Nabyłem e30 z silnikiem m40, z miejsca wyleciał on z pod maski ma rzecz m20b20.
Po miesiącu było już mało...W związku z tym ze nie jest to auto do jazdy do pracy a do zabawy skończyło się to zainstalowaniem świstaka. I sprawę w swoje ręce wziął Jędreke30 z Grzegorzem za to dla nich wielkie podziękowania.
Przed przystąpieniem do modyfikacji auto zostało z hamowane, wynik był dość zaskakujący bo silnik pokazał: 130KM i 164Nm
(wykres wkrótce)
Krótki opis modyfikacji:
Silnik:
-m20b20
-org stopień sprężania
-doładowanie 0.8 bara
Układ dolotowy:
- filtr stożkowy
-intercooler Iveco Dailly (nie pamiętam wymiarów)
-kolektor z przepustnica m20b25
Układ wydechowy:
-kolektor wydechowy seria, dokręcona do niego flasza i wyjście do góry pod sprężarkę
-turbosprężarka Garrett t25
-wbudowany org wastegate
-wydech 2.5cal + końcowy tłumik
Układ paliwowy:
-Pompa walbro 255
-seryjny regulator ciśnienia
-wtryski 360cc
Układ napedowy:
-sprzęgło wy dumka (słodka tajemnica Jędrka...)
-dyfer mała głowa 3.93
Elektronika:
-Ecumaster + mapsensor
-wskaźniki bost i EGT
W planach:
-swap na m20b25 (już leży i czeka)
-chłodnica oleju
Zawieszenie:
-przód i tył regulowane Koni
Układ hamulcowy z 2.4td
Dodatkowo zamontowano magiel e36, zwiększono skręt, zainstalowano hydrauliczny ręczy.
Nie dysponujemy zbyt bujna dokumentacją fotograficzna ale zawsze coś...

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Po modyfikacjach auto również przejechało przez rolki i pokazało zacne cyferki.
Auto od poczatku do końca zbudowane, wystrojone i z hamowane w PirsPerformance

Uploaded with ImageShack.us
Auto w akcji można było zobaczyć 21-22 kwietnia na bemowie.
W efekcie końcowym auto wygląda tak:

Uploaded with ImageShack.us
A na czwartym biegu radzi sobie tak:)

Uploaded with ImageShack.us