[E34 Turbo] 88'
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: [E34 Turbo] 88'
Od 3500 do 7000 rpm prawie 500 Nm...Pięknie musi zawijać asfalt na koła
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 192
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: [E34 Turbo] 88'
Możesz napisać koszty obróbki bloku pod to co tam siedzi?
Wykres piękny
pozdro
Wykres piękny
pozdro
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
o obróbkę czego dokładnie ci chodzi?Możesz napisać koszty obróbki bloku pod to co tam siedzi?
Niestety nie zdążyłem nakręcić czegoś ciekawego, ponieważ w poniedziałek rozleciało się sprzęgło , a raczej podwójny docisk , sam nie wiem , jeszcze nie miałem czasu zrzucić skrzyni, więc na razie link z nagraniem z przed paru miesięcy po wstępnym strojeniu na EMU:
http://www.youtube.com/watch?v=nkzQdUCm__k
koła tył to 265/18 goodyear f1 czteroletnie z 90 % bieżnika, auto po paru miesiącach docierania lata trochę lepiej, na wąskiej drodze na 3 biegu muszę zmieniać pas przed rozpoczęciem wyprzedzania , hehe, suka fajnie lata, na przyszły sezon wpadają r 888, większe wtryski zbiornik i fotele i klata z t45
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: [E34 Turbo] 88'
Jeszcze tak zapytam: co mówisz na przeglądzie jak pytają o światła drogowe?:D
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Co mogę powiedzieć , przegląd jest.
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Jak już by doszło do wyżej wspomnianej sytuacji, chyba prędzej zapytałby dlaczego to padło tak szarpie przy ruszaniu , i dlaczego to sprzęgło tak ciężko pracuje.
Co do diagnostycznych tematów , to spalanie znacznie zmalało, i auto już nie kopci na czarno.
Co do diagnostycznych tematów , to spalanie znacznie zmalało, i auto już nie kopci na czarno.
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Dalej w klimacie przeglądu :
zimówki
Miałeś rację Karolo, To musiało pęknąć (stało się to jasne już po pierwszym odpaleniu silnika) ale i tak wytrzymało 2 tys. km . Pękło poza spawem na granicy swc,i poszło ze trzy cm od otworu przewierconego pod tulejkę wzmacniającą.
Teraz już nie pęknie (nigdy nie mów nigdy,hehe), tulejka przesunięta w kierunku rury, blacha 5mm , nie zachowuje się jak nadmuchana żaba i nie chałasuje.
zimówki
Miałeś rację Karolo, To musiało pęknąć (stało się to jasne już po pierwszym odpaleniu silnika) ale i tak wytrzymało 2 tys. km . Pękło poza spawem na granicy swc,i poszło ze trzy cm od otworu przewierconego pod tulejkę wzmacniającą.
Teraz już nie pęknie (nigdy nie mów nigdy,hehe), tulejka przesunięta w kierunku rury, blacha 5mm , nie zachowuje się jak nadmuchana żaba i nie chałasuje.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: [E34 Turbo] 88'
Nie ma tego złego Wszystko idzie prężnie w bardzo dobrym kierunku a estetyka pozostawia bardzo daleko w tyle typowe kanony tej sztuki przeróbek mechanicznych Jedyne co mnie ciekawi to ten różowy diwajs przykręcony do listwy - listwa podciśnień? Swoją drogą sama listwa PB tez ma ciekawie rozwiązane ujście do regulatora.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Tak, listwa pociśnień, zasilanie z przodu i z tyłu listwy a wyjście na regulator po środku.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: [E34 Turbo] 88'
ajjj pięknie to wyglda, zdradzisz tajemnice jak uzyskałeś takie ładna kolorki na poszczególnych elementach? Galwanizacja?
BMWexpert Motorsport
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: [E34 Turbo] 88'
Nie chciałbym strugać tęgiego łba ale wydaje mi się że te kolorki to efekt anodowania.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Tak, anodowane, już takie były .
Wczoraj zdjąłem skrzynię , nie pamiętam już który raz ale trochę tego było , 2 tys. temu sprzęgło było igła( w tym tysiąc auto się docierało),
teraz na igłę już nie wygląda, jednak jeszcze bym trochę pojeździł gdyby nie łożysko oporowe(nowe było) które załatwiły dwie sprężyny w docisku
chciałbym założyć sprzęgło dwu tarczowe, ale na razie żeby jeszcze trochę polatać w tym sezonie założę chyba jeszcze raz spieka .
Pomijając zabicie, dwóch silników , dwóch skrzyń , paru sprzęgieł (w jednym przypadku w nowym sprzęgle organicznym ,po ściągnięciu okazało się, że jedna z okładzin teleportowała się , nie zostało nic) nasuwa mi się pytanie , czy wasze auta też tak się srają? nie pytam o powyżej wymienione ale o bardziej błache
jak np. elastyczny łącznik wału ,trzy razy wylazły szmaty z Lemfordera ,( nie licząc debeściaka na zdjęciu poniżej hehe), pogięty duży zabierak na wale, na skrzyni, podpora wału poduszka silnika prawa dwa razy, poduszki oryginalne w belce są w ogóle nieporozumieniem nawet nowe. Może to klimat wagi, ale zastanawiam się co będzie jak założę semi slicki, zakładał może ktoś przegub homokinetyczny zamiast elastycznego, podobno e30 hartge wychodziło z takim przegubem.
hit allegro 150 km pracy i jeb
Wczoraj zdjąłem skrzynię , nie pamiętam już który raz ale trochę tego było , 2 tys. temu sprzęgło było igła( w tym tysiąc auto się docierało),
teraz na igłę już nie wygląda, jednak jeszcze bym trochę pojeździł gdyby nie łożysko oporowe(nowe było) które załatwiły dwie sprężyny w docisku
chciałbym założyć sprzęgło dwu tarczowe, ale na razie żeby jeszcze trochę polatać w tym sezonie założę chyba jeszcze raz spieka .
Pomijając zabicie, dwóch silników , dwóch skrzyń , paru sprzęgieł (w jednym przypadku w nowym sprzęgle organicznym ,po ściągnięciu okazało się, że jedna z okładzin teleportowała się , nie zostało nic) nasuwa mi się pytanie , czy wasze auta też tak się srają? nie pytam o powyżej wymienione ale o bardziej błache
jak np. elastyczny łącznik wału ,trzy razy wylazły szmaty z Lemfordera ,( nie licząc debeściaka na zdjęciu poniżej hehe), pogięty duży zabierak na wale, na skrzyni, podpora wału poduszka silnika prawa dwa razy, poduszki oryginalne w belce są w ogóle nieporozumieniem nawet nowe. Może to klimat wagi, ale zastanawiam się co będzie jak założę semi slicki, zakładał może ktoś przegub homokinetyczny zamiast elastycznego, podobno e30 hartge wychodziło z takim przegubem.
hit allegro 150 km pracy i jeb
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
I jeszcze pare zdjęć z prac nad e9, jeszcze tylko 15 lat i będzie gotowa
trochę nowej technologii , pompa od e34 w zbiorniku bezpiecznym , oryginał się przyciął
serce 3.0 csi 200hp w 74 roku , gacie by opadły jakby jakiś Rudolf zrobił zasmażkę pod pewexem
ładna szafa
i nieładna prawda o nadwoziu carmana, niestety tak to wygląda wszędzie
W sezonie zimowym planuję odtworzyć komorę silnika i podłużnice
trochę nowej technologii , pompa od e34 w zbiorniku bezpiecznym , oryginał się przyciął
serce 3.0 csi 200hp w 74 roku , gacie by opadły jakby jakiś Rudolf zrobił zasmażkę pod pewexem
ładna szafa
i nieładna prawda o nadwoziu carmana, niestety tak to wygląda wszędzie
W sezonie zimowym planuję odtworzyć komorę silnika i podłużnice
-
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: [E34 Turbo] 88'
Powodzenia w pracach nad tą e9 i dziękuj Bogu że masz CSi, w warsztacie gdzie aktualnie pracuje mamy 2000C z 69 roku i walczymy właśnie z dwoma podwójnymi gaźnikami solexa, które za chuchu nie chcą się dać wyregulować :/