Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: korona »

Coś skąpo z tymi zdjęciami, zaspokój ciekawość oglądających i wklej coś w normalnej wielkości. Pokaż jak umieszczony jest silnik, jak zamontowałeś kolektor żeliwny jako upmount w M50 i całą resztę osprzętu, bo jak widać miejsca z przodu niby sporo ale po bokach wcale.
www.turboBMW.pl
tommi84
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2011, o 11:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: tommi84 »

Hej.
Przy montażu żeliwnego kolektora jako topmount nie ma większych problemów, zawadza lekko o głowicę ale podszlifowanie rozwiązuje sprawę.
Oprócz tego musiałem wykonać adapter który zmienia kąt pochylenia turbosprężarki i zmienić kształt kielicha.
Pozdr.
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: Karolo »

Z jakich pojazdów można wyrwać takie kkk 27? Jaką ma muszle wydechową i wirniki? Ar?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: korona »

Karolo pisze:Z jakich pojazdów można wyrwać takie kkk 27? Jaką ma muszle wydechową i wirniki? Ar?
Akurat ta była ode mnie. Wymiary obu wirników identyczne w każdym szczególe z Garrett GT 3071.
Compressor: Ind=53mm / Exd=71mm.
Turbine: Ind= 70mm / Exd=60mm
Żeliwo z flanszą T3 12cm (= A/R 0.86)
Wydajność ok 460KM

K27 można spotkać w różnych pojazdach ale zazwyczaj ze zbyt dużą stroną gorącą, ta pochodzi z jakiegoś MANa
www.turboBMW.pl
tommi84
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2011, o 11:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: tommi84 »

Auto po wstępnym strojeniu.
Doładowanie 1 bar, były problemy ze sprzęgłem ale już są rozwiązane.
W tym tygodniu zapinamy mbc i dmuchamy trochę więcej, turbo powinno wcześniej wstawać.
Pozdrawiam.

http://www.youtube.com/watch?v=Fsi0unVK ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: hz10 »

dźwięk jak w v8 :wink2:
jari666
Nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2012, o 13:18
Imię: Jarek
lokalizacja: Kazimierza Wiel

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: jari666 »

mega projekt! zbieram szczękę z podłogi. Gratulacje. Zawsze marzyłem o przeróbce jakiegoś stylowego coupe z tamtych lat na RWD ;)
tommi84
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2011, o 11:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: tommi84 »

Zabawa na zlocie Fiata Coupe :D

http://www.youtube.com/watch?v=s8pKRN3W ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
michalek206
User
Posty: 36
Rejestracja: 18 lis 2010, o 16:29
Imię: Michał K
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: michalek206 »

Czasem nie jesteś z okolic Niepołomic?? bo tak jakbym poznawał tamtejsze tereny??:) autko zajefajne choć nie lubię fiata coupe to ten robi wrażenie , powodzenia w modach :)
tommi84
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2011, o 11:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: tommi84 »

michalek206 pisze:Czasem nie jesteś z okolic Niepołomic?? bo tak jakbym poznawał tamtejsze tereny??:) autko zajefajne choć nie lubię fiata coupe to ten robi wrażenie , powodzenia w modach :)
Jestem z okolic.

Auto wystrojone, 1,4 bar w peek'u i 1,2 do końca.
Pojeździłem trochę na zlocie FCKP i ogólnie nie ma trakcji do końca 2 biegu, na 3 już trochę lepiej.

http://www.youtube.com/watch?v=jCGyWWKR ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=tVQ1F1u2 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeszcze taki z upalania :heh:

http://www.youtube.com/watch?v=oqup9Yi5 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Niestety już po zlocie dorwałem 2 slicki Michelin 20/65-18 SA01 czyli mieszanka bardzo miękka, cywilne oznaczenie 215/45R18
Teoretycznie coś tam chyba sklei :D
Po wstępnych przymiarkach uda się upchnąć z tyłu najwyżej na gwincie podniosę.
Jak dorwę 2 felgi 18" to zrobię jakieś testy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
bazej171
User
Posty: 133
Rejestracja: 27 gru 2011, o 17:22
Imię: Błażej
lokalizacja: Warszawa/Łuków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: bazej171 »

jaki masz rozstaw śrub może miał bym dwie felgi 18' :)
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: korona »

Mieli kołami okrutnie, faktycznie po wymianie będzie przeciąg. I jak, jesteś zadowolony z efektów? Uporaliście się z przerywaniem przy małym obciążeniu? Od kiedy wstaje turbosprężarka i kiedy jest pełny boost na wyższych biegach?
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: Szpera »

korona pisze:" Uporaliście się z przerywaniem przy małym obciążeniu? " Od kiedy wstaje turbosprężarka i kiedy jest pełny boost na wyższych biegach?
Jeśli można wiedzieć co było przyczyną? mam tak na luzie i pierwszym biegu :/
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: elmo0104 »

coś tam na filmie słychać, że nadal kuleje na pełnym bucie i niskich obrotach. Też jestem ciekawy co to za przyczyna:)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
tommi84
Nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2011, o 11:26
Imię: Tomek
lokalizacja: Kraków

Re: Fiat Coupe M50B25 KKK-K27

Post autor: tommi84 »

Rozstaw śrub standardowy BMW 5x120
Jeśli chodzi o osiągi to szału nie ma, zobaczymy co będzie na dobrej gumie, na mbc zaczyna jechać od 3500, pełen boost przy 4000.
Jeszcze nie udało się ogarnąć problemu przerywania przy spokojnej jeździe w zakresie 1500-2500 obrotów.
Przy mocniejszym wciśnięciu gazu przyspiesza z każdych obrotów, generalnie problem jest podczas jazdy ze stałymi obrotami w zakresie jw.
Obecnie brak wolnych obrotów jak dobrze zauważył Elmo0104 bo zdechł silniczek krokowy.
ODPOWIEDZ