BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: caserwis »

Gratulacje.
Taki niepozorny sliperek z tego sedana a ogień ma straszny. Jak byś start miał lepszy to wydymał byś tą Cobre jeśli mnie wzrok nie myli. Powodzenia 3mam kciuki. :pasuje:
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

DawidLwa pisze:Kilka uwag :tongue:

za Malo rozgrzane opony
nie gasimy odrazu silnika po przejezdzie
spaw zamiast szpery
dołożyć doladowanie plus e85
zamiast automata może dogbox ???
odlaczany hamulec ? Nie warto ja seryjnym silnikiem palilem laczki na hamulcu i dawało rade
Co do grzania to pisałem już że problem był z wibrującym wałem napędowym...
Co do gaszenia to przez połowę przejazdu hamowałem silnikiem i przed końcem dojeżdżałem już na luzie :piwo:
Spaw jest zbędny i auto straci na zwykłym użytkowaniu...
Dog box odpada z racji ceny oraz regulaminu :wink2:

Co do cobry no to mniej więcej napędzała się podobnie, tyle że pierwsze 20 metrów robiła o 0.2 sec szybciej. Co nie znaczy że na przyszły sezon jej odpuszczę :wink2:
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: farmer91 »

Może nie kompletnego dog boxa ale shifter w stylu CAE w normalnym układzie H? Działa to bardzo precyzyjnie i skok dźwigni jest na prawdę krótki a biegi wchodzą bardzo pewnie.

http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=35&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Grzesi(E30)k »

Ale silnik to musial by byc dosc sztywno zawieszony bo wedzie lewarek latal. Przynajmniej tak to wyglada po konstrukcji mocowanej do budy
-chałturnik-
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: forti »

Grzesi(E30)k pisze:Ale silnik to musial by byc dosc sztywno zawieszony bo wedzie lewarek latal. Przynajmniej tak to wyglada po konstrukcji mocowanej do budy

Nic nie będzie latało. Te lewarki mają sprężyny skretna.
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

W tej cenie mam skrzynie z automatu... a tak na prawdę głównie nie chodzi mi o czas zmiany biegów, tylko płynny start na hydrokinetyku... Nie wiem do ilu można zejść tamtym lewrkiem ale na przejeździe z filmu wszystkie biegi zmieniałem poniżej 0.3 sec, czwórka weszła w 0.2... Pierwsze 4 biegi i tak wchodzą po prostym ruchu, kto miał shortshifta wie jaki jest skok...Problem był by dopiero z 5 biegiem, a kupować to ustrojstwo tylko dla 5 to trochę za drogo...
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: farmer91 »

Nie mówię że akurat CAE ale nie długo powinien pojawić się taki shifter rodzimej produkcji w bardzo konkurencyjnej cenie, a ja też kiedyś chciałem taki robić bo mam zdjęcia i wymiary pościągane z takiego shiftera, tylko jednej sztuki to nie opłacało się robić.

I bez urazy ale jak dla mnie automat zabija cały urok tego wszystkiego, ale życzę jak najlepiej :-)
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: Pietrek.L »

master86 pisze:W tej cenie mam skrzynie z automatu... a tak na prawdę głównie nie chodzi mi o czas zmiany biegów, tylko płynny start na hydrokinetyku... Nie wiem do ilu można zejść tamtym lewrkiem ale na przejeździe z filmu wszystkie biegi zmieniałem poniżej 0.3 sec, czwórka weszła w 0.2... Pierwsze 4 biegi i tak wchodzą po prostym ruchu, kto miał shortshifta wie jaki jest skok...Problem był by dopiero z 5 biegiem, a kupować to ustrojstwo tylko dla 5 to trochę za drogo...
Karol może taki układ rozwiąże Twój problem:
https://www.youtube.com/watch?v=n5518nf6OSA" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

Spokojnie... Skrzynie automatyczną traktuje jako zło konieczne, co do tego patentu z linka to również myślałem nad tym patentem z tym że do kompletu zrobił bym sobie sprzęgło 3 tarczowe i ruszał na lekkim pół sprzęgle, całość była by sterowana z ms3... Na próbę będę strugał takie coś do golfa od Łukasza Lamika, a on zajmie się elektroniką. U mnie jeszcze ze skrzynią nie jest przesądzone, żeby klepnąć dziesiątkę wystarczy 1.4 bara i e85, ale do rekordu w streecie to jeszcze za mało :wink2: .
A tak w ogóle to ma ktoś możliwość zmierzyć gabaryty skrzyni automatycznej względem zf? My tu gadu gadu a ja nie wiem czy wejdzie :śmiech:
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: DawidLwa »

Na moje oko ok 10-15 cm jest dłuższy automat w m50 ,nie wiem jak w tych nowszych. Dokładnie moge Ci zmierzyć jak wrócę do domu.
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: farmer91 »

Co do tego patentu na sprzęgle to Mickey w tsunami ma coś podobnego ale na powietrze, bo ma pedała sprzęgła wspomagany siłownikiem pneumatycznym. Zdaje to egzamin. Co do skrzyni to też mogę zmierzyć u znajomego automata z 3.0 d lub n62. W sumie ja też mam sporą skrzynie manualną do mojego projektu, niewiele mniejszą na oko od automatu i zastanawiam się czy wejdzie w tunel e30 :-P te ZF-y z 2.8 są malutkie względem automatu, a Ty masz jeszcze silnik cofnięty sporo co pewnie dodatkowo utrudniałoby sprawę.
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

A ma ktoś dostęp do automatu 8hp70?
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: farmer91 »

a w czym to konkretnie to wychodziło, i z jakim motorem? znajomy ma trochę przerobu BMW na części to może coś się trafi
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: master86 »

MW 7 Series (F01), BMW X5 (E70), może być z wersji x.
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar

Post autor: DawidLwa »

Karolo pisze:Jest możliwość zgrzania półosi o ile są pełne poprzez tarcie, to dużo lepsza opcja niż spawanie. Polecam się rozejrzeć za taką usługą w swoich okolicach, jak nie znajdziesz to podeślij mi dwie roebrane sztyce to ci to ogarnę.
Przepraszam ze w tym temacie zapytam, czy po zgrzaniu nalezy ponownie zahartowac(utwardzic) zewnetrznie półoś ?
ODPOWIEDZ