[E34 Turbo] 88'

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Pan. B »

Od 3500 do 7000 rpm prawie 500 Nm...Pięknie musi zawijać asfalt na koła ;)
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 192
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Drapek »

jest ogień :wink2: jak na M20 to naprawdę bardzo dobry wynik :ok:
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: spooch »

Możesz napisać koszty obróbki bloku pod to co tam siedzi?
Wykres piękny :clap:
pozdro
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Możesz napisać koszty obróbki bloku pod to co tam siedzi?
o obróbkę czego dokładnie ci chodzi?

Niestety nie zdążyłem nakręcić czegoś ciekawego, ponieważ w poniedziałek rozleciało się sprzęgło , a raczej podwójny docisk , sam nie wiem , jeszcze nie miałem czasu zrzucić skrzyni, więc na razie link z nagraniem z przed paru miesięcy po wstępnym strojeniu na EMU:

http://www.youtube.com/watch?v=nkzQdUCm__k


koła tył to 265/18 goodyear f1 czteroletnie z 90 % bieżnika, auto po paru miesiącach docierania lata trochę lepiej, na wąskiej drodze na 3 biegu muszę zmieniać pas przed rozpoczęciem wyprzedzania , hehe, suka fajnie lata, na przyszły sezon wpadają r 888, większe wtryski zbiornik i fotele i klata z t45
Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Karolo »

Jeszcze tak zapytam: co mówisz na przeglądzie jak pytają o światła drogowe?:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Co mogę powiedzieć , przegląd jest.
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Jak już by doszło do wyżej wspomnianej sytuacji, chyba prędzej zapytałby dlaczego to padło tak szarpie przy ruszaniu , i dlaczego to sprzęgło tak ciężko pracuje.
Co do diagnostycznych tematów , to spalanie znacznie zmalało, i auto już nie kopci na czarno.
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Dalej w klimacie przeglądu :

zimówki

Obrazek

Miałeś rację Karolo, To musiało pęknąć (stało się to jasne już po pierwszym odpaleniu silnika) ale i tak wytrzymało 2 tys. km . Pękło poza spawem na granicy swc,i poszło ze trzy cm od otworu przewierconego pod tulejkę wzmacniającą.

Obrazek

Teraz już nie pęknie (nigdy nie mów nigdy,hehe), tulejka przesunięta w kierunku rury, blacha 5mm , nie zachowuje się jak nadmuchana żaba i nie chałasuje.

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Karolo »

Nie ma tego złego :cool2: Wszystko idzie prężnie w bardzo dobrym kierunku a estetyka pozostawia bardzo daleko w tyle typowe kanony tej sztuki przeróbek mechanicznych :smile2: Jedyne co mnie ciekawi to ten różowy diwajs przykręcony do listwy - listwa podciśnień? Swoją drogą sama listwa PB tez ma ciekawie rozwiązane ujście do regulatora.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Tak, listwa pociśnień, zasilanie z przodu i z tyłu listwy a wyjście na regulator po środku.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: leo »

ajjj pięknie to wyglda, zdradzisz tajemnice jak uzyskałeś takie ładna kolorki na poszczególnych elementach? Galwanizacja?
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: elmo0104 »

Nie chciałbym strugać tęgiego łba ale wydaje mi się że te kolorki to efekt anodowania.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Tak, anodowane, już takie były .

Wczoraj zdjąłem skrzynię , nie pamiętam już który raz ale trochę tego było , 2 tys. temu sprzęgło było igła( w tym tysiąc auto się docierało),

Obrazek
Obrazek

teraz na igłę już nie wygląda, jednak jeszcze bym trochę pojeździł gdyby nie łożysko oporowe(nowe było) które załatwiły dwie sprężyny w docisku

Obrazek

chciałbym założyć sprzęgło dwu tarczowe, ale na razie żeby jeszcze trochę polatać w tym sezonie założę chyba jeszcze raz spieka .

Pomijając zabicie, dwóch silników , dwóch skrzyń , paru sprzęgieł (w jednym przypadku w nowym sprzęgle organicznym ,po ściągnięciu okazało się, że jedna z okładzin teleportowała się , nie zostało nic) nasuwa mi się pytanie , czy wasze auta też tak się srają? nie pytam o powyżej wymienione ale o bardziej błache
jak np. elastyczny łącznik wału ,trzy razy wylazły szmaty z Lemfordera ,( nie licząc debeściaka na zdjęciu poniżej hehe), pogięty duży zabierak na wale, na skrzyni, podpora wału poduszka silnika prawa dwa razy, poduszki oryginalne w belce są w ogóle nieporozumieniem nawet nowe. Może to klimat wagi, ale zastanawiam się co będzie jak założę semi slicki, zakładał może ktoś przegub homokinetyczny zamiast elastycznego, podobno e30 hartge wychodziło z takim przegubem.

hit allegro 150 km pracy i jeb
Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

I jeszcze pare zdjęć z prac nad e9, jeszcze tylko 15 lat i będzie gotowa
Obrazek

trochę nowej technologii , pompa od e34 w zbiorniku bezpiecznym , oryginał się przyciął

Obrazek

serce 3.0 csi 200hp w 74 roku , gacie by opadły jakby jakiś Rudolf zrobił zasmażkę pod pewexem

Obrazek
ładna szafa
Obrazek
i nieładna prawda o nadwoziu carmana, niestety tak to wygląda wszędzie

Obrazek

W sezonie zimowym planuję odtworzyć komorę silnika i podłużnice
SIMRowiec
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: SIMRowiec »

Powodzenia w pracach nad tą e9 :) i dziękuj Bogu że masz CSi, w warsztacie gdzie aktualnie pracuje mamy 2000C z 69 roku i walczymy właśnie z dwoma podwójnymi gaźnikami solexa, które za chuchu nie chcą się dać wyregulować :/
ODPOWIEDZ