[E34 Turbo] 88'
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
a półosie pasują?
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
Wał belka przeguby są inne ja zmieniłem całe zawieszenie i ognia
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
to były 3 rodzaje belki?może zmieniałeś z małej głowy?
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
Ja miałem oryginalnie m20, środek dyfra pasował z e36 325 to duża głowa a ta z m30 to bardzo duża he i z tego co mi wiadomo są tylko dwa rodzaje blelki , średnica pólośi jest taka sama m20-m30 tylko przeguby wieksze wahacze nie mierzyłem ale na oko są te same
taką mam zobacz jak jest most mocowany
http://allegro.pl/bmw-e32-belka-tyl-os- ... 16664.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taką mam zobacz jak jest most mocowany
http://allegro.pl/bmw-e32-belka-tyl-os- ... 16664.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
ja mam taką samą od v8, ale dyfer z deklami na 6 śrub 210 ma na 8 śrub
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
aa sory pomyślałem ze masz belke od m20
zwątpiłem jaki ja wreście mam 188 czy 210 i tak jest 8 śrub i średnica przegubu 110mm
zwątpiłem jaki ja wreście mam 188 czy 210 i tak jest 8 śrub i średnica przegubu 110mm
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
masz przełożenie 2,93 ? jak się lata ,ile na 2ce jaka skrzynia, chce zmienić z 3,15 na 2,93 i boję się ,że będzie kibel
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
Tak mam 2.93 jak dla mnie bardzo dobrze ile na dwójce nie pamietam jak dojde co ja boli to dokładnie sprawdze a skrzynia m30 i nie wiem przełożenia
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
Dziś udało mi sie zrobić parę kilometrów na dwójce 6tys równo 90km na piątce 2tys 80km
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Czy orientuje się ktoś, w temacie swapu silnika n57d30c e61,np. z bmw mx5 co jest potrzebne?itp. mam e61 525d w manualu po lifcie , zerwał mi się rozrząd i chodzi mi po głowie (poważnie ) istalacja takiego silnika w moim aucie czy koś robił już coś takiego ?ewentualnie na silniku z f10 z np. motorem n57d30b? jak wychodzi połączenie ze skrzynią manualną , rozrusznik itp.?Jak to najlepiej ogarnąć elektronicznie?Ma ktoś jakieś doświadczenia?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: [E34 Turbo] 88'
silnik nie wychodził w tej budzie i śmiga na edc 17 wiec moze byc problem bo m57n2 chodził jeszcze na edc16 i tu szła całą komunikacja z autem.
Do e9x powinno to ładnie wejśc bo tam było n57 montowane na edc17.... obawiam się że może być nie mały problem bo te strowniki do pełnej pracy potrzebują troche maneli z auta do komunikacji a najważniejszym z nich jest DSC..... Watpie zeby ktos przerabiam temat takiego swapa....
Jak coś mam 3.0 m57n2 (alu blok) na graty a po rozrzadzie potrzebujesz w zasadzie wałki, dzwigienki, zawory,
Do e9x powinno to ładnie wejśc bo tam było n57 montowane na edc17.... obawiam się że może być nie mały problem bo te strowniki do pełnej pracy potrzebują troche maneli z auta do komunikacji a najważniejszym z nich jest DSC..... Watpie zeby ktos przerabiam temat takiego swapa....
Jak coś mam 3.0 m57n2 (alu blok) na graty a po rozrzadzie potrzebujesz w zasadzie wałki, dzwigienki, zawory,
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Ok, dzięki za info ,pojde na łatwizne i wrzucę m57 bi turbo,może ktoś posiada kompletny zestaw tj silnik kuler wydech itp?
Jak na razie znalazłem zestaw na żeliwnym bloku z przedlifta , wolałbym chyba aluminium jak sądzisz Leo co lepsze?
Jak na razie znalazłem zestaw na żeliwnym bloku z przedlifta , wolałbym chyba aluminium jak sądzisz Leo co lepsze?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: [E34 Turbo] 88'
Alu ma dalej problemy z rozrządem
ale ma za to lepszy układ paliwowy, wydajniejsze sprężarki i jest zdecydowanie kulturalniejszy w swojej pracy
ale ma za to lepszy układ paliwowy, wydajniejsze sprężarki i jest zdecydowanie kulturalniejszy w swojej pracy
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Tor Kielce
https://m.youtube.com/watch?v=DGE2vnjVX ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.youtube.com/watch?v=DGE2vnjVX ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=8919" onclick="window.open(this.href);return false;