E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Chyba nic nie puchnie, bo przeżyło trzy treningi całodniowe, nie gaszone nawet przy zmianach opon :tongue:
gadziuWLKP
Forumowicz
Posty: 537
Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: gadziuWLKP »

w m52b28 zdarzały się tłoki o średnicy 83.955, nawet leżą u mnie takie w szafie. Czyli przeznaczone do bloku z powłoką. ale w jakim dokładnie typie silnika jeździły tego nie wiem.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Akurat udało się tak ładnie ustrzelić, więc mała zapowiedź... bo to jeszcze nie wszystkie 'pieniądze' :heh:

Obrazek

Pytanie, czy wytrzyma trening driftu :devill2:
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: makii »

:clap: :ok: :pasuje:
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

Ładnie, kibicuję, co dalej?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Silnik przeżył 4 komplety opon na treningu, urwał tuleje dyfra i poduszki pod łapami :heh:

Kompresja zmierzona dziś, nadal po równe 8 barów.

Widziałem już jednorazowo 530hp, ale obawiam się, że pompa fake 044 się kończy wydajnosciowo, bo afr dziwnie leci w górę.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1799
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Miś »

W tych okolicach właśnie 044 podróba wymięka, więc warto wymienić, wysokie górki na mapie ve pewnie się obniżą zdecydowanie.

Przy tak niskim CR powinno to pożyć sobie nawet, polecam dwie pompy i dolewkę etanolu do benzyny, zrobicie na mniejszym doładowaniu 550hp na niższym EGT. :)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

Miś pisze:W tych okolicach właśnie 044 podróba wymięka, więc warto wymienić, wysokie górki na mapie ve pewnie się obniżą zdecydowanie.

Przy tak niskim CR powinno to pożyć sobie nawet, polecam dwie pompy i dolewkę etanolu do benzyny, zrobicie na mniejszym doładowaniu 550hp na niższym EGT. :)
Jak można druga pompe dołożyć, jedna za drugą szeregowo czy z Swirl pota dorobić drugie wyjście i obok dwie naraz równolegle a później w trójnik połączyć to co idzie na listwe?

No i z etanolem dobre, ale trzeba by przewody paliwowe zmieniać?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1799
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Miś »

Mała dolewka przechodzi na seryjnych przewodach/gumowych.

Pompę drugą równolegle.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: k64 »

podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
Bardzo ważna uwaga. Mała dolewka to ile to jest na fabrycznych przewodach żeby dało radę?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Kusy6 pisze:
. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
Bardzo ważna uwaga. Mała dolewka to ile to jest na fabrycznych przewodach żeby dało radę?
30% jest bezpiecznie, było już na forum ;)
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: makii »

. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
raczej się zaciera, czerwony olej do 2 suwa załatwi sprawę 1:50
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1799
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Miś »

Świetny pomysł lać olej do dwusuwa zamiast kupić ori pompę. :frusty:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Horex »

Jak tam upg? dalej żyje? planuje tak samo skręcic m52 tylko mniej boostu ładować, czemu nie chcieliscie skrecic na szpilkach m10 z nakrętkami? nie byłoby to lepsze rozwiązanie?
ODPOWIEDZ