BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 12 cze 2013, o 21:47

Jajnik napisał(a):Macie jakiś wykres do tego?

a jak ogladasz temat? :dry:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Jajnik » 13 cze 2013, o 06:15

W domu mi się nie wyświetlały wszystkie zdjęcia, stąd było moje pytanie :)

Teraz już się wczytały wszystkie i mam :oops:
Jajnik
User
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 18:31
Imię: Jarek
lokalizacja: Ząbki/Warszawa

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Szpera » 13 lut 2014, o 13:53

jak udało się zmieścić turbo i ori łape po stronie wydechu ? turbo ciut niżej ?
Avatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 12:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 13 lut 2014, o 22:08

Szpera napisał(a):jak udało się zmieścić turbo i ori łape po stronie wydechu ? turbo ciut niżej ?

turbo zawiesilem na kolektorze zeliwnym, bez zadnych bajerow i kabinacji, lapa orginalna ale ciut podlozylem pod nią podkladki czy cos , troche ja chyba tez przyszlifowalem.
Wskoczylo na styk ale jak najbardziej ok :dry:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Szpera » 25 maja 2014, o 08:54

Przy tym ar wydechowym jest sens więcej pompować ? Czy to już raczej koniec na tej muszli ?
Avatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 12:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 25 maja 2014, o 08:55

Szpera napisał(a):Przy tym ar wydechowym jest sens więcej pompować ? Czy to już raczej koniec na tej muszli ?

w kamieniu slaski to sprawdzimy na przykladzie dawida kaminskiego, chlopa powalczy troche w klasie street :dry: :dry:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez g69 » 1 cze 2014, o 14:25

Mała aktualizacja. Moim autem od zeszłego lata, opiekuje się już Łukasz Lamik i w projekcie jest parę poprawek,które wykonałem u Lamików (pozdrawiam! ) ,bądż też z kolegą Damianem (z forum btś) wg ich porad..m.in zrobiony jak trzeba spływ z turbiny,poprawki dolotu,duża chłodnica wody,zawór ebc. Zmieniony WG,który poprzednio dość szybko padł i nie był najlepiej dobrany,więc teraz jest większy (44). W sumie po poprawkach u Łukasza auto wypluło 424HP/5984rpm i fajny wzrost niuta,obecnie 586NM/4224rpm a było (532nm/5262rpm) :) i odczuwalnie auto spoooro lepiej jeżdzi... :) ma być 'bułkowóz' więc priorytetem jest bezpieczeństwo bez śrubowania ile to przyjmie. Łukasz naświetlił mi jakie możliwości jeszcze tkwią,ale póki co tak to w tym sezonie zostanie :) więc jeżdzić i cieszyć się :)
g69
User
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 18:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 1 cze 2014, o 14:48

g69 napisał(a):Mała aktualizacja. Moim autem od zeszłego lata, opiekuje się już Łukasz Lamik i w projekcie jest parę poprawek,które wykonałem u Lamików (pozdrawiam! ) ,bądż też z kolegą Damianem (z forum btś) wg ich porad..m.in zrobiony jak trzeba spływ z turbiny,poprawki dolotu,duża chłodnica wody,zawór ebc. Zmieniony WG,który poprzednio dość szybko padł i nie był najlepiej dobrany,więc teraz jest większy (44). W sumie po poprawkach u Łukasza auto wypluło 424HP/5984rpm i fajny wzrost niuta,obecnie 586NM/4224rpm a było (532nm/5262rpm) :) i odczuwalnie auto spoooro lepiej jeżdzi... :) ma być 'bułkowóz' więc priorytetem jest bezpieczeństwo bez śrubowania ile to przyjmie. Łukasz naświetlił mi jakie możliwości jeszcze tkwią,ale póki co tak to w tym sezonie zostanie :) więc jeżdzić i cieszyć się :)

dobrze ze udalo sie zrobic to czego oczekiwales w 100% pozdrawiam :dry:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Mystic888 » 7 cze 2014, o 12:03

Raczej poprawic to co Ty zepsules/nie dorobiles.
Mystic888
Nowy na forum
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 09:31
Imię: Mateusz
lokalizacja: SZO

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez g69 » 7 cze 2014, o 18:45

Czy 100 procent tego co bym chciał,to nie wiem :) wiesz sam Kamil,że zawsze coś można poprawić a czasem trzeba.. Jak pisałem,po rozmowach z Łukaszem wiem,co można by jeszcze ulepszyć,ale do zabawy jak ja to ,aż nadto ognia ma auto :) do zawodów i ciagniecia wyników jak najbardziej można projekt rozwinąć,ale ja na razie się wstrzymuje z kolejnymi inwestycjami i tak juz budzet mocno przeciągnąłem i wolę nie liczyć tego.. :)
Ktoś pytał o chłodnice wody. Udało mi się upolować max jaki wchodzi w wymiar i cała metalowa wyspawaną bez plastiku,do tego trzeba było dopasować zbiorniczek zewnętrzny i tunel,Adam Korona mi trochę doradził i potem już Damian to upakował w aucie. Jest tez chłodniejszy termostat do tego,zobaczymy jak się będzie spisywać w te letnie temp.
g69
User
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 18:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez suwalradom » 7 cze 2014, o 19:16

Mystic888 napisał(a):Raczej poprawic to co Ty zepsules/nie dorobiles.

zamiast zajmowac sie krytyka lepiej opisz swoj projekt :heh:
Avatar użytkownika
suwalradom
Turbo-Team
 
Posty: 147
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 10:18
Lokalizacja: irl-pl(radom)
Imię: Daniel
lokalizacja: irl

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez DawidLwa » 7 cze 2014, o 20:27

suwalradom napisał(a):
Mystic888 napisał(a):Raczej poprawic to co Ty zepsules/nie dorobiles.

zamiast zajmowac sie krytyka lepiej opisz swoj projekt :heh:


Dokładnie ...
DawidLwa
Forumowicz
 
Posty: 288
Dołączył(a): 16 maja 2013, o 21:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez atom1 » 7 cze 2014, o 20:45

jak to ten sam czlowiek to turbo nie ma, ale 550i ;)
atom1
Forumowicz
 
Posty: 526
Dołączył(a): 26 gru 2013, o 08:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Mystic888 » 8 cze 2014, o 06:04

Wiem co Damian musial zrobic z tym autem i w jakim stanie do niego przyjechalo.
A moj projekt bardzo latwo znalezc w internecie.
Mystic888
Nowy na forum
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 09:31
Imię: Mateusz
lokalizacja: SZO

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 8 cze 2014, o 09:28

Mystic888 napisał(a):Wiem co Damian musial zrobic z tym autem i w jakim stanie do niego przyjechalo.
A moj projekt bardzo latwo znalezc w internecie.


to dobrze ze Damian zatroszczyl sie o ten samochod.

G69 - turbo pozno wstaje jak chcesz jeszce cos poprawic, (w stosunku do tego jak wyszlo np. u michala i dawida (projekty) , powinno robic robote o dobre 500rpm wczesniej - ty byles pierwszy z ta turbina na pokładzie i od tego czasu troche tego polecialo to moge cos napisac , wydaje mi sie ze masz nie domagania jeszcze, odwaznie napisze ze z głowicą skoro dorobiles sie juz ebc., - tak miedzy nami, silnik dostał już swoje w dupe, u znajomego 5 zaworów wydechowych miało luzy na prowadnicy po zmianie i remoncie kpl glowicy ... boost o wiele wczesniej tak jak u dawida - ale to tylko moje "mysle".

Cisnienie oleju tez nie bylo powalające, mozna sie pokusic o pompe oleju z 2,8 - chyba ze michal przy budowie strokera wlozyl.

dochodze do wniosku ze glowice m50 juz swoje zrobily przez X lat, ostatnio ogladalem chyba z 6 sztuk, wszystkie chodzily w N/A, wszystkie mialy byc 100% sprawne, kazda z nich cos miala nie tegos, pekniecia, po nieszczelnosci na wszystkich zaworach. - chyba juz minely te czasy gdy planowanie glowicy tylko i wkladanie.
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości

cron