E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: krzysiu134 »

Pat-325 pisze:Jak się jeździ na tym dyfrze?
Mam taki sam i trasa jest trochę męcząca, przy 140km/h okolice 4000obr/min.
Długość przełożenia byłaby idealna jakby jeszcze jeden bieg dodać ;)
Różnica jest duża najbardziej widoczna w trasie teraz mam przy 2500obr około 110 km/h a na starym było około 90 km/h i tylko żałuję że wczśniej go nie zmieniłem bo i tak na starym moc nie była wykorzystana bo tracił przyczepność błyskawicznie .

Jeszcze znalazłem jakieś stare fotki ,dla małej aktualizacji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jedne wspólne z bratem .

Obrazek
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: leo »

:ok:

co tam golfik ma pod maską?
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: krzysiu134 »

leo pisze::ok:

co tam golfik ma pod maską?
Silnik KR 1.8 16V na osprzęcie z G60
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: atom1 »

ojej to juz lepszego kompresora nie mogl wybrac :-)))
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: Pan. B »

Osprzęt z G60- pewnie bardziej chodziło o wiązkę i ecu niż sam g lader;)
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: krzysiu134 »

Pan. B pisze:Osprzęt z G60- pewnie bardziej chodziło o wiązkę i ecu niż sam g lader;)
On jest na Garrecie a ma osprzęt tylko z G60 ( komp ,czujniki i wiązka ) seryjnie był na mechanicznym wtrysku
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
wojtekm17
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: wojtekm17 »

Golf fajny. A pomijając golfa jak to jest z tymi dyframi,jak mam do w e36 założony z tdsa S 2.65 i jest za długi to da rade z jakiegoś bez szpery np. z 3.15 bebechy przełożyć żeby uzyskać S 3.15?
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: atom1 »

a :D.... vw nie kumam kompletnie tematu, jak tak to spoczko, ze szparami nie da sie tak- musza miec taka sama obudowe i glowe.. sam mam z tym metlik i nie umiem tego znalezc, najlepiej szukac szpere z sankami od razu w moim przypadku braku porownania :clap:
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: krzysiu134 »

Dawno tu nie zaglądałem , przed połową roku 2015 została zamontowana turbina gt35 :heh: od . oraz wyremontowany silnik m52b25 (na żeliwnych tulejach) stary został sprzedany z turbiną K27. Po odwiedzeniu hamowni wypadało by coś zaktualizować .
Na początek nowe turbo ,kolektor ssący i wydechowy ,WG 44mm.

Porównanie k27 do nowej GT35.
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Silnik m52
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe orurowanie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowy kolektor dolotowy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wydech i WG
Obrazek
Obrazek

Hamownia-doładowanie 0,8bara - 326KM 475Nm
Obrazek
Obrazek

Małe podsumowanie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 425
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E36 318i silnik m52b25

Post autor: PiotrTF »

Daje coś ten kolektor dolotowy przy takich mocach poza równiejszym napełnianiem cylindrów i przez to zmniejszeniem ryzyka fuck-up'a na 3 i 4 cylindrze?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
kuba-e21
User
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:47
Imię: Kuba
lokalizacja: Poznan/Oslo

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: kuba-e21 »

Jak wykonałeś ten kolektor, że nie ma na nim żadnych spawów :blink2: :eee: Wygląda mega profi !
Awatar użytkownika
fulltone88
Turbo-Team
Posty: 110
Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
Imię: Piotrek
lokalizacja: Białystok

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: fulltone88 »

kuba-e21 pisze:Jak wykonałeś ten kolektor, że nie ma na nim żadnych spawów :blink2: :eee: Wygląda mega profi !
Wydaje mi się że mogła to być maszynowa obróbka ścierniwem niemetalicznym :heh:
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: krzysiu134 »

fulltone88 pisze:
kuba-e21 pisze:Jak wykonałeś ten kolektor, że nie ma na nim żadnych spawów :blink2: :eee: Wygląda mega profi !
Wydaje mi się że mogła to być maszynowa obróbka ścierniwem niemetalicznym :heh:
Wszystkie spawy są zeszlifowane na równo a małe nierówności wygładzone szpachlówką z włóknem szklanym .
Silnik i turbo sprawują się b.dobrze :heh: jedynie co zostało poprawione to jest wspawany łącznik elastyczny za WG .

Obrazek
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: makii »

czym i po co wysmarowałeś wydech ?
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: kat23 »

po co stosuje się 2 przewody do sterowania wg ?
ODPOWIEDZ