BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
glupie pytanie : a remont to dobrze zrobiles:D??
ostatnio mialem taka sama sytuacje jak doszczelnilem gore i zaraz dol sie zesral, pierscienie olejowe staly- swiece takie same i na denku tloka mazut :-))) (honda)
ostatnio mialem taka sama sytuacje jak doszczelnilem gore i zaraz dol sie zesral, pierscienie olejowe staly- swiece takie same i na denku tloka mazut :-))) (honda)
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
co masz ma myśli czy dobrze remont zrobiłem ?
wymienione w sumie wszystko na nowe, książkowo dokręcone itp
lecę zaraz po czujniki temp wody i w dolocie może one paskudzą i ją przelewa
wymienione w sumie wszystko na nowe, książkowo dokręcone itp
lecę zaraz po czujniki temp wody i w dolocie może one paskudzą i ją przelewa
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Wymiana czujnika niewiele dała, wydaje mi się ze dalej podlewa świece zbyt mocno
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
no czy np pierscienie ulozyles tak zeby zamki nie byly na sobie, kopci na niebiesko czy ni bo juz nie czytalem :-)))
na pewno to nie przeplywka ani czujnik walka- bo to przerobilem i nie zalewalo, sonda tez nie
wiec albo cos z wytryskami ze leja- ale to dziwne ze wszystkie tak samo, regulator jaki masz?
na pewno to nie przeplywka ani czujnik walka- bo to przerobilem i nie zalewalo, sonda tez nie
wiec albo cos z wytryskami ze leja- ale to dziwne ze wszystkie tak samo, regulator jaki masz?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Jakiej wielkosci masz wtryski? Bo jak masz powyzej 230 to bedzi Ci zalewac bez ustawienia mapy. A Sam na pisales ,ze masz serie komputer i tyle. Zalozyc deta mi po problemie.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
z ostatniej chwili
czujnik temp wymieniony na nowy i reaguje dość mocno po wyjęciu wtyczki
czujnik temp w dolocie sprawdzony i wykazuje książkowe wartości 2500ohm
pierścienie włożone poprawnie, żadne z zamków się nie pokrywają
dzisiaj nawet rozebrałem pokrywę żeby jeszcze raz sprawdzić rozrząd i jest wzorowo
czujniki wału i wałka reagują, po odpięciu pokazują błędy ( jedyna opcja to przekłamywanie w ich odczytach)
sonda była kupiona pół roku temu nowa bosch , czy z nią czy bez niej auto dalej chodzi ciulowo ( nie pokazuje na kompie jej wypięcia)
wtryski wyjąłem i sprawdzaliśmy je z kolegą, kazdy z nich podaje równą ( na oko) dawkę paliwa w określonych odstępach)
koło na wale proste, klin na swoim miejscu,
wrzuciłem dzisiaj ori świece i również je zalewa
przepływka podmieniona od znajomego i też bez zmian
sterownik podmieniony, bez zmian
wtryski sa ori od 325i m50
kurde już sam nie wiem, niby ten silnik jest prosty jak budowa cepa, a sprawia problem
najgorszy problem to to że nie ma kompa który pokazuje wartości tylko tester diagnostyczny który pokazuje błąd i tyle.
Inpa łączy się z m50 ? pokazuje wartości ?
czujnik temp wymieniony na nowy i reaguje dość mocno po wyjęciu wtyczki
czujnik temp w dolocie sprawdzony i wykazuje książkowe wartości 2500ohm
pierścienie włożone poprawnie, żadne z zamków się nie pokrywają
dzisiaj nawet rozebrałem pokrywę żeby jeszcze raz sprawdzić rozrząd i jest wzorowo
czujniki wału i wałka reagują, po odpięciu pokazują błędy ( jedyna opcja to przekłamywanie w ich odczytach)
sonda była kupiona pół roku temu nowa bosch , czy z nią czy bez niej auto dalej chodzi ciulowo ( nie pokazuje na kompie jej wypięcia)
wtryski wyjąłem i sprawdzaliśmy je z kolegą, kazdy z nich podaje równą ( na oko) dawkę paliwa w określonych odstępach)
koło na wale proste, klin na swoim miejscu,
wrzuciłem dzisiaj ori świece i również je zalewa
przepływka podmieniona od znajomego i też bez zmian
sterownik podmieniony, bez zmian
wtryski sa ori od 325i m50
kurde już sam nie wiem, niby ten silnik jest prosty jak budowa cepa, a sprawia problem
najgorszy problem to to że nie ma kompa który pokazuje wartości tylko tester diagnostyczny który pokazuje błąd i tyle.
Inpa łączy się z m50 ? pokazuje wartości ?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Regulator ciśnienia 3b sprawny? Podciśnienie ma podpięte? Jaka pompa paliwa jest aktualnie?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Podepnij manometr na listwę paliwową i sprawdź, jakie masz rzeczywiście ciśnienie. Obstawiam jakiś problem z regulatorem.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
regulator mam 3,5bar wyjęty z 325i m50
właśnie jutro go sprawdzę bo wyczytałem kilka podobnych przypadków i winowajcom był regulator.
właśnie jutro go sprawdzę bo wyczytałem kilka podobnych przypadków i winowajcom był regulator.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Lub pompaMarek_W pisze:regulator mam 3,5bar wyjęty z 325i m50
właśnie jutro go sprawdzę bo wyczytałem kilka podobnych przypadków i winowajcom był regulator.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
regulator i pompa dają na listwę równo 3,5bar i podczas pracy silnika nigdy nie przekroczyło tej wartości
mam jedną wątpliwość co do sondy bo w pudełku leżały 2 nowe jedna od m30b35 druga od m50b25 i mogłem je pomylić
wieczorem sprawdzę i zobaczę co i jak
mam jedną wątpliwość co do sondy bo w pudełku leżały 2 nowe jedna od m30b35 druga od m50b25 i mogłem je pomylić
wieczorem sprawdzę i zobaczę co i jak
-
- Turbo-Team
- Posty: 455
- Rejestracja: 4 lut 2012, o 14:43
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Końskie
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Do m50 musisz mieć disa.Nie zamieniłeś wtyczek między czujnikami kompa a zegarami?Po takiej dawce paliwa to pewnie olej już ponad stan.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Nie jest dobrze :((( dzisiaj zrzuciłem wydech i w głowicy oraz dookoła jest cała masa tłustego nalotu który bardziej przypomina olej niż nieprzepalone paliwo :(((
jutro pomiar ciśnienia tak z ciekawości
Nawet nie chcę myśleć że puszcza gdzieś olej ( bo niby skąd jak wszystko nowe)
jutro pomiar ciśnienia tak z ciekawości
Nawet nie chcę myśleć że puszcza gdzieś olej ( bo niby skąd jak wszystko nowe)
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
dzisiaj zmierzone ciśnienie paliwa i ciśnienie na cylindrach, od 1 do 6
wyspawałem też wydech co by można było własne myśli słyszeć, i silnik nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, pracuje minimalnie nierówno ( huśta się od 700 do 1000) obrotów
no i najgorsze że dymi olejem
kilka fotek
wnętrze kanałów wydechowych, czy jest szansa ze przez te pierwsze kilkadziesiąt km docierają się pierścienie i może pobierać olej ? tak powiedział mi mechanior starej daty, ile w tym prawdy ? na dobrą sprawę mam nalatane całe 35km...
wyspawałem też wydech co by można było własne myśli słyszeć, i silnik nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, pracuje minimalnie nierówno ( huśta się od 700 do 1000) obrotów
no i najgorsze że dymi olejem
kilka fotek
wnętrze kanałów wydechowych, czy jest szansa ze przez te pierwsze kilkadziesiąt km docierają się pierścienie i może pobierać olej ? tak powiedział mi mechanior starej daty, ile w tym prawdy ? na dobrą sprawę mam nalatane całe 35km...
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Bardziej wygląda na uszczelniacze Na zaworach . A na każdym cylindrze masz taki syf