Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez korona » 5 maja 2013, o 05:07

Coś skąpo z tymi zdjęciami, zaspokój ciekawość oglądających i wklej coś w normalnej wielkości. Pokaż jak umieszczony jest silnik, jak zamontowałeś kolektor żeliwny jako upmount w M50 i całą resztę osprzętu, bo jak widać miejsca z przodu niby sporo ale po bokach wcale.
www.turboBMW.pl
Avatar użytkownika
korona
Administrator
 
Posty: 1981
Dołączył(a): 23 paź 2009, o 05:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez tommi84 » 5 maja 2013, o 08:48

Hej.
Przy montażu żeliwnego kolektora jako topmount nie ma większych problemów, zawadza lekko o głowicę ale podszlifowanie rozwiązuje sprawę.
Oprócz tego musiałem wykonać adapter który zmienia kąt pochylenia turbosprężarki i zmienić kształt kielicha.
Pozdr.
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
tommi84
Nowy na forum
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 09:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez Karolo » 5 maja 2013, o 21:02

Z jakich pojazdów można wyrwać takie kkk 27? Jaką ma muszle wydechową i wirniki? Ar?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez korona » 6 maja 2013, o 05:26

Karolo napisał(a):Z jakich pojazdów można wyrwać takie kkk 27? Jaką ma muszle wydechową i wirniki? Ar?


Akurat ta była ode mnie. Wymiary obu wirników identyczne w każdym szczególe z Garrett GT 3071.
Compressor: Ind=53mm / Exd=71mm.
Turbine: Ind= 70mm / Exd=60mm
Żeliwo z flanszą T3 12cm (= A/R 0.86)
Wydajność ok 460KM

K27 można spotkać w różnych pojazdach ale zazwyczaj ze zbyt dużą stroną gorącą, ta pochodzi z jakiegoś MANa
www.turboBMW.pl
Avatar użytkownika
korona
Administrator
 
Posty: 1981
Dołączył(a): 23 paź 2009, o 05:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez tommi84 » 20 maja 2013, o 12:39

Auto po wstępnym strojeniu.
Doładowanie 1 bar, były problemy ze sprzęgłem ale już są rozwiązane.
W tym tygodniu zapinamy mbc i dmuchamy trochę więcej, turbo powinno wcześniej wstawać.
Pozdrawiam.

http://www.youtube.com/watch?v=Fsi0unVK ... e=youtu.be
tommi84
Nowy na forum
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 09:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez hz10 » 20 maja 2013, o 18:31

dźwięk jak w v8 :wink2:
hz10
Forumowicz
 
Posty: 688
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 08:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez jari666 » 20 maja 2013, o 21:52

mega projekt! zbieram szczękę z podłogi. Gratulacje. Zawsze marzyłem o przeróbce jakiegoś stylowego coupe z tamtych lat na RWD ;)
jari666
Nowy na forum
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 12:18
Imię: Jarek
lokalizacja: Kazimierza Wiel

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez tommi84 » 2 cze 2013, o 18:19

tommi84
Nowy na forum
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 09:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez michalek206 » 12 cze 2013, o 09:48

Czasem nie jesteś z okolic Niepołomic?? bo tak jakbym poznawał tamtejsze tereny??:) autko zajefajne choć nie lubię fiata coupe to ten robi wrażenie , powodzenia w modach :)
michalek206
User
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18 lis 2010, o 15:29
Imię: Michał K
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez tommi84 » 13 cze 2013, o 09:44

michalek206 napisał(a):Czasem nie jesteś z okolic Niepołomic?? bo tak jakbym poznawał tamtejsze tereny??:) autko zajefajne choć nie lubię fiata coupe to ten robi wrażenie , powodzenia w modach :)

Jestem z okolic.

Auto wystrojone, 1,4 bar w peek'u i 1,2 do końca.
Pojeździłem trochę na zlocie FCKP i ogólnie nie ma trakcji do końca 2 biegu, na 3 już trochę lepiej.

http://www.youtube.com/watch?v=jCGyWWKR ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=tVQ1F1u2 ... e=youtu.be

Jeszcze taki z upalania :heh:

http://www.youtube.com/watch?v=oqup9Yi5 ... e=youtu.be

Niestety już po zlocie dorwałem 2 slicki Michelin 20/65-18 SA01 czyli mieszanka bardzo miękka, cywilne oznaczenie 215/45R18
Teoretycznie coś tam chyba sklei :D
Po wstępnych przymiarkach uda się upchnąć z tyłu najwyżej na gwincie podniosę.
Jak dorwę 2 felgi 18" to zrobię jakieś testy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tommi84
Nowy na forum
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 09:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez bazej171 » 13 cze 2013, o 10:09

jaki masz rozstaw śrub może miał bym dwie felgi 18' :)
bazej171
User
 
Posty: 133
Dołączył(a): 27 gru 2011, o 16:22
Imię: Błażej
lokalizacja: Warszawa/Łuków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez korona » 13 cze 2013, o 12:56

Mieli kołami okrutnie, faktycznie po wymianie będzie przeciąg. I jak, jesteś zadowolony z efektów? Uporaliście się z przerywaniem przy małym obciążeniu? Od kiedy wstaje turbosprężarka i kiedy jest pełny boost na wyższych biegach?
www.turboBMW.pl
Avatar użytkownika
korona
Administrator
 
Posty: 1981
Dołączył(a): 23 paź 2009, o 05:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez Szpera » 13 cze 2013, o 17:06

korona napisał(a):" Uporaliście się z przerywaniem przy małym obciążeniu? " Od kiedy wstaje turbosprężarka i kiedy jest pełny boost na wyższych biegach?


Jeśli można wiedzieć co było przyczyną? mam tak na luzie i pierwszym biegu :/
Avatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 12:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez elmo0104 » 13 cze 2013, o 21:54

coś tam na filmie słychać, że nadal kuleje na pełnym bucie i niskich obrotach. Też jestem ciekawy co to za przyczyna:)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Avatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
 
Posty: 2039
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 12:09
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Postprzez tommi84 » 15 cze 2013, o 19:36

Rozstaw śrub standardowy BMW 5x120
Jeśli chodzi o osiągi to szału nie ma, zobaczymy co będzie na dobrej gumie, na mbc zaczyna jechać od 3500, pełen boost przy 4000.
Jeszcze nie udało się ogarnąć problemu przerywania przy spokojnej jeździe w zakresie 1500-2500 obrotów.
Przy mocniejszym wciśnięciu gazu przyspiesza z każdych obrotów, generalnie problem jest podczas jazdy ze stałymi obrotami w zakresie jw.
Obecnie brak wolnych obrotów jak dobrze zauważył Elmo0104 bo zdechł silniczek krokowy.
tommi84
Nowy na forum
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 09:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości