e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

e34 oryginalnie z m30b35

silnik:
seryjny blok, frezowane tloki i roztaczane pod pierscienie prima.

glowica portowana a'la alpina. seryjne zawory, walek catcams pod turbo.

uszczelka pod glowica athena, wczesniej bylo ottoco zamowione z vac motorsport ktore okazalo sie totalna porazka. 220 dolcow w bloto.

turbina od . gt35 z dupa 0.63. z chlodzeniem woda.

coller 600x300 z odwroconym tankiem

wydech z dwoma tlumikami 3''

turbo na dole, rury dolotowe NAD BELKA i bez zadnej pompy.

komputer EMU

przerobione smarowanie i odma z powrotem do miski.

Auto na dotarcie ustawione na 0.8 bara i zapobiegawczym zaplonie wygenerowalo to co na wykresie. Docelowo pod koniec miesiaca ustawimy 1,5 i zobaczymy ile ten chinczyk zapoda.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i filmik z odpalenia jeszcze ze starymi kablami wn i catch tankiem.

https://www.youtube.com/watch?v=UONWVKkq0ek" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: Karolo »

Wow to się nazywa wejście z grubej petardy :D Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo :devill2: Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

Karolo pisze:Wow to się nazywa wejście z grubej petardy :D Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo :devill2: Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?
e36 rozjebalem o barierke :rozczarowany: , 1,4 bara i zamkniete wtryski 630 przy 4,7 bara cisnienia na listwie ( bylo 600 jak nic). kolor z chryslera jakiegos a nie estroil.
obecnie e36 ma naped na 4 kopyta w 90 % ukonczony i silnik 5 cylindrow do poskladania. chyba tez wspawam cwiartke lewa zeby bylo na tip top. zbieram teraz na turbo - albo efr 9180 albo pte 7675 - bedzie nakurwiac.

jeszcze dodam odnosnie e34 ze ma sprzeglo z e92 m3, dolot 4'', splyw wody do bloku w korek do spuszczania wody i ogolnie b.fajnie sie nim jezdzi. ;)
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: Blacha »

Że silnik z audi AAN pakujesz do e36 to jeszcze rozumiem ale napęd na cztery koła to hmmm chyba lepiej było kupić audi.
Z tym czarnym przodem po dzwonie nawet fajnie wygląda :tongue:
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: farmer91 »

To w e36 pewnie silnik i napędy Audi?

Jaka skrzynia siedzi w e34?

Gruby projekt zarówno e36 jak i e34
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.

Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8" onclick="window.open(this.href);return false;. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

w e34 skrzynia oryginalna z m30.

czarny przod jeszcze byl przed dzwonem.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: KonradGT »

corey pisze:Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.

Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8" onclick="window.open(this.href);return false;. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)

OMG! Chyle czoła, pokaż nam to koniecznie na forum :clap:

BTW, czy tylko mi nie działa powiększanie zdjęć E34 z tego tematu?
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: farmer91 »

Czyli w tym AWD są jakieś aktywne dyferencjały i automat? Czy manual? Ogólnie chylę czoło za pomysł i wykonane jeśli to już jeździ :-)
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: Karolo »

Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: k64 »

corey ty zyjesz? uhuhu. dobrze ze wrociles :wink2:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

hmm, aktywe dyfry. nie wiem do konca nawet jak to dziala w tych rajdowych samochodach.

u mnie to jest tak:
- tylni dyfer sterowany jest przez hydraulike w ix'e. Juz dawno zrobil cos takiego nasz kolega mcgiver w swoim e34 jakies lata temu. u mnie poprostu jest dolozony "prad" do tego. pompka elektryczna, zbiorniczek, zawor trojdrogowy i czujnik cisnienia, calosc w zamknietej petli utrzymuje zadane cisnienie w dyfrze.

- centralny dyfer act 700 z x5 po pierwsze sie nie rozpierdoli bo nie ma tak jak w ix lancucha tylko zebatki i super gotowca w postaci wielotarczowego sprzegla podobnego do tego w tylnim dyfrze ktore od razu ma sterowanie "pradem"poprzez nastawnik. troche nie z tej ziemi jest tam sygnal ale uporalem sie z tym.

takze w praktyce to mozna spinac dowolnie miedzyosiowy i tylni dyferencjal. ciekawe co by takie e36 w rajdach pokazalo. ale trzebaby do zawiechy jeszcze podejsc na ostro.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: corey »

Karolo pisze:Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.
kiepskie przeguby? ogladalem je nic tam kiepskiego nie widze.

polosie owszem sa smiesznie zbudowane ale wystarczajaco grube. naprezenia rozkladaja sie na 4 kola. powinno to wytrzymac patrzac na napedy innych producentow. pozatym wiekszosc bedzie i tak isc na tyl ( i mozna tym w koncu sterowac) ktory jest mocny.
Awatar użytkownika
Driftman
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: Driftman »

Gratulacje. Urwało mi głowe. Super się to czyta. Pomysłowy jesteś. Jaką moc docelową planujesz z b35 ? Pęknie 600 ? :)
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole

Post autor: leo »

Graty Corey :ok:

podważe tylko jedną rzecz, ACT nie jest trwale bo rozpada sie w seryjnych samochodach ALE da sie je tak naprawić że drugi raz się nie rozpadnie )
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ