E39 530i TURBO 441hp 658nm
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
E39 530i TURBO 441hp 658nm
Silnik:
M50B25NV rozwiert na 85mm + wał M54B30
Tłoki kute JE pistons CR9.0:1
Korbowody kute z chin
ARP na czopach głównych wału
ARP na korbowodach
ARP w głowicy
Turbo: GT35 antisurge AR wydechowe 0.63
Elektronika: Ecumaster EMU
Wtryskiwacze 650cc + dwie pompy paliwa 300lph
Sprzęgło: dwutarcz od kolegi z forum
Wydech: 3 cale + końcowy + środkowy
Obecne doładowanie to ok. 1 Bar + bardzo bezpieczny zapłon
M50B25NV rozwiert na 85mm + wał M54B30
Tłoki kute JE pistons CR9.0:1
Korbowody kute z chin
ARP na czopach głównych wału
ARP na korbowodach
ARP w głowicy
Turbo: GT35 antisurge AR wydechowe 0.63
Elektronika: Ecumaster EMU
Wtryskiwacze 650cc + dwie pompy paliwa 300lph
Sprzęgło: dwutarcz od kolegi z forum
Wydech: 3 cale + końcowy + środkowy
Obecne doładowanie to ok. 1 Bar + bardzo bezpieczny zapłon
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Daj więcej zdjęć całego samochodu.
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Bardzo ładna e39, mam nadzieje że doładowanie się zwiększy i wleci większa, lepsza turbina
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 192
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Zajebisty moment
Jak to zachowuje się na szosie z wyłączoną trakcją?
Jak to zachowuje się na szosie z wyłączoną trakcją?
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Radek a sprzęgło już daje rade ?
zestrojone już jest na cacy ?
zestrojone już jest na cacy ?
BMW e28
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Czwarte sprzęgło wygląda na to że daje radę
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Dwutarcz jak jest dobrze zrobiony to przeniesie minimum 2x tyle co jednotarcz na podobnym docisku. Moja 2 tarczówka ze wzmocnionym dociskiem m57 jeździ w Niemczech w dragowym e30 turbo 950 ps i starty na kleju z procedury jej nie straszne, także to dobra droga na duże moce i uliczną charakterystykę. Moje pytanie, dlaczego e39 a nie np. lżejsze e46. Jakie przeznaczenie auta i na jakich gumach jeździsz? Moment bardzo wysoki ale to raczej zasługa wysokiego wykorbienia i stopnia sprężania, jest kozak
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Bardzo mi się podoba.
Jest czysto schludnie, ładne spawy, każdy element ma swoje miejsce i nic nie jest na siłę upychane
Bardzo lubię oglądać takie projekty gdzie przykłada się uwagę nie tylko żeby nabić km i Nm ale żeby to też wyglądało i cieszyło również oko.
Świetny projekt. Jaki silnik siedział prędzej w aucie?
Bezpieczne zapłony tzn jak bezpieczne
Jest czysto schludnie, ładne spawy, każdy element ma swoje miejsce i nic nie jest na siłę upychane
Bardzo lubię oglądać takie projekty gdzie przykłada się uwagę nie tylko żeby nabić km i Nm ale żeby to też wyglądało i cieszyło również oko.
Świetny projekt. Jaki silnik siedział prędzej w aucie?
Bezpieczne zapłony tzn jak bezpieczne
BMWexpert Motorsport
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Na emu nie ma porównania do deta Leo pod względem zapłonów. W decie przyśpieszasz tak naprawdę nie wiadomo co A w emu doskonale można to określić po triggerze.
Do autora pytanie, jak jest z zegarami w e39 w przypadku takiego swapa? Tam info idzie po canie? Masz can adapter przy emu?
Do autora pytanie, jak jest z zegarami w e39 w przypadku takiego swapa? Tam info idzie po canie? Masz can adapter przy emu?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Nie no Karolu ja nawet tu nie mam zamiaru porównywać, ja w DETcie mam zapłon nie ruszany bo ms43 jest na to zbyt inteligentny. Chciałem sie tylko z ciekawości dowiedzieć jaki to bezpieczny zapłon dla takiej konfiguracji silnika i tyle
ps. ms43 nie da sie oszukać ecumasterowi niestety i to co cofniesz to sobie sam skoryguje
ps. ms43 nie da sie oszukać ecumasterowi niestety i to co cofniesz to sobie sam skoryguje
BMWexpert Motorsport
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Mapa zapłonu w podciśnieniu jest dokładnie taka jak w M50B25. W nadciśnieniu przy WOT zapłon jest cofnięty progresywnie o 1 stopień na każde 0,1 bara.
Zapłon jest na tyle czułym elementem, że zmiana nawet o 1 stopień daje zmiany rzędu 20KM i 30nm.
Fabrycznie siedział tam M54B30. Zegary to seria, został zrobiony mix przedlifta z liftem i działa w zasadzie wszystko, oprócz komputera pokładowego. Nie było zabawy z CAN. Przerobiony gaz na linkę. Chciałem wyrzucić DSC na stałe, jednak znikał wtedy sygnał prędkości, temat do ogarnięcia w stage 2.
Auto to drogowy krążownik i w takim klimacie zostanie utrzymany. Jest super cicho w środku, zawieszenie ładnie wybiera nierówności pomimo dużych kół, które będą zmienione na 18 cali + r888. Obecne opony to śmietniki, ale nie od razu Rzym zbudowano
Zapłon jest na tyle czułym elementem, że zmiana nawet o 1 stopień daje zmiany rzędu 20KM i 30nm.
Fabrycznie siedział tam M54B30. Zegary to seria, został zrobiony mix przedlifta z liftem i działa w zasadzie wszystko, oprócz komputera pokładowego. Nie było zabawy z CAN. Przerobiony gaz na linkę. Chciałem wyrzucić DSC na stałe, jednak znikał wtedy sygnał prędkości, temat do ogarnięcia w stage 2.
Auto to drogowy krążownik i w takim klimacie zostanie utrzymany. Jest super cicho w środku, zawieszenie ładnie wybiera nierówności pomimo dużych kół, które będą zmienione na 18 cali + r888. Obecne opony to śmietniki, ale nie od razu Rzym zbudowano
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
hehe przeszles ta sama droga co ja:) ladnie. przepustnica linka albo jak u mnie elektryczna? jaki kolektor wydech ?g-rad pisze:Mapa zapłonu w podciśnieniu jest dokładnie taka jak w M50B25. W nadciśnieniu przy WOT zapłon jest cofnięty progresywnie o 1 stopień na każde 0,1 bara.
Zapłon jest na tyle czułym elementem, że zmiana nawet o 1 stopień daje zmiany rzędu 20KM i 30nm.
Fabrycznie siedział tam M54B30. Zegary to seria, został zrobiony mix przedlifta z liftem i działa w zasadzie wszystko, oprócz komputera pokładowego. Nie było zabawy z CAN. Przerobiony gaz na linkę. Chciałem wyrzucić DSC na stałe, jednak znikał wtedy sygnał prędkości, temat do ogarnięcia w stage 2.
Auto to drogowy krążownik i w takim klimacie zostanie utrzymany. Jest super cicho w środku, zawieszenie ładnie wybiera nierówności pomimo dużych kół, które będą zmienione na 18 cali + r888. Obecne opony to śmietniki, ale nie od razu Rzym zbudowano
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa