E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: krzysiu134 »

kat23 pisze:po co stosuje się 2 przewody do sterowania wg ?
Drugi nie jest nigdzie podpięty kończy się 5cm dalej jest tam po to aby nie leciał syf do WG.
makii pisze:czym i po co wysmarowałeś wydech ?
Wydech jest pomalowany ocynkiem w spraju .
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: leo »

No i pięknie, nie boisz sie o wezyk sterujacy wg ze moze sie przypalić od WG? Jest dość blisko korpusu w ktorym płyną spaliny...
BMWexpert Motorsport
Ak92
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2017, o 05:20
Imię: Jns
lokalizacja: Suomi

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Ak92 »

Hey,damn nice build ! :cool2: i have a question, do u have siemens ms40,1 or 41 dme? i have 520 ms40,1 turbo build with det3 but idk howto get crank signal right, is it vr or hall sensor to set it up at det3? and wich pin at dme is the crank sensor signal ? im so lost with it atm :śmiech: greetins from fin!
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: elmo0104 »

As far as I know it is impossible to run DET properly both Ms41 and ms40.1. They are "smarter" than Bosch Motronic. you can not cheat them with det. You solution is to run ms41 and tune the ori siemens ms41 ECU without DET. Fiew of us had it done. I know myself and user called Miś that have tuned ms41 on our turbo cars.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Horex »

co sie stalo z samochodem?
jurczi
Nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 22 kwie 2017, o 17:05
Imię: Artur
lokalizacja: Krk

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: jurczi »

Kierownik cały mam nadzieję?
wojtekm17
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: wojtekm17 »

Daj Boże aby cały! Jak nie sprzeda to kupi kaste,przełoży motorownie i dalej heja.
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Blacha »

Wyrazy współczucia bo ogrom pracy włożony w projekt nie mniej jednak aby kierowca był cały, auto się poskłada
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Miś »

Jakieś fotki/artykuł?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Guta
User
Posty: 44
Rejestracja: 21 lut 2010, o 19:33
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Biłgoraj

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Guta »

Miś pisze:Jakieś fotki/artykuł?
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: krzysiu134 »

Mnie i nikomu innemu nic się nie stało jechałem sam tylko buda banan . Silnik również nienaruszony zerwało tylko poduszki .
Co do planów to jestem już w takim wieku że czas pomyśleć o czymś ekonomiczniejszym kupiłem już nowe E36 318i i zastanawiam się nad gazem . Silnik i turbo mam wystawione na sprzedaż jak się nie sprzeda to się zastanowię co dalej.

Obrazek

Obrazek

PS jak zdobyłeś moje zdjęcie?
Guta pisze:
Miś pisze:Jakieś fotki/artykuł?
Obrazek
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Horex »

zdaje sie, ze wrzuciles te zdjecia w dziale sprzedam
wojtekm17
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: wojtekm17 »

Jakbyś przełozył motorownie to można zagazować jak auta używasz codziennie.Wiadomo że w tuningu lepiej używać dobrej beny no ale ... :blink2: Widać po zdjęciach że był mokry asfalt więc pewnie Krzysiek przycisnoł i becia poszła bokiem.Czasami jak pójdzie to już nie do opanowania.Szkoda ale grunt że chłopak cały.Pozdro
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: Blacha »

Podczas remontu m52 i przygotowania go pod turbo użyłeś korb z m50v a tłoki zostały z m52 czy też z m50v?

Z innej beczki, to auto miało gaz ?
Awatar użytkownika
krzysiu134
Turbo-Team
Posty: 201
Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
Imię: krzysiu
lokalizacja: z Południa

Re: E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara

Post autor: krzysiu134 »

wojtekm17 pisze:Jakbyś przełozył motorownie to można zagazować jak auta używasz codziennie.Wiadomo że w tuningu lepiej używać dobrej beny no ale ... :blink2: Widać po zdjęciach że był mokry asfalt więc pewnie Krzysiek przycisnoł i becia poszła bokiem.Czasami jak pójdzie to już nie do opanowania.Szkoda ale grunt że chłopak cały.Pozdro
Co do gazu przy turbo to jestem przeciwnikiem . Wlałem drugi raz na tej samej stacji jakieś h....e paliwo i auto mi przerywało jak zaskoczyło i poszła do było już po wszystkim .
Blacha pisze:Podczas remontu m52 i przygotowania go pod turbo użyłeś korb z m50v a tłoki zostały z m52 czy też z m50v?

Z innej beczki, to auto miało gaz ?
Korby są z m40 a tłoki były seryjnie w siniku m52 do m54 http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... 3&start=45 i takie zostawiłem tyko dokupiłem jeden tłok . Tyko zmieniłem gwinty w boku na M11.

Obrazek

Jeszcze jakieś fotki z rozbierania auta .

Obrazek

Jeszcze fotki z IC i rury dolotowej - zero syfu i oleju . Do silnika od wymiany do wymiany nie było konieczności dolewania oleju ( zmiana co około 4tyś)

Obrazek



PS Cały zestaw turbo plus silnik i jest na sprzedaż . Jak do wiosny się nie sprzeda do idzie do nowej budy.
Link do ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/silnik-swap-t ... p3IyP.html
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
ODPOWIEDZ