BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

a tu pare fotek zawiechy

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

zawiecha pochodzi z e36 po lekkich modyfikacjach
Zielok
Turbo-Team
Posty: 112
Rejestracja: 21 lut 2010, o 12:58
Imię: Kuba
lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Zielok »

Od czego wstawiłeś wahacze z przodu?
www.bmw-wloclawek.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Blacha »

Zielok pisze:Od czego wstawiłeś wahacze z przodu?
Prędzej kto modyfikował/przedłużał.
ŁAdnie jest to wykonane, gratki :ok:
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

sa to wachacze z e36 tylko ze przespawane swoznie z prawego do lewego wachacza i na odwrót :cool2:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Karolo »

No bardzo ładnie centrują koło :) Mozna wiedzieć ( PW ) jaki jest koszt wykonania takiej operacji ?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: Blacha »

guzbmw30 pisze:sa to wachacze z e36 tylko ze przespawane swoznie z prawego do lewego wachacza i na odwrót :cool2:
Nie lepiej było wygiąć wahacze? U PUZ-a to kosztowało kiedyś 300zł jak dobrze pamiętam.
guzbmw30
Turbo-Team
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
Imię: sebastian
lokalizacja: SZO

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: guzbmw30 »

Blacha pisze:
guzbmw30 pisze:sa to wachacze z e36 tylko ze przespawane swoznie z prawego do lewego wachacza i na odwrót :cool2:
Nie lepiej było wygiąć wahacze? U PUZ-a to kosztowało kiedyś 300zł jak dobrze pamiętam.
może i tak ale ja dodatkowo wydłurzałem wachacz by uzyskac pochylenie koła
prubowałem wstawiac też wachacz od e46 ale niegrało to znowu z zawiechą od e36[koło uciekało zbyt mocno do tyłu]
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: korona »

Masakra :heh:

Gdybanie na temat wstawania Holseta HX40 czas zakończyć, wczoraj wyskoczyliśmy na autostradę wystroić auto. 5 bieg, zaledwie 2200 obr/min i doładowanie przekracza "0" i idzie w nadciśnienie, przy 3200 obr/min jest 0,5bar, przy 4000 ogr/min 1 bar na zegarze, przy 4500obr/min 1,5 bar :devill2: Źle? Idzie pięknie, niestety szybko brakło wtrysków 360cc @3bar mimo regulatora 3,5bar, trzeba wymienić sprężynę w WG na bardziej miękką i na razie ograniczyć boost do 0,9bar - no i oczywiście zamówić wtryski :wink2:

Subiektywnie to idzie jak wściekłe, udało sie na moment przyczepność stracić przy ponad 140km/h na piątym biegu i zaspawanym moście, świst turbiny wystawionej nad silnik i na razie bez filtra wspaniały. Mam jakieś zdjęcia i krótkie filmy, coś tam wrzucę w wolnej chwili.

PS największe podziękowania dla generalnego wykonawcy autostrady A1 :ok: teraz mamy gdzie testować auta
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: k64 »

teraz to juz same hx40 i gt35 beda wkladac ludziska do bawarek :dry:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: k64 »

korona pisze:Masakra :heh:

Gdybanie na temat wstawania Holseta HX40 czas zakończyć, wczoraj wyskoczyliśmy na autostradę wystroić auto. 5 bieg, zaledwie 2200 obr/min i doładowanie przekracza "0" i idzie w nadciśnienie, przy 3200 obr/min jest 0,5bar, przy 4000 ogr/min 1 bar na zegarze, przy 4500obr/min 1,5 bar :devill2: Źle? Idzie pięknie, niestety szybko brakło wtrysków 360cc @3bar mimo regulatora 3,5bar, trzeba wymienić sprężynę w WG na bardziej miękką i na razie ograniczyć boost do 0,9bar - no i oczywiście zamówić wtryski :wink2:

Subiektywnie to idzie jak wściekłe, udało sie na moment przyczepność stracić przy ponad 140km/h na piątym biegu i zaspawanym moście, świst turbiny wystawionej nad silnik i na razie bez filtra wspaniały. Mam jakieś zdjęcia i krótkie filmy, coś tam wrzucę w wolnej chwili.

PS największe podziękowania dla generalnego wykonawcy autostrady A1 :ok: teraz mamy gdzie testować auta
jak dostaliscie 4 sprezyny do Wg a przypuszcam ze tak bylo , (org jedna w srodku) to wlozcie jedna najwieksza i druga najmniejsza, i powinno byc 0,9 - uwaga na oczy albo zeby ja bym stracil i to i to ... ) , przy jedej najwiekszej a zarazem najslabszej jest 0,5 bara - moze sie info przyda dla tych co maja wg chinczyka vbanda 60mm).

jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia :ph34r:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: DOHC »

. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia :ph34r:

to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?

pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: k64 »

DOHC pisze:
. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia :ph34r:

to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?

pozdrawiam
masz racje ale to idzie w parze, przy 300kucach i 500nM nie stracisz trakcji na 5 biegu . A u mnie jest 504nM (bylo) i nie straci za holere - a do 4tys nie dzieje sie prawie ze nic a potem dup max boost.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: korona »

DOHC pisze:
. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia :ph34r:

to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?

pozdrawiam
Gdzie tam do 500... wtryski blokują i trochę osprzętu, może kiedyś. Raczej nagły wzrost momentu przy full bucie i tylko przez 2 sek, ale zawsze :wink2: - ot ciekawostka. Boost sterowany napięciem sprężyny WG, jak trzeba będzie dojdzie MBC.
www.turboBMW.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: DOHC »

. pisze:
DOHC pisze:
. pisze:
jak na 5 stracilo trakcje to smiem twierdzic ze juz peklo pierwsze 500+ z m50 ? kiedy hamownia :ph34r:

to świadczy raczej o konkretnym jeb... momentu . Jak jest sterowany boost mbc , ebc ?

pozdrawiam
masz racje ale to idzie w parze, przy 300kucach i 500nM nie stracisz trakcji na 5 biegu . A u mnie jest 504nM (bylo) i nie straci za holere - a do 4tys nie dzieje sie prawie ze nic a potem dup max boost.
ale ile on mógł mieć obrotów na 5 biegu przy 140 ? Korona spróbuj założyć do ecumastera jakiś n75 to boost pojawi się jeszcze wczesniej . Ewentualnie mbc chociaż jak macie ecumastera to szkoda nie wykożystać mapy injection
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0

Post autor: max325 »

jezeli traci trakcje na 5 biegu to jaki ma dyfer???? wszyscy mowicie ze ma mega przyrost mocy[nie neguje] ale jesli ma wysokie przelozenie w dyferku to latwiej uzyskac taki efekt. Tak czy siak to i tak gratuluje auta.
Pozdro
ODPOWIEDZ