Witam.
Troszkę mnie nie było. Silnik od jakiegoś czasu ponownie zmaga się z doładowaniem, na razie skromne 0.3bar opadające do 0.27bar, wystrojone na seryjnym MS42. Takie pierdniecie komara jak na forumowe standardy
Przez ten czas oczywiście nie próżnowałem, testowałem różne customowe kolektory ssące, różne kolektory wydechowe i po każdym modzie stroiłem co się dało
Dla przypomnienia teraz jest totalnie seryjny nieotwierany silnik m52tub25. Nie wiem ile miała seria ale z fajnym dolotem, kolektorem ssącym z m54 i kolektorami wydechowymi udało się dobić do okolic 210KM. 100-200 18.5-19s.
Ssący custom pominę bo nie udało się do końca dobrze zmierzyć ale też był przyjemny przyrost względem tego z m54
Ale teraz do tematu, Turbo... Zestaw ten sam co w 2.0. Jak w 2.0 miałem doładowanie od 3500rpm teraz w 2.5 od 2500rpm. Bez większych zmian, wcześniej był wystrojony na FIT w det3 teraz seryjne MS42, było MBC teraz będzie EBC no i kolektor ssący.
Tak jechało na 0.3bar i ssącym m54
http://www.youtube.com/watch?v=OEETkFjJyW4" onclick="window.open(this.href);return false; teraz na customie przybyło około 10KM i poprawiła się góra ale nie sprawdzałem
Czekam aż det wróci z serwisu, podpinam MACa i dmucham dużo więcej. Gdzieś w międzyczasie sprzęgło do wymiany... Prawdopodobnie niedługo wpadnie coś porządniejszego i silnik zostanie przebudowany pod duużo większe moce no ale na razie jest co jest.
Auto oczywiście ciągle dzielnie służy na co dzień, w tym roku już 16-17tys km