wojtekm17 pisze:Jakbyś przełozył motorownie to można zagazować jak auta używasz codziennie.Wiadomo że w tuningu lepiej używać dobrej beny no ale ...
Widać po zdjęciach że był mokry asfalt więc pewnie Krzysiek przycisnoł i becia poszła bokiem.Czasami jak pójdzie to już nie do opanowania.Szkoda ale grunt że chłopak cały.Pozdro
Co do gazu przy turbo to jestem przeciwnikiem . Wlałem drugi raz na tej samej stacji jakieś h....e paliwo i auto mi przerywało jak zaskoczyło i poszła do było już po wszystkim .
Blacha pisze:Podczas remontu m52 i przygotowania go pod turbo użyłeś korb z m50v a tłoki zostały z m52 czy też z m50v?
Z innej beczki, to auto miało gaz ?
Korby są z m40 a tłoki były seryjnie w siniku m52 do m54
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... 3&start=45 i takie zostawiłem tyko dokupiłem jeden tłok . Tyko zmieniłem gwinty w boku na M11.
Jeszcze jakieś fotki z rozbierania auta .
Jeszcze fotki z IC i rury dolotowej - zero syfu i oleju . Do silnika od wymiany do wymiany nie było konieczności dolewania oleju ( zmiana co około 4tyś)
PS Cały zestaw turbo plus silnik i jest na sprzedaż . Jak do wiosny się nie sprzeda do idzie do nowej budy.
Link do ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/silnik-swap-t ... p3IyP.html