BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
jutro jadę do gościa który robił mi głowicę, jak tylko będzie stawiał jakieś opory co do wymiany uszczelniaczy to zabiję chu.....a
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
OK, już zamówiony nie no, jutro dla potwierdzenia zdejmę kolektor dolotowy i jesli tam też się coś pokazuje to ewidentnie wina uszczelniaczy ?
sprawdzałem juz chyba wszystko co się da, a dalej kopci jak parowóz.....
gość dał Ciała już 2 razy :/
sprawdzałem juz chyba wszystko co się da, a dalej kopci jak parowóz.....
gość dał Ciała już 2 razy :/
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Gdzie robiłeś? Ja polecam jedne zakład jak sie z wrocławia na poznań wyjeżdża, zawsze wszystko cacy jest.
E30 325
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
a na moje to nie uszczelniacze, niemozliwe zeby gosc zjebal misje skoro sie tym zajmuje, poza tym uszczelniaczami nie wali takich wielkich buchow jak mowisz, ile km zrobiles? ciekawe jaki pobor oleju jest- jak duzy to nie uszczelniacze, poza tym sprawdz jeszcze test ktory kolega napisal wczesniej z jazda za toba
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
jeszcze jedna rzecz przychodzi mi do głowy, jak pierwszy raz zrobił mi głowicę to okazała się spękana, kupiłem drugą i nie wiem czy czasem nie przełożył uszczelniaczy z tej pierwszej
mam na myśli to że używane już raz wsadził uszczelniacze wsadził do nowej, nie spękanej
wtedy to by miało sens bo wiem że wsadzone raz nie nadają się do ponownego montażu
mam na myśli to że używane już raz wsadził uszczelniacze wsadził do nowej, nie spękanej
wtedy to by miało sens bo wiem że wsadzone raz nie nadają się do ponownego montażu
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Atom, nie możliwe to jest włożenie rozłożonego parasola w zad;)
MarekW sprawdzaj co się podziało i dawaj znać.
MarekW sprawdzaj co się podziało i dawaj znać.
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Atom to ty mało widziales z uszczelniacza potrafi się lać ciurkiem już nie raz tak miałem sciaglem kolektor i widziałem skąd leci jak oddaliłem.
-
- Turbo-Team
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 lut 2010, o 19:38
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Mój znajomy miał tak samo. Po rozebraniu silnika okazało się że powinien mieć pierścienie 84/1.75 zamiast 84/1.5. a zgarniający 3mm wysokości zamiast 2mm. Po wymianie i wypaleniu oleju z wydechu zero dymku.Marek_W pisze:pierścienie założone dobrze, (przynajmniej ich ułożenie) pasowania niestety nie sprawdziłem, wszystko nominał
dzsiaj mam zamiar zrobić nią kilka km i zobaczymy, jak nie będzie innego wyjścia to głowica out
-
- User
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 18:12
- Imię: Marek
- lokalizacja: mazowsze
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
tego nie napisałem bo zakładam że Marek_W nie popełnił takiego błędu .Sam się na tym złapałem kilka lat temu ( na szczęście przed złożeniem) bo katalog Goetz'a nie uwzględnia pierścieni dwuczęściowych do pierwszych m50b25.lex pisze:Mój znajomy miał tak samo. Po rozebraniu silnika okazało się że powinien mieć pierścienie 84/1.75 zamiast 84/1.5. a zgarniający 3mm wysokości zamiast 2mm. Po wymianie i wypaleniu oleju z wydechu zero dymku.Marek_W pisze:pierścienie założone dobrze, (przynajmniej ich ułożenie) pasowania niestety nie sprawdziłem, wszystko nominał
dzsiaj mam zamiar zrobić nią kilka km i zobaczymy, jak nie będzie innego wyjścia to głowica out
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Właśnie boje się ze tutaj dałem ciała :(
Dzisiaj się okaże, zaraz idę na garaż zrobić "próbę olejową" może na jej podstawie coś się wywnioskuje
Dzisiaj się okaże, zaraz idę na garaż zrobić "próbę olejową" może na jej podstawie coś się wywnioskuje
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
O 15 będę znał odpowiedz, na 99 % dostałem w sklepie pierscienie olejowe 2mm, powinny być 3
Opisze wszystko wieczorem
Opisze wszystko wieczorem
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Witam wszystkich, zagadka rozwikłana
INFORMACJA DLA POTOMNYCH bo kur...a do tej pory nie wyczytałem w internecie jasno i wyraźnie że jest taka sytuacja z pierścieniami do m50
foto pomiaru starego pierścienia olejowego (3mm jak w mordę strzelił)
poniżej foto pierścieni katalogowo zamówionych do m50
fakt, moja wina bo nie zmierzyłem
w goetze wlaściwe pierścienie czyli 1,5 + 1,75+ 3,0 są przypisane do m40/42/
teraz ważna sprawa, pogodziłem się już z myślą o rozbieraniu motoru od nowa
czy jest możliwość w m50 wyjęcia i wsadzenia tłoku z korbą od dołu ??
zawsze to by taniej wyszło i bez rwania głowicy ?
jeżeli okaże się że nie da sie od dołu to czy muszę planować głowicę ?
INFORMACJA DLA POTOMNYCH bo kur...a do tej pory nie wyczytałem w internecie jasno i wyraźnie że jest taka sytuacja z pierścieniami do m50
foto pomiaru starego pierścienia olejowego (3mm jak w mordę strzelił)
poniżej foto pierścieni katalogowo zamówionych do m50
fakt, moja wina bo nie zmierzyłem
w goetze wlaściwe pierścienie czyli 1,5 + 1,75+ 3,0 są przypisane do m40/42/
teraz ważna sprawa, pogodziłem się już z myślą o rozbieraniu motoru od nowa
czy jest możliwość w m50 wyjęcia i wsadzenia tłoku z korbą od dołu ??
zawsze to by taniej wyszło i bez rwania głowicy ?
jeżeli okaże się że nie da sie od dołu to czy muszę planować głowicę ?
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Nie da się wyciągnąć od spodu. W silnikach M50 NV są inne tłoki niż w M50 vanos, więc i pierścienie były inne.
www.turboBMW.pl
-
- User
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 18:12
- Imię: Marek
- lokalizacja: mazowsze
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
nie do końca tak bo w nv występowały 2 rodzaje tłoków i w tym cała różnica.Trzeba sprawdzać przed zakupem.korona pisze:W silnikach M50 NV są inne tłoki niż w M50 vanos, więc i pierścienie były inne.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Skąd taka informacja ?marek.s pisze:....bo w nv występowały 2 rodzaje tłoków i w tym cała różnica
www.turboBMW.pl