikonowe FMIC - niebieskie, czarne, czerwone, zielone, pomarańczowe do wyboru!

Nierdzewne opaski zaciskowe do sylikonów,

Osiem kolanek nierdzewnych 3" (76 mm) do budowy układu wydechowego,

Trzy metry rury kwasoodpornej 3" do budowy układu wydechowego,

Osiem kolanek 63 mm do budowy układu dolotowego - turbo - intercooler - przepustnica,

Dwa metry rury 63 mm do budowy układu dolotowego - turbo - intercooler - przepustnica,

Sportowy środkowy tłumik przelotowy ze stali kwasoodpornej (3" - 76 mm)

Sportowy końcowy tłumik przelotowy ze stali kwasoodpornej (3" - 76 mm)

Załącze elastyczne wydechu 3" 76 mm,

Sprzęgło sportowe - jednomas 5.5 kg + tarcza 240 mm + docisk 3.0d M57 - wkręca się na obroty jak żyleta,

Nowe łożysko oporowe sprzęgła, śruby koła zamachowego,

Uszczelki kolektora wydechowego,

Zegary BOOST + EGT Autogauge shadow stepper motor,

Zawór MBC do regulacji doładowania,

Sportowy filtr powietrza do turbo,

Trzy łączniki V-BAND 3" do wydechu,

Tuleja sondy szerokopasmowej + korek do wspawania w wydech,

Czujnik spalania stukowego Bosch do przykręcenia na blok

Kocyk termiczny na turbo.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek






Proponowany set dobrany został pod kątem instalacji we własnym zakresie - jest maksymalnie uproszczony, większość elementów montuje się w trybie przykręć i zapomnij - P&P



Elementy zawarte w tym zestawie pozwalają osiągnąć do 450 km i 550 Nm



Mówimy tu o realnych parametrach a nie bajkach wyssanych z palca - auto jedzie ogólną charakterystką a nie wykresami



Zestaw JEST KOMPLETNY i pasuje do nadwozi E30, E36, E39 oraz E46



Uwaga na inne "podobne" rozwiązania, w których nie ma połowy najdroższych podzespołów.







Cena zestawu 14 000 zł


Tel 690 160 845