[E34 Turbo] 88'

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 6 kwi 2017, o 05:54

a półosie pasują?
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez Zycio lpg » 6 kwi 2017, o 18:58

Wał belka przeguby są inne ja zmieniłem całe zawieszenie i ognia
Zycio lpg
User
 
Posty: 37
Dołączył(a): 21 lut 2016, o 13:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 7 kwi 2017, o 06:11

to były 3 rodzaje belki?może zmieniałeś z małej głowy?
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez Zycio lpg » 7 kwi 2017, o 06:34

Ja miałem oryginalnie m20, środek dyfra pasował z e36 325 to duża głowa a ta z m30 to bardzo duża he i z tego co mi wiadomo są tylko dwa rodzaje blelki , średnica pólośi jest taka sama m20-m30 tylko przeguby wieksze wahacze nie mierzyłem ale na oko są te same

taką mam zobacz jak jest most mocowany
http://allegro.pl/bmw-e32-belka-tyl-os- ... 16664.html
Zycio lpg
User
 
Posty: 37
Dołączył(a): 21 lut 2016, o 13:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 7 kwi 2017, o 09:32

ja mam taką samą od v8, ale dyfer z deklami na 6 śrub 210 ma na 8 śrub
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez Zycio lpg » 7 kwi 2017, o 13:45

aa sory pomyślałem ze masz belke od m20
zwątpiłem jaki ja wreście mam 188 czy 210 i tak jest 8 śrub i średnica przegubu 110mm
Zycio lpg
User
 
Posty: 37
Dołączył(a): 21 lut 2016, o 13:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 8 kwi 2017, o 10:35

masz przełożenie 2,93 ? jak się lata ,ile na 2ce jaka skrzynia, chce zmienić z 3,15 na 2,93 i boję się ,że będzie kibel
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez Zycio lpg » 13 kwi 2017, o 21:07

Tak mam 2.93 jak dla mnie bardzo dobrze ile na dwójce nie pamietam :kwasny: jak dojde co ja boli to dokładnie sprawdze a skrzynia m30 i nie wiem przełożenia
Zycio lpg
User
 
Posty: 37
Dołączył(a): 21 lut 2016, o 13:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez Zycio lpg » 18 kwi 2017, o 20:11

Dziś udało mi sie zrobić parę kilometrów :clap: na dwójce 6tys równo 90km na piątce 2tys 80km
Zycio lpg
User
 
Posty: 37
Dołączył(a): 21 lut 2016, o 13:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 13 paź 2017, o 20:04

Czy orientuje się ktoś, w temacie swapu silnika n57d30c e61,np. z bmw mx5 co jest potrzebne?itp. mam e61 525d w manualu po lifcie , zerwał mi się rozrząd i chodzi mi po głowie (poważnie ) istalacja takiego silnika w moim aucie czy koś robił już coś takiego ?ewentualnie na silniku z f10 z np. motorem n57d30b? jak wychodzi połączenie ze skrzynią manualną , rozrusznik itp.?Jak to najlepiej ogarnąć elektronicznie?Ma ktoś jakieś doświadczenia?
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez leo » 15 paź 2017, o 17:59

silnik nie wychodził w tej budzie i śmiga na edc 17 wiec moze byc problem bo m57n2 chodził jeszcze na edc16 i tu szła całą komunikacja z autem.

Do e9x powinno to ładnie wejśc bo tam było n57 montowane na edc17.... obawiam się że może być nie mały problem bo te strowniki do pełnej pracy potrzebują troche maneli z auta do komunikacji a najważniejszym z nich jest DSC..... Watpie zeby ktos przerabiam temat takiego swapa....

Jak coś mam 3.0 m57n2 (alu blok) na graty a po rozrzadzie potrzebujesz w zasadzie wałki, dzwigienki, zawory, :)
BMWexpert Motorsport
Avatar użytkownika
leo
Turbo-Team
 
Posty: 927
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 18 paź 2017, o 17:28

Ok, dzięki za info ,pojde na łatwizne i wrzucę m57 bi turbo,może ktoś posiada kompletny zestaw tj silnik kuler wydech itp?
Jak na razie znalazłem zestaw na żeliwnym bloku z przedlifta , wolałbym chyba aluminium jak sądzisz Leo co lepsze?
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez leo » 20 paź 2017, o 20:41

Alu ma dalej problemy z rozrządem

ale ma za to lepszy układ paliwowy, wydajniejsze sprężarki i jest zdecydowanie kulturalniejszy w swojej pracy :)
BMWexpert Motorsport
Avatar użytkownika
leo
Turbo-Team
 
Posty: 927
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 25 mar 2018, o 17:06

żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Postprzez żabol_E34 » 28 gru 2018, o 12:11

żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość