e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 22 paź 2015, o 21:56

e34 oryginalnie z m30b35

silnik:
seryjny blok, frezowane tloki i roztaczane pod pierscienie prima.

glowica portowana a'la alpina. seryjne zawory, walek catcams pod turbo.

uszczelka pod glowica athena, wczesniej bylo ottoco zamowione z vac motorsport ktore okazalo sie totalna porazka. 220 dolcow w bloto.

turbina od k64 gt35 z dupa 0.63. z chlodzeniem woda.

coller 600x300 z odwroconym tankiem

wydech z dwoma tlumikami 3''

turbo na dole, rury dolotowe NAD BELKA i bez zadnej pompy.

komputer EMU

przerobione smarowanie i odma z powrotem do miski.

Auto na dotarcie ustawione na 0.8 bara i zapobiegawczym zaplonie wygenerowalo to co na wykresie. Docelowo pod koniec miesiaca ustawimy 1,5 i zobaczymy ile ten chinczyk zapoda.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i filmik z odpalenia jeszcze ze starymi kablami wn i catch tankiem.

https://www.youtube.com/watch?v=UONWVKkq0ek
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez Karolo » 22 paź 2015, o 22:39

Wow to się nazywa wejście z grubej petardy :D Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo :devill2: Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Moderator
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 22 paź 2015, o 22:56

Karolo napisał(a):Wow to się nazywa wejście z grubej petardy :D Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo :devill2: Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?


e36 rozjebalem o barierke :rozczarowany: , 1,4 bara i zamkniete wtryski 630 przy 4,7 bara cisnienia na listwie ( bylo 600 jak nic). kolor z chryslera jakiegos a nie estroil.
obecnie e36 ma naped na 4 kopyta w 90 % ukonczony i silnik 5 cylindrow do poskladania. chyba tez wspawam cwiartke lewa zeby bylo na tip top. zbieram teraz na turbo - albo efr 9180 albo pte 7675 - bedzie nakurwiac.

jeszcze dodam odnosnie e34 ze ma sprzeglo z e92 m3, dolot 4'', splyw wody do bloku w korek do spuszczania wody i ogolnie b.fajnie sie nim jezdzi. ;)
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez Blacha » 23 paź 2015, o 05:24

Że silnik z audi AAN pakujesz do e36 to jeszcze rozumiem ale napęd na cztery koła to hmmm chyba lepiej było kupić audi.
Z tym czarnym przodem po dzwonie nawet fajnie wygląda :tongue:
Blacha
Forumowicz
 
Posty: 736
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 07:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez farmer91 » 23 paź 2015, o 05:28

To w e36 pewnie silnik i napędy Audi?

Jaka skrzynia siedzi w e34?

Gruby projekt zarówno e36 jak i e34
farmer91
Turbo-Team
 
Posty: 299
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 22:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 23 paź 2015, o 08:42

Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.

Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 23 paź 2015, o 08:43

w e34 skrzynia oryginalna z m30.

czarny przod jeszcze byl przed dzwonem.
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez KonradGT » 23 paź 2015, o 08:56

corey napisał(a):Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.

Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)



OMG! Chyle czoła, pokaż nam to koniecznie na forum :clap:

BTW, czy tylko mi nie działa powiększanie zdjęć E34 z tego tematu?
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 364
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez farmer91 » 23 paź 2015, o 12:31

Czyli w tym AWD są jakieś aktywne dyferencjały i automat? Czy manual? Ogólnie chylę czoło za pomysł i wykonane jeśli to już jeździ :-)
farmer91
Turbo-Team
 
Posty: 299
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 22:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez Karolo » 23 paź 2015, o 15:05

Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Moderator
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez k64 » 23 paź 2015, o 20:34

corey ty zyjesz? uhuhu. dobrze ze wrociles :wink2:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 23 paź 2015, o 20:52

hmm, aktywe dyfry. nie wiem do konca nawet jak to dziala w tych rajdowych samochodach.

u mnie to jest tak:
- tylni dyfer sterowany jest przez hydraulike w ix'e. Juz dawno zrobil cos takiego nasz kolega mcgiver w swoim e34 jakies lata temu. u mnie poprostu jest dolozony "prad" do tego. pompka elektryczna, zbiorniczek, zawor trojdrogowy i czujnik cisnienia, calosc w zamknietej petli utrzymuje zadane cisnienie w dyfrze.

- centralny dyfer act 700 z x5 po pierwsze sie nie rozpierdoli bo nie ma tak jak w ix lancucha tylko zebatki i super gotowca w postaci wielotarczowego sprzegla podobnego do tego w tylnim dyfrze ktore od razu ma sterowanie "pradem"poprzez nastawnik. troche nie z tej ziemi jest tam sygnal ale uporalem sie z tym.

takze w praktyce to mozna spinac dowolnie miedzyosiowy i tylni dyferencjal. ciekawe co by takie e36 w rajdach pokazalo. ale trzebaby do zawiechy jeszcze podejsc na ostro.
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez corey » 23 paź 2015, o 20:55

Karolo napisał(a):Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.


kiepskie przeguby? ogladalem je nic tam kiepskiego nie widze.

polosie owszem sa smiesznie zbudowane ale wystarczajaco grube. naprezenia rozkladaja sie na 4 kola. powinno to wytrzymac patrzac na napedy innych producentow. pozatym wiekszosc bedzie i tak isc na tyl ( i mozna tym w koncu sterowac) ktory jest mocny.
corey
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 22:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez Driftman » 23 paź 2015, o 21:45

Gratulacje. Urwało mi głowe. Super się to czyta. Pomysłowy jesteś. Jaką moc docelową planujesz z b35 ? Pęknie 600 ? :)
Avatar użytkownika
Driftman
User
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 18:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Postprzez leo » 23 paź 2015, o 22:23

Graty Corey :ok:

podważe tylko jedną rzecz, ACT nie jest trwale bo rozpada sie w seryjnych samochodach ALE da sie je tak naprawić że drugi raz się nie rozpadnie )
BMWexpert Motorsport
Avatar użytkownika
leo
Turbo-Team
 
Posty: 921
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości