[E34 Turbo] 88'
-
- User
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Włocławek
Re: [E34 Turbo] 88'
dobrze ze 6 lopatkowy spiek,pewnie dzieki temu tarcza i skrzynia cala
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Atr
sprzęgło chodziło ciężko, koło zamachowe jest całe spękane ma bruzdy na 2mm , docisk też. Sprzęgło robiłem już u Radzikowskiego 4 razy, sprężyna jest za mocna ,a sprzęgło i tak ma uślizg, generalnie jet to takie techniczne druciarstwo pomalowane na ładny miedziany kolor, wydaje mi się ,że gościu powinien stanowczo odradzać zakładanie tego gówna do średniomocnych aut ulicznych, ze sporą masą .
maskę przedłużyłem o 5cm, a ryj wyciełem i pospawałem z blachyProxRox pisze:Możesz coś powiedzieć o konwersji przedniej adrapy grilla ?
To jest jakiś gotowy kit ? Czy sam wykonałeś ? Jeżeli tak to jak (w skrócie).
sprzęgło chodziło ciężko, koło zamachowe jest całe spękane ma bruzdy na 2mm , docisk też. Sprzęgło robiłem już u Radzikowskiego 4 razy, sprężyna jest za mocna ,a sprzęgło i tak ma uślizg, generalnie jet to takie techniczne druciarstwo pomalowane na ładny miedziany kolor, wydaje mi się ,że gościu powinien stanowczo odradzać zakładanie tego gówna do średniomocnych aut ulicznych, ze sporą masą .
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: [E34 Turbo] 88'
Zgadzam się z Tobą. U mnie sprężyna jest mocniej podcięta i chodzi bardziej miękko ( robiłem kilka wariantów) , sprzęgło trzyma ale ja mam ten zestaw na tor i używany jest zero - jedynkowo. Na miasto chyba bym nie chcialżabol_E34 pisze:Atrmaskę przedłużyłem o 5cm, a ryj wyciełem i pospawałem z blachyProxRox pisze:Możesz coś powiedzieć o konwersji przedniej adrapy grilla ?
To jest jakiś gotowy kit ? Czy sam wykonałeś ? Jeżeli tak to jak (w skrócie).
sprzęgło chodziło ciężko, koło zamachowe jest całe spękane ma bruzdy na 2mm , docisk też. Sprzęgło robiłem już u Radzikowskiego 4 razy, sprężyna jest za mocna ,a sprzęgło i tak ma uślizg, generalnie jet to takie techniczne druciarstwo pomalowane na ładny miedziany kolor, wydaje mi się ,że gościu powinien stanowczo odradzać zakładanie tego gówna do średniomocnych aut ulicznych, ze sporą masą .
-
- User
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Włocławek
Re: [E34 Turbo] 88'
a zmiana zestawu sprzegla na m50 roztoczone na 240mm nie pomogla by w temacie?zawsze mozna z tego latwiej zrobic 2 tarcza,bo mysle ze w koncu i tak finalnie bedziesz musial tak zrobic, sprzeglo z m20 w tak ciezkim aucie z doladowaiem,bedzie problemowe jesli auto bedzie jezdzic jako daily car,nie wiem jak z adaptacja sprzegla np z m30,bo dociski sa dosc mocne i dodatkowo zwiekszasz srednice,moze warto ruszyc tym tropem jesli ma byc tanio,jesli chcesz przeznaczyc wieksza gotowke to mysl nad 2 tarczem
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Sprzęgłem ma się już zająć Karolo
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: [E34 Turbo] 88'
Jeśli mówisz o podcięciu słoneczka zaraz przy łożysku oporowym to nie wiem jakim cudem ma chodzić lżej skoro ten fragment robi za dźwignie... Jak już to trzeba zatoczyć jedną ze sprężyn po obwodzie (oczywiście odbije się to na wydajności zestawu, ale coś za coś)Blacha pisze:Drugie słoneczko ja mam o wiele mocniej przecięte, u ciebie nie chodzi bardzo twardo padał sprzęgła?
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Zatem sprzęgło zostało wymienione na dwutarczowe od Karola, jeżdżę już na nim miesiąc zrobiłem około 2000km i jest spoko ,porównując samo przeniesienie momentu obrotowego pomiędzy dwutarczem a spiekiem,to, to drugie jest bublem i gównem.Poniżej ,z nowości poza sprzęgłem , wymieniłem tylne lampy na czarną Helę. Po wymianie sprzęgła od razu rozsypała się podpora wału oraz łącznik elastyczny wału (już nie liczę ,który to raz ,ale chyba 5-iąty), w tym sezonie zerwał się po raz drugi pasek klinowy od wisco i pompy wody , trzeba będzie założyć elektryka.
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Poniżej wrzucam jeszcze parę fot z prac nad ciekawym projektem kolektora ssącego do silnika v12 dla naszego klienta ,dlaczego ciekawym?O ile, na pierwszym zdjęciu silnik wygląda na zwykłą v 12kę doładowaną dwoma kompresorami, to na drugim zdjęciu dla kontrastu przyłożyłem kolektor wydechowy od is-a,duży?
Zimstal
Jaco spawa swoje kwasowe falbany, może jeszce nie są idealne , ale z każdym kolejnym garem będą coraz lepsze
Zimstal
Jaco spawa swoje kwasowe falbany, może jeszce nie są idealne , ale z każdym kolejnym garem będą coraz lepsze
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
jeszcze parę zdjęć z prac nad wachaczami
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Poniżej parę fot i film z pojeżdżawki na torze Kielce .Był to mój pierwszy wypad na tor,8-mio letnie opony trochę słabo trzymały(zwłaszcza te z przodu), ale i tak było kozak.W przyszłym sezonie zamierzam przygotować furę do jazdy i trochę zawalczyć
i film z classicautocup , moja jest na 4:55 i 8:05
https://www.youtube.com/watch?v=pANSpRH203E" onclick="window.open(this.href);return false;
i film z classicautocup , moja jest na 4:55 i 8:05
https://www.youtube.com/watch?v=pANSpRH203E" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Witam, po dłuższej przerwie znowu zmielił się dyfer (na gratach od m3), może ma ktoś na sprzedaż , przełożenie 3,25S, albo jakiś patent na coś mocniejszego np od e38 ktoś coś takiego robił?
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: [E34 Turbo] 88'
A od m30 ?
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: [E34 Turbo] 88'
Może porostu przejść na 210-kę
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: [E34 Turbo] 88'
Jutro będę miał 210 bez szpery,nie orientujesz się czy kosz będzie pasował od 188?
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: [E34 Turbo] 88'
Nie będzie, 210 i 188 to inne mechanizmy. Nic do nich nie pasuje zamiennie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO