Po rozwiercie ma blok "nowy" bez gładzi po przelocie 300 tkmklimo pisze:Miejsce pracy robi wrażenie
Mam pytanko - jest jakiś ważny powód, dla którego rozwiercałeś blok m42 zamiast zastosować blok m44, czy m43tu? To nie są takie same bloki z tą różnicą, że mają otwór na czujnik wału i tłoki 85mm?
E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona 7!
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
-
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 10:15
- Imię: Jakub
- lokalizacja: Rzeszów/Bielsko
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
+1Blacha pisze:Po rozwiercie ma blok "nowy" bez gładzi po przelocie 300 tkm
czujnik w bloku a nie na kole pasowym (może by inna ilość zębów na wieńcach, a za tym inny sterownik, wiązka itp), inne wykorbienie wału, plastikowy kolektor ssący z nowszą DISą, wał odlewany a nie kuty jak w M42.
Cała obróbka bloku to jakieś 300zł, więc zmieniać blok i za tym połowę komponentów trochę nie widzę sensu.
- kamilo2k
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 7 lut 2016, o 21:19
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Kutno
- Lokalizacja: Woj. Łódzkie
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Panowie mógłby ktoś podrzucić mapy startowe (paliwo/zapłon) do projektu z tematu na EcuMaster DETlll tryb FIT?
Robię bardzo zbliżony projekt z tym że z blokiem i głowicą M44 +wałek ssący 47mm krzywka i byłbym mega wdzięczny za pomoc.
Cr 8,9
Regulator paliwa 3.5bara
Wtryski 350cc
Turbo TD04HL-13t-8
PS. Przydała by się też konwersja MAF - MAP
Robię bardzo zbliżony projekt z tym że z blokiem i głowicą M44 +wałek ssący 47mm krzywka i byłbym mega wdzięczny za pomoc.
Cr 8,9
Regulator paliwa 3.5bara
Wtryski 350cc
Turbo TD04HL-13t-8
PS. Przydała by się też konwersja MAF - MAP
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 lut 2018, o 10:52
- Imię: Kevin
- lokalizacja: Grodzisk Mazowi
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Witam, jeśli była by możliwość to ja też chętnie prosiłbym o mapę startową. Też zabieram się za turbo z tym że blok m42 wał m44 korby m50nv i tłoki c20xe.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Szkoda klawiatury, żyję ze strojeń, a nie podsyłania gotowych rozwiązań, pozdrawiam.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Deeeeejjj, deeeeejjj
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Dziwne ze na oryginalnych srubach glowicy nie podnosi,przy lbie maja 8mm.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
R4 nie ma tendencji do upg odziwo względem R6. Jedynie dziwnym tematem jeszcze gumowa uszczelka pod głowicę obok zwykłej w M42.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Ja mam wlasnie problem z podnoszaca sie glowica.1.6 m40 turbo ze zmienna geometria. Mam tez problem ze sterowaniem doladowaniem det3 fit. Wydaje sie dla mnie ze turbina tak szybko wstaje ze det nie nadaza . Czy jest to mozliwe?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Niemożliwe wg mnie.osiemnastocylindrowi pisze:Ja mam wlasnie problem z podnoszaca sie glowica.1.6 m40 turbo ze zmienna geometria. Mam tez problem ze sterowaniem doladowaniem det3 fit. Wydaje sie dla mnie ze turbina tak szybko wstaje ze det nie nadaza . Czy jest to mozliwe?
W ogóle w takim setupie nie prościej zrobić MBC ProPerfekta? Tanio, działa, nie zawiodło mnie jeszcze nawet razu. Z tym sterowaniem EBC z DETa to ciągle nam jakieś jaja wychodziły, szczególnie przez Frequency Out.
Punkt 3, to chyba trochę wszystko nie na temat, więc koniec
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Turbina sterowana podcisnieniem wiec MBC odpada.
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Że tak wtrącę... A skąd bierzesz podciśnienie do sterowania wspomnianym EBC? Masz jakieś dołożone VACu?osiemnastocylindrowi pisze:Turbina sterowana podcisnieniem wiec MBC odpada.
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Z kolektora ssacego,tak jak i wspomaganie hamulcow.
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
osiemnastocylindrowi pisze:Z kolektora ssacego,tak jak i wspomaganie hamulcow.
I tam masz podciśnienie jak turbina pompuje tak? Ciekawe....
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
jest jak pusza gaz i nie ma doładowaniaSeboo pisze:osiemnastocylindrowi pisze:Z kolektora ssacego,tak jak i wspomaganie hamulcow.
I tam masz podciśnienie jak turbina pompuje tak? Ciekawe....
No chyba że się podpiął do serva to ma przez kilka sekund boost - a i wtedy przez kilka sekund ma sterowanie
a potem znów dupa