e46 330d turbo kopciuch
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
jesteś i Ty Przemku
Sprostuje tylko ostatnie zdanie, kombiak czerwonej nie zagraża
ps. u mnie sprzęgło puściło górą
Sprostuje tylko ostatnie zdanie, kombiak czerwonej nie zagraża
ps. u mnie sprzęgło puściło górą
BMWexpert Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2013, o 14:48
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
u mnie jak raz odjechalo /niestety nie uchwycilem przy jakich obrotach/ (uslizgiwalo sie zawsze delikatnie - mowie o odjezdzie obrotow) to zrzucilem troche koksu do 3500
i teraz jest tak
https://www.youtube.com/watch?v=WMGHUd_ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wiec mnie cisnie na rozwiazanie problemu... (sama tarcza z okladzinami luka "nibykevlarowymi" nie sprawdzila sie) - najtaniej w moim przypadku to chyba docisk sachs perf dolozyc (czyli SP docisk + "kevlarowa" tarcza + ori kolo 2masowe)... ale wydac znowu kase, palowac sie z ciezkim sprzeglem w miescie i miec dalej problem to wtopa
Przemek
P.S.
co do czerwonej strzaly: nie znam sie na benzynach nic a nic ale widzialem, ze w "ecu masterze"/DET3 jest fcja hamowni drogowej (po wprowadzeniu wagi, przelozenia - no tak jak np w KPOWER bazujacym na logach z vagcomowych) - ile tam wychodzi? (zakladam, ze tego typu "komputerek-oszukiwaczke" zamontowales?)
w tym DET widzialem, ze sa tez (jezeli dobrze zrozumialem) wyjscia, ktorymi mozna rozne rzeczy wysterowywac ... ten DET to 600pln+ wiec nie zupelne grosze ale jakby co mozna np miec katalizator i otwierac "lewe obejcie" z automatu np powyzej 3tys / przy full bucie itp - moze cos z tym ciekawego mozna zrobic? (podrzucam temat - ja sie znam tylko na komputerach/informatyk/ ale bez katalizatora to spaliny smierdza co mnie denerwuje)
i teraz jest tak
https://www.youtube.com/watch?v=WMGHUd_ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wiec mnie cisnie na rozwiazanie problemu... (sama tarcza z okladzinami luka "nibykevlarowymi" nie sprawdzila sie) - najtaniej w moim przypadku to chyba docisk sachs perf dolozyc (czyli SP docisk + "kevlarowa" tarcza + ori kolo 2masowe)... ale wydac znowu kase, palowac sie z ciezkim sprzeglem w miescie i miec dalej problem to wtopa
Przemek
P.S.
co do czerwonej strzaly: nie znam sie na benzynach nic a nic ale widzialem, ze w "ecu masterze"/DET3 jest fcja hamowni drogowej (po wprowadzeniu wagi, przelozenia - no tak jak np w KPOWER bazujacym na logach z vagcomowych) - ile tam wychodzi? (zakladam, ze tego typu "komputerek-oszukiwaczke" zamontowales?)
w tym DET widzialem, ze sa tez (jezeli dobrze zrozumialem) wyjscia, ktorymi mozna rozne rzeczy wysterowywac ... ten DET to 600pln+ wiec nie zupelne grosze ale jakby co mozna np miec katalizator i otwierac "lewe obejcie" z automatu np powyzej 3tys / przy full bucie itp - moze cos z tym ciekawego mozna zrobic? (podrzucam temat - ja sie znam tylko na komputerach/informatyk/ ale bez katalizatora to spaliny smierdza co mnie denerwuje)
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330d turbo kopciuch
Obawiam się, że te limity dotyczą tylko odczytu, znajdź we wsadzie je to po przesunięciu będziesz mógł logować wyższe wartości - potwierdzone na EDC15, ME7, itd.
Dlaczego ruszałeś czas wtrysku? Nie lepiej było zrobić esktrapolację dawek?
Dlaczego ruszałeś czas wtrysku? Nie lepiej było zrobić esktrapolację dawek?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2013, o 14:48
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
w mapie ori duraton w jego sterowniku o ile pamietam skala byla do 85mm3 (jakies 70pare mg wachy)... wlozyl wtryski od starsgo 535D gdzie skala jest do 100mm3 (+1600 rp) - jakies 86mg paliwa... ja potrzebowalem miec wiecej wachy do dospozycji wiec przeskalowalem mape do 150mm3 / 1800 i teraz mam "bron" na najmocniejsze sprzeglaMiś pisze: Dlaczego ruszałeś czas wtrysku? Nie lepiej było zrobić esktrapolację dawek?
... reasumujac: zmiana skali i czasow.. za tym oczywiscie soi, rp + n liiterow.
Na pale nie bede szukal po wsadzie wartosci "100" by je zmieniac np na "200" liczac na to, ze w diagnozie bede widzial wieksze dawki bo w totka grac nie lubie a pozatym szanse, ze to tak prosto jest limitowane nie uwazam za duze a walke z tym limitem widzialem tylko w kontekscie vagcom+vw (np wartosci bloku 11 powyzej 2600)
Pozdrawiam,
Przemek
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330d turbo kopciuch
Teraz rozumiem, myślałem, że oszukałeś czasem wtrysku i logowana dawka jest przekłamana, ale jeśli masz esktrapolację w osi to dobre podejście. Znasz się na rzeczy, powodzenia w strojeniu, bo rzeczywiście ciężko AFR ocenić bez sondy i logowania. A limitery diagnostyczne myślę, że znajdziesz w damosie jeśli te niemieckie pierdolniki ogarniasz. W ME7 często zdarza mi się zdejmować na przykład przepływu limiter odczytu maksymalnego, bo robię setupy, gdzie przepływka jest prawie zamknięta.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2013, o 14:48
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
dziekuje slicznie:)
Na takie triki wykraczajace poza "dodac koksu i dac ladowania na full" to 2 rzeczy wydaje mi sie sa konieczne:
- studiowanie edc16 Funktionnsrahmen (jedyne 1500 stron-mimo, ze mowie po niemiecku to jest to dla mnie wyzwanie)
- znalezienie damosa albo loteria i na pale szukanie wartosci w sofcie
Kiedys myslalem, ze "pierwsza liga" ma to w palcu ale jak np widzialem np jak wylacza sie w praktyce DPF (tablica DTC wyzerowana z gory na dol) to na bank korzystaja z jakis ecusavovoltow wiec w realu bawia sie w to ambitni hobbysci chyba tylko bo zawodowcom szkoda na to czasu (wiekszosc tunerow przeciez nie loguje zadnych livedata / logow dynamicznych wiec po co )
Pozdrawiam,
Przemek
Na takie triki wykraczajace poza "dodac koksu i dac ladowania na full" to 2 rzeczy wydaje mi sie sa konieczne:
- studiowanie edc16 Funktionnsrahmen (jedyne 1500 stron-mimo, ze mowie po niemiecku to jest to dla mnie wyzwanie)
- znalezienie damosa albo loteria i na pale szukanie wartosci w sofcie
Kiedys myslalem, ze "pierwsza liga" ma to w palcu ale jak np widzialem np jak wylacza sie w praktyce DPF (tablica DTC wyzerowana z gory na dol) to na bank korzystaja z jakis ecusavovoltow wiec w realu bawia sie w to ambitni hobbysci chyba tylko bo zawodowcom szkoda na to czasu (wiekszosc tunerow przeciez nie loguje zadnych livedata / logow dynamicznych wiec po co )
Pozdrawiam,
Przemek
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Navan
Re: e46 330d turbo kopciuch
Dobra dobra ale tak poważnie, to ja też bym się obawiał że zabawa z kopciuchem was tak wciągnie, że potem kopciuch Czerwoną wciągnie..
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
Kopciuch jest w zasadzie od jakies tam czasu skonczony, czekamy póki co na jeszcze jeden wirnik ssący który powinien sporo zmienic w temacie a później już tylko finalne strojenie. Póki co nawijamy kilometrów i tyle
Aktualnie latam na 6 łopatkowym spieku od Wąskiego i dobrze dieslowi z tym
Aktualnie latam na 6 łopatkowym spieku od Wąskiego i dobrze dieslowi z tym
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
Dobra to idziemy po bandzie
Kolejny stage turbiny wjechał dzisiaj do kopciuszka, po 2,5 tyg stania pod firmą w przysłowiowych krzakach w oczekiwaniu na lakiernika ktory prysnie tylne błotniki zawitało takie cudeńko
tutaj porownanie seryjnej i mojej małej hybrydki
Po pierwszej przejażdżce jest niemożliwie kurewsko
W weekend zobimy korekte softu i zobaczymy co dalej
Kolejny stage turbiny wjechał dzisiaj do kopciuszka, po 2,5 tyg stania pod firmą w przysłowiowych krzakach w oczekiwaniu na lakiernika ktory prysnie tylne błotniki zawitało takie cudeńko
tutaj porownanie seryjnej i mojej małej hybrydki
Po pierwszej przejażdżce jest niemożliwie kurewsko
W weekend zobimy korekte softu i zobaczymy co dalej
BMWexpert Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 wrz 2015, o 08:23
- Imię: Jarek
- lokalizacja: Kraków
Re: e46 330d turbo kopciuch
Jaka turbina była bazą??? gt2260 czy gt2556?? pytam bo Perun polecił mi przeróbkę gt2556 na wirnik 63mm, jaki masz u siebie ???
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Navan
Re: e46 330d turbo kopciuch
Ale wrzucisz jakieś 100-200 i 200-300?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330d turbo kopciuch
No to tego mamy chyba rekord
a to nie są jeszcze wszystkie pieniądze
a to nie są jeszcze wszystkie pieniądze
BMWexpert Motorsport
- wzkurczak
- User
- Posty: 149
- Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa Zachod
Re: e46 330d turbo kopciuch
całkiem sympatycznie
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: e46 330d turbo kopciuch
strasznie późno wstaje. troche nie pasuje do ogólnej charakterystyki kopciucha