BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Mój silnik m50b28 po poskładaniu nie pobierał oleju. Docierałem 500km, zmiana oleju i już dostawał wciry. Teraz z turbo, bez ubytków na bagnecie (przejechane jakieś 2000-2500km).
Głowice robiłeś sam czy zlecałeś? Może się ktoś nie popisał?
Głowice robiłeś sam czy zlecałeś? Może się ktoś nie popisał?
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Głowice robiłem w zakładzie który specjalizuje sie tylko w szlifowaniu wałów i regeneracji głowic
nie wiem juz sam o co tu chodzi, w ostateczności zrzucę głowicę ale to znów koszt 2x uszczelka + wyjmowanie silnika itp itp
jutro postaram się zrobić kilka km i zobaczymy czy dymienie ustanie czy nie, jeśli nie to zrzucam czapkę i tyle
nie wiem juz sam o co tu chodzi, w ostateczności zrzucę głowicę ale to znów koszt 2x uszczelka + wyjmowanie silnika itp itp
jutro postaram się zrobić kilka km i zobaczymy czy dymienie ustanie czy nie, jeśli nie to zrzucam czapkę i tyle
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
ale gnój :/. Ściągałeś kolektor ssący ?
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Nie jeszcze go nie zdejmowalem ale jeśli nic się nie poprawi to zdejmuje
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Q moze z odmy tak wali?
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
odma jest puszczona wężem pod auto, a w kolektorze otwór zaślepiłem więc tam nie ma skąd brać oleju
-
- Turbo-Team
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 lut 2010, o 19:38
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
A pierścienie dobre założyłeś? Na ile pasowane ?
-
- User
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 18:12
- Imię: Marek
- lokalizacja: mazowsze
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Marek rozgrzej silnik,poproś kolegę żeby jechał za Tobą i przyhamuj biegami.Kolega w aucie z tyłu niech obserwuje czy wtedy mocno zadymi na niebiesko ,przy zamkniętej przepustnicy silnik zasysa którędy się da i być może okaże się że to uszczelniacze.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
pierścienie założone dobrze, (przynajmniej ich ułożenie) pasowania niestety nie sprawdziłem, wszystko nominał
dzsiaj mam zamiar zrobić nią kilka km i zobaczymy, jak nie będzie innego wyjścia to głowica out
dzsiaj mam zamiar zrobić nią kilka km i zobaczymy, jak nie będzie innego wyjścia to głowica out
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Ktoś chyba spartolił robotę...wygląda na uszczelniacze zaworowe jak już marcinsz32 napisał stronę wcześniej.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Ewidentnie widać że to uszczelniacze zaworowe , Na trzonkach zaworów jest masa nagaru (oleju) im bliżej prowadnicy tym go więcej .
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
przyjmijmy że to jednak uszczelniacze, da się je wymienić bez zrzucania głowicy ?
waszym zdaniem ciśnie jest ok ?
waszym zdaniem ciśnie jest ok ?
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Raczej dasz rade podepszyj zawór tlokiem i myślę ze się uda tylko ciekawe czy nie trzeba będzie docierać zaworów
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Albo adapter na wąż do kompresora, wkręcasz zamiast świecy i wymieniasz. Możesz kapnąć trochę oleju do komory dla uszczelnienia.
Zaworom dałbym spokój, widać na fotkach że motor ładnie trzyma ciśnienie.
Zaworom dałbym spokój, widać na fotkach że motor ładnie trzyma ciśnienie.
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Wymienisz uszczelniacze bez problemu, tylko spokojnie, musisz być pewien ze tłok jest u samej góry na danym cylindrze, na którym zmieniasz.