BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Gratulacje.
Taki niepozorny sliperek z tego sedana a ogień ma straszny. Jak byś start miał lepszy to wydymał byś tą Cobre jeśli mnie wzrok nie myli. Powodzenia 3mam kciuki.
Taki niepozorny sliperek z tego sedana a ogień ma straszny. Jak byś start miał lepszy to wydymał byś tą Cobre jeśli mnie wzrok nie myli. Powodzenia 3mam kciuki.
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Co do grzania to pisałem już że problem był z wibrującym wałem napędowym...DawidLwa pisze:Kilka uwag
za Malo rozgrzane opony
nie gasimy odrazu silnika po przejezdzie
spaw zamiast szpery
dołożyć doladowanie plus e85
zamiast automata może dogbox ???
odlaczany hamulec ? Nie warto ja seryjnym silnikiem palilem laczki na hamulcu i dawało rade
Co do gaszenia to przez połowę przejazdu hamowałem silnikiem i przed końcem dojeżdżałem już na luzie
Spaw jest zbędny i auto straci na zwykłym użytkowaniu...
Dog box odpada z racji ceny oraz regulaminu
Co do cobry no to mniej więcej napędzała się podobnie, tyle że pierwsze 20 metrów robiła o 0.2 sec szybciej. Co nie znaczy że na przyszły sezon jej odpuszczę
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Może nie kompletnego dog boxa ale shifter w stylu CAE w normalnym układzie H? Działa to bardzo precyzyjnie i skok dźwigni jest na prawdę krótki a biegi wchodzą bardzo pewnie.
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=35&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=35&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Ale silnik to musial by byc dosc sztywno zawieszony bo wedzie lewarek latal. Przynajmniej tak to wyglada po konstrukcji mocowanej do budy
-chałturnik-
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Grzesi(E30)k pisze:Ale silnik to musial by byc dosc sztywno zawieszony bo wedzie lewarek latal. Przynajmniej tak to wyglada po konstrukcji mocowanej do budy
Nic nie będzie latało. Te lewarki mają sprężyny skretna.
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
W tej cenie mam skrzynie z automatu... a tak na prawdę głównie nie chodzi mi o czas zmiany biegów, tylko płynny start na hydrokinetyku... Nie wiem do ilu można zejść tamtym lewrkiem ale na przejeździe z filmu wszystkie biegi zmieniałem poniżej 0.3 sec, czwórka weszła w 0.2... Pierwsze 4 biegi i tak wchodzą po prostym ruchu, kto miał shortshifta wie jaki jest skok...Problem był by dopiero z 5 biegiem, a kupować to ustrojstwo tylko dla 5 to trochę za drogo...
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Nie mówię że akurat CAE ale nie długo powinien pojawić się taki shifter rodzimej produkcji w bardzo konkurencyjnej cenie, a ja też kiedyś chciałem taki robić bo mam zdjęcia i wymiary pościągane z takiego shiftera, tylko jednej sztuki to nie opłacało się robić.
I bez urazy ale jak dla mnie automat zabija cały urok tego wszystkiego, ale życzę jak najlepiej :-)
I bez urazy ale jak dla mnie automat zabija cały urok tego wszystkiego, ale życzę jak najlepiej :-)
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Karol może taki układ rozwiąże Twój problem:master86 pisze:W tej cenie mam skrzynie z automatu... a tak na prawdę głównie nie chodzi mi o czas zmiany biegów, tylko płynny start na hydrokinetyku... Nie wiem do ilu można zejść tamtym lewrkiem ale na przejeździe z filmu wszystkie biegi zmieniałem poniżej 0.3 sec, czwórka weszła w 0.2... Pierwsze 4 biegi i tak wchodzą po prostym ruchu, kto miał shortshifta wie jaki jest skok...Problem był by dopiero z 5 biegiem, a kupować to ustrojstwo tylko dla 5 to trochę za drogo...
https://www.youtube.com/watch?v=n5518nf6OSA" onclick="window.open(this.href);return false;
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Spokojnie... Skrzynie automatyczną traktuje jako zło konieczne, co do tego patentu z linka to również myślałem nad tym patentem z tym że do kompletu zrobił bym sobie sprzęgło 3 tarczowe i ruszał na lekkim pół sprzęgle, całość była by sterowana z ms3... Na próbę będę strugał takie coś do golfa od Łukasza Lamika, a on zajmie się elektroniką. U mnie jeszcze ze skrzynią nie jest przesądzone, żeby klepnąć dziesiątkę wystarczy 1.4 bara i e85, ale do rekordu w streecie to jeszcze za mało .
A tak w ogóle to ma ktoś możliwość zmierzyć gabaryty skrzyni automatycznej względem zf? My tu gadu gadu a ja nie wiem czy wejdzie
A tak w ogóle to ma ktoś możliwość zmierzyć gabaryty skrzyni automatycznej względem zf? My tu gadu gadu a ja nie wiem czy wejdzie
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Na moje oko ok 10-15 cm jest dłuższy automat w m50 ,nie wiem jak w tych nowszych. Dokładnie moge Ci zmierzyć jak wrócę do domu.
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Co do tego patentu na sprzęgle to Mickey w tsunami ma coś podobnego ale na powietrze, bo ma pedała sprzęgła wspomagany siłownikiem pneumatycznym. Zdaje to egzamin. Co do skrzyni to też mogę zmierzyć u znajomego automata z 3.0 d lub n62. W sumie ja też mam sporą skrzynie manualną do mojego projektu, niewiele mniejszą na oko od automatu i zastanawiam się czy wejdzie w tunel e30 :-P te ZF-y z 2.8 są malutkie względem automatu, a Ty masz jeszcze silnik cofnięty sporo co pewnie dodatkowo utrudniałoby sprawę.
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
A ma ktoś dostęp do automatu 8hp70?
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
a w czym to konkretnie to wychodziło, i z jakim motorem? znajomy ma trochę przerobu BMW na części to może coś się trafi
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
MW 7 Series (F01), BMW X5 (E70), może być z wersji x.
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Przepraszam ze w tym temacie zapytam, czy po zgrzaniu nalezy ponownie zahartowac(utwardzic) zewnetrznie półoś ?Karolo pisze:Jest możliwość zgrzania półosi o ile są pełne poprzez tarcie, to dużo lepsza opcja niż spawanie. Polecam się rozejrzeć za taką usługą w swoich okolicach, jak nie znajdziesz to podeślij mi dwie roebrane sztyce to ci to ogarnę.