BMW E30 M50 turbo Marek_W

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez k64 » 4 maja 2015, o 20:32

Marek_W napisał(a):Autko przelatało już 1500km bez awarii po strojeniu ale żałuję wyboru turbiny, chodzi o jej wielkość. Jazda zaczyna się powyżej 4tys i lekko mnie to wkurza :)
Jakie turbo musialbym kupić żeby wcześniej wstawało ? coś w okolice 3tys obrotów ? przy pojemności 2,5

w grę wchodzą chiny, ewentualnie coś innego

macie jakies propozycje ?

Szybciej wstanie tylko gt35.30 . Ty masz replike z tym samym wirnikiem wydechowym co garrett i ona pozno wstaje do 2.5l stad .... Albo bb albo . Sa gt30 ale.maja dupe 0.80 i tak samo Wstawaja. Mozesz wlozyc mniejszego chinczyka niz 35.30 ale napewno na barku nie bedzie 400. Albo jak wyzej napisalem. mozesz na lepszy dol szukac td0419t .... swoja droga masz duze plenum ssacego
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez hz10 » 4 maja 2015, o 21:39

pytanie zasadnicze, ile masz kasy na turbo? bo wybór jest ogromny poczynając od tanich chinoli a kończąc na fp czy gtx ale generalnie jak ma jechać z dołu i mieć coś na górze to chinola możesz skreślić od razu.
hz10
Forumowicz
 
Posty: 688
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 08:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Miś » 4 maja 2015, o 23:29

GT3530 albo TD05 z Evo 10. :)
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Avatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
 
Posty: 1213
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Marek_W » 6 maja 2015, o 19:40

chyba skusze sie na gt3530 jak znajdzie się chętny na moje turbo,
ewentualnie borgwarner tylko nie wiem czy występowały modele z małą dupą
Marek_W
Turbo-Team
 
Posty: 177
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 20:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez leo » 6 maja 2015, o 22:52

Duża dupa w turbinie nie dyktuje do końca moment w którym turbo wygeneruje zadaną wartość doładowania, nie można sugerować się tym że np chińczyk z dupą 0,8 i markowa turbina (nie ważne jaka) z taką samą dupą będą wstawać tak samo.

Kamil kiedyś gdzieś pisał że w chińskich turbinach szybki boost ratuje tylko mała dupa z uwagi na ciężki i toporne wirniki.

Jak byłem swego czasu u Karola to porównywaliśmy wirniki w BW i t67. T67 nie kręcił się sam....
BMWexpert Motorsport
Avatar użytkownika
leo
Turbo-Team
 
Posty: 927
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez marcinsz32 » 7 maja 2015, o 17:22

Jak bedziesz zdecydowany na te turbo to ci moge moje sprzedac. Sprzedaje cały samochod na czesci
marcinsz32
User
 
Posty: 132
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 09:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez igore36 » 7 maja 2015, o 18:33

u mnie na tym samym turbo 1b mam w okolicach 3200rpm, takze wstaje spoko, problem jest z topornym wirnikiem podczas przepinania biegow, obroty niby wysokie po przepieciu ciagnac na danym biegu do odciecia, a turbo zanim ruszy to chwila mija. na dbb nie ma takie problemu co na slizgu i mysle, ze tutaj nie powinno sie szukac oszczednosci w projekcie TURBO, chyba, ze budowany jest typowo do 1/4. Wg mnie drift i street racing odpada przy chinczyku na slizgu
igore36
User
 
Posty: 146
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 20:43
Imię: Igor
lokalizacja: Głogów

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez nfs » 7 maja 2015, o 19:33

EBC podratowało by nieco sytuację z późnym wstawaniem.

U mnie chińczyk gt3530(AR63) od k64 wstaje od około 3500obr w m20b25 na MBC
Avatar użytkownika
nfs
User
 
Posty: 116
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez kamil7s » 8 maja 2015, o 13:45

Wstaje czy ładuje max ?
E30 325
kamil7s
Turbo-Team
 
Posty: 504
Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 13:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez nfs » 8 maja 2015, o 18:11

na 3 biegu (dyfer 3.38) w okolicach 3tys wstaje a max ładuje koło 3,5-3,8tys(czyli jak narazie 0,5 bara, jeszcze przed strojeniem).
Avatar użytkownika
nfs
User
 
Posty: 116
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Marek_W » 8 maja 2015, o 22:24

Igore mam dokładnie to samo przy przepince biegów, turbo jakby stawało na sekundę i po chwili ciągnie dalej
Marek_W
Turbo-Team
 
Posty: 177
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 20:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Pat-325 » 9 maja 2015, o 09:06

To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 461
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Szpera » 9 maja 2015, o 09:15

Pat-325 napisał(a):To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.


Mógłbyś rozwinąć co to jest ten "flat-shift" ?
Avatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 12:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez master86 » 9 maja 2015, o 09:47

Flat shift to tak jak kolega pisał zmiana biegu z nogą w podłodze, tyle że żeby to działało musisz mieć czujnik na pedale sprzęgła i kompa który ma taką opcje... W tedy gdy naciśniesz sprzęgło komp zbija odcinke mniej więcej na takie obroty jak obroty z kolejnego biegu, w skrucie tak to wygląda.
Na filmiku w moim projekcie przejazd jest właśnie z flat shiftem, zmiana biegu zajmuje w tedy około 0.35sec i silnik nie wypada z boostu nawet na chińskim t76... (w tym przejeździe zaliczyłem odcinkę przy zmianach, przy prawidłowej zmianie tego niema :ok: )
Avatar użytkownika
master86
Forumowicz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 13 sty 2011, o 15:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Postprzez Driftman » 9 maja 2015, o 10:09

Szpera napisał(a):
Pat-325 napisał(a):To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.


Mógłbyś rozwinąć co to jest ten "flat-shift" ?

Wpisz sobie w google. Jest po to żeby nie wypadać z bostu, taki międzygaz. Utrzymuje obroty w czasie zmiany biegów. Wystarczy wpisać w google. Jak wszystko zresztą..

Są gotowe układy do kupienia. Wpisz w google to zobaczysz :D np.Jadźwin ma takie układy, nie trzeba kupować całego kompa.

Ps. Są też do kupienia układy lunch control.
Avatar użytkownika
Driftman
User
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 18:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości