e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

corey pisze:no wynik konkretny, gratulacje.

pamietasz moze jaki byl czas wtrysku, cisnienie na listwie i afr? tak dla porownania.
dzieki.

bedzie poprawka to bedziemy sprawdzac, teraz nie bylo czasu. cisnienie nie spadalo bardzo wydajna pompa wew. afr 11,5 poki co +-.
jurekkiller
User
Posty: 33
Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
Imię: jerzy
lokalizacja: katowice

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: jurekkiller »

Chętnie zobaczył bym ten samochód na markowej hamowni z pełnym obciążeniem na rolkach (retarderem) bo miałem okazje się przejechać samochodem z waszej "stajni" i patrząc na wykres powinno majtki z tyłka zsuwać a w rzeczywistości szału nie było...

Podobno auto na sprzedaż?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

jurekkiller pisze:Chętnie zobaczył bym ten samochód na markowej hamowni z pełnym obciążeniem na rolkach (retarderem) bo miałem okazje się przejechać samochodem z waszej "stajni" i patrząc na wykres powinno majtki z tyłka zsuwać a w rzeczywistości szału nie było...

Podobno auto na sprzedaż?
tak samo bala gadka o lotusie, stad pojechalem na inna hamownie obciazeniowa i wyszlo tyle samo co jest udokumentowane w innym temacie , zeby tacy jak ty nie pisali glupot (sa 2 filmy)
Szał robi 1000kuca jak dla mnie . :wink2: Musisz zrozumiec jedna sprawe, ze jesli hamownia nie ma obciazenia to nie wystroisz samochodu bo niby jak skoro doladowanie inne bedzie na drodze jak na hamowni, i fakt ciut na drodze jest wiecej , i fakt koksu tez jest wiecej niz na wykresie (Wlasnie z racji wczesniejszego wstawania turbiny na drodze i wiekszego boosta)
A ktorym to jechales jak mozna wiedziec? jesli Filipowym e46 to wciagalo 2 tyg temu vette 5 wiec jedzie tak jak powinno , dalej jest to pelny street ze skórą i wagą ponad 1500kg ? wiec 500KM na mnie tez wrazenia nie robi , a najbardziej na tych co jeszcze nic nie zrobili w zyciu a lubia duzo pisac zamiast lezec pod autami po nocach :wink2: :piwo: bez urazy :wink2:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: Karolo »

Koniec spamu i dogryzania. Następne bicie piany - 14 dni urlopu.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
jurekkiller
User
Posty: 33
Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
Imię: jerzy
lokalizacja: katowice

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: jurekkiller »

Kamil wszystko fajnie ale właśnie po to są fora aby takie rzeczy pisać i niejasności wyjaśniać co by później nie było niedomówień. Piszesz że najwięcej do powiedzenia mają Ci co pod autem nie leżą, ale nie wszyscy muszą to robić. Twoi klienci którym budujesz auta też pewnie nie leżą i co jeśli ktoś ma jakieś niejasności to tak samo mu odpowiadasz? Albo klient który przychodzi do serwisu powiedzmy porsche odebrać swój samochód z serwisu i zarzuca serwisantowi (mechanikowi) że źle wykonał swoją pracę bo dajmy na to coś mu piszczy dalej albo auto nie jedzie tak jak powinno a ten mu odpowiada twoim sposobem rozumowania: panie nie leżysz pan pod autem a masz najwięcej do powiedzenia? Jeśli tak to ja nie mam pytań co do twojego podejścia do tematu :hammer:


Co do lotusa to czasy jakie robił na 1/4 do wagi/mocy którą posiadał to faktycznie wychodzi to dość słabo, nawet na RF wielu to zauważyło i o tym pisało.

Dla mnie szał robi dobrze zestrojony setup a nie 1000km w byle czym i byle jak jeżdżące. Co do filipa e46 to nie będę tu tego tematu poruszał i robił Ci antyreklamy, ale od kiedy zacząłeś żyć z tuningów jesteś forumową Alfą i Omegą.

Ps nie musisz mi tłumaczyć jaka jest różnica między hamownią iniercyjną a obciążeniową ale moje zdanie podtrzymuje że wiele wykresów jest naddto idealnych i chętnie zobaczę wykres któregokolwiek na hamowni maha :piwo:

ps2. bez obrazy to tylko forum na którym sensowne dyskusje są przecież potrzebne :)
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: master86 »

jurekkiller pisze: Ps nie musisz mi tłumaczyć jaka jest różnica między hamownią iniercyjną a obciążeniową ale moje zdanie podtrzymuje że wiele wykresów jest naddto idealnych i chętnie zobaczę wykres któregokolwiek na hamowni maha :piwo:
Nie wiem gdzie w tym temacie widzisz idealny wykres... zapewne chodzi Ci o wartości szczytowe, ale to i tak nie jest kwestia faktu że akurat ta hamownia jest inercyjna, tylko ewentualnej kalibracji. I uwierz mi że na takim machu przebieg krzywych z chińską turbiną będzie wyglądał o niebo lepiej niż na jakiejkolwiek inercyjnej. Hamownia u Lamików pomimo że jest inercyjna jeszcze daje rady ze względu na fakt że posiada dość sporej wielkości koło zamachowe które symuluje obciążenie na tyle dobrze że hamowane i strojone były tam auta o mocy dochodzącej do 1000 hp. Gdyby to była inercja spotykana na pierwszym lepszym festynie to nie było by mowy o hamowaniu, a co dopiero strojeniu aut powyżej 500hp. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć tyle że aktualnie trwają tam prace nad montażem hamulca oraz drugiej pary rolek do 4 napędów... :piwo:

I przypominam że jest to forum bmw gdzie dajmy na to 95% aut to rwd, przez co w większości przypadków to co na papierze nie pokrywa się z osiągami ze względu na brak trakcji :hammer:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

jurekkiller pisze:Kamil wszystko fajnie ale właśnie po to są fora aby takie rzeczy pisać i niejasności wyjaśniać co by później nie było niedomówień. Piszesz że najwięcej do powiedzenia mają Ci co pod autem nie leżą, ale nie wszyscy muszą to robić. Twoi klienci którym budujesz auta też pewnie nie leżą i co jeśli ktoś ma jakieś niejasności to tak samo mu odpowiadasz? Albo klient który przychodzi do serwisu powiedzmy porsche odebrać swój samochód z serwisu i zarzuca serwisantowi (mechanikowi) że źle wykonał swoją pracę bo dajmy na to coś mu piszczy dalej albo auto nie jedzie tak jak powinno a ten mu odpowiada twoim sposobem rozumowania: panie nie leżysz pan pod autem a masz najwięcej do powiedzenia? Jeśli tak to ja nie mam pytań co do twojego podejścia do tematu :hammer:


Co do lotusa to czasy jakie robił na 1/4 do wagi/mocy którą posiadał to faktycznie wychodzi to dość słabo, nawet na RF wielu to zauważyło i o tym pisało.

Dla mnie szał robi dobrze zestrojony setup a nie 1000km w byle czym i byle jak jeżdżące. Co do filipa e46 to nie będę tu tego tematu poruszał i robił Ci antyreklamy, ale od kiedy zacząłeś żyć z tuningów jesteś forumową Alfą i Omegą.

Ps nie musisz mi tłumaczyć jaka jest różnica między hamownią iniercyjną a obciążeniową ale moje zdanie podtrzymuje że wiele wykresów jest naddto idealnych i chętnie zobaczę wykres któregokolwiek na hamowni maha :piwo:


ps2. bez obrazy to tylko forum na którym sensowne dyskusje są przecież potrzebne :)
Masz wykres lotusa na obciazeniowce I FILM co juz napisalem wiec sobie przejzyj , a wczesniej wykres u Lamika. (wiec zobacz jakie sa roznice) - bys przynajmniej napisal wprost ze nie wierzysz wykresą od lamika.

Specjalnie dla ciebie podjedziemy na obciazeniowke od Michala wozem , wkleimy wynik ale ty pewnie napiszesz ze albo za duzo mocy i auto nie jedzie Albo slabawy wykres, pozniej wyleczy na jakis nielegalnych zawodach prosiaka a ty stwierdzisz ze i tak slabo cos :D

FIlip nie byl u mnie rok czasu i auto lata do dzis, bedzie miec ochote cos naprawic lub poprawic albo zmienic to podjedzie, poki co jest ok.
Idziemy do przodu , nie do tyłu stad dalej beda wykresy nowe, znow cwiatki i poprawianie czasów i znowu fuckupy zeby mozna bylo cos porownac i poprawic. :piwo:
p.s. Dyskusja jest ok ale nie wchodz nosem w nie twoje sprawy = To w jaki sposób zarabiam to akurat nie powinno cie zabardzo obchodzic :wink2: A to czy jestem Alfa i Omega to juz moja sprawa, jak czegos nie wiem zawsze moge popytac teoretyków :piwo:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: k64 »

onboard, moc okolice: 530KM ,

https://www.youtube.com/watch?v=vhqBd5x ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;



pozdr ..
wesolych swiat wszystkim, pora zalozyc nowe ogumienie :wink2:
Knopers
User
Posty: 65
Rejestracja: 23 sty 2013, o 21:46
Imię: Rafał
lokalizacja: Wrocław

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: Knopers »

Ale ładnie idzie :-D :clap:
silv7r
User
Posty: 20
Rejestracja: 1 maja 2015, o 12:43
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań

Re: e36 turbo michala 3.0 m50 Street 588KM 779nm / k64

Post autor: silv7r »

Mam dwa pytania:
Dlaczego głowica z m52 a nie m50 ?
A drugie dlaczego tak rzadko stosuje się porting i ogólnie modyfikacje głowic? Ja wiem że szału nie ma i w 200 konnym aucie da to np. 5-10 km więcej,ale w 600 konnym powinno dać teoretycznie 15-30 km. Dobrze rozumuje ? ;)
ODPOWIEDZ