E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 517KM/657Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 11 lut 2020, o 20:18

Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.

Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 549
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 11 lut 2020, o 22:49

KonradGT napisał(a):Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.

Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).

Bez MBC nie będzie upuszczać lekko ciśnienia nawet już od pół bara albo i mniej?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez deejeys » 12 lut 2020, o 11:42

Nie ma sensu wywalać MBC, przecież to powrót do epoki iveco '92. Niestety na problem stabilności boostu sklada się sporo czynników...
Avatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
 
Posty: 444
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 15:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 12 lut 2020, o 18:36

Dlatego napisałem 'może' ;) Muszę potestowac, bo potrzeba nie tyle więcej momentu co po prostu w niższych obrotach ;)
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 549
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 13 lut 2020, o 13:55

k64 napisał(a):podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg

A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 14 lut 2020, o 20:30

Kusy6 napisał(a):
k64 napisał(a):podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg

A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?


Raczej wątpię, że każdej ;)
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 549
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 14 lut 2020, o 20:45

KonradGT napisał(a):
Kusy6 napisał(a):
k64 napisał(a):podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg

A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?


Raczej wątpię, że każdej ;)

A dokładniej? Czyli do samego bio trzeba też zmieniać, a do 33% jeszcze nie?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez k64 » 15 lut 2020, o 09:58

problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
k64
Forumowicz
 
Posty: 1825
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 15 lut 2020, o 17:06

k64 napisał(a):problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ? :)

Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez whatdefak » 15 lut 2020, o 18:10

Kusy6 napisał(a):
k64 napisał(a):problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ? :)

Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?

myślę że śmiało można polecić takie pompy jak DW czy Walbro - model w zależności od tego co potrzebujesz i jakiej wydajności.

chińczykowi raczej przy 25-30% nic nie powinno się dziać, gorzej jak masz tego alko masz ponad 50% wtedy masz szanse że zatrzesz pompę z tego względu że alkohol jest "suchy" i nie smaruje pompy w przeciwieństwie do paliwa :ph34r:
mogę sie mylić , ale no zazwyczaj chińskie pompy działają na benzynie bez problemu, problem jest jak wchodzi w grę alko
Avatar użytkownika
whatdefak
User
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26 gru 2015, o 03:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 16 lut 2020, o 11:24

Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 16 lut 2020, o 14:19

Kusy6 napisał(a):Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota


Wytestuj i nam powiedz ;) pytanie czy ona nadąży w ogóle pompować :heh:
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 549
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 4 mar 2020, o 20:33

Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 549
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez radekkm » 13 kwi 2020, o 09:04

Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
radekkm
Nowy na forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 00:57
Imię: radek
lokalizacja: uk

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 13 kwi 2020, o 09:08

KonradGT napisał(a):Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:

Czyli przewody do zmiany na teflon?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości