BMW e34 TURBO LPG PCV
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
W miejsce palca rozdzielaca dorabiasz tarczke z zębem lub adaptujesz te z m50. W pokrywie robisz otwór. Musisz pomierzyć jak to wygląda w m50 i odwzorować u siebie. U szwedów są gotowe dekle z miejscem na czujnik, zamiast rozdzielacza zapłonu.
-
- User
- Posty: 19
- Rejestracja: 8 kwie 2012, o 11:50
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Siemianowice
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Albo założyć rozrusznik z m20max325 pisze:Osobiście mam zamach z m20, trzeba było pokombinować z tzw bendixem, ale działa już od ładnych kilku lat.
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Rozrusznik z m20 nawet mam jeszcze pomysle co z tym zrobić dzieki za odp. , na chwile obecną dmuchnęło uszczelkę pod głowicą muszę się tym zająć w pierwszej kolejności
A wracając do tematu wiązki m50 cewki umocowane czujnik wałka też ale nie odczułem różnicy z czujnikiem i bez co może być nie tak ?
A tu początek nowego kolektora
A wracając do tematu wiązki m50 cewki umocowane czujnik wałka też ale nie odczułem różnicy z czujnikiem i bez co może być nie tak ?
A tu początek nowego kolektora
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Witam wszystkich po przerwie, pierwsze pytanie jak naprawić zdjęcia zeby wróciły he
Bmka od momentu dmuchnięcia uszczelki stoi w garażu, wieczorami co jakiś czas pomału rozkręcaliśmy po kolei po zdjęciu głowicy okazało sie ze uszczelka przepuściła na każdym cylindrze dodam tylko ze podciągnełem do 1bara hmm szpilk od głowicy nie dały rade ? głowica pojechała na planowanie i sprawdzenie szczelności i przy okazji chłopaki zrobili całą obróbkę a chciałem tylko planowanie i szczelność pomyślałem jak głowica na bogato to trzeba sprawdzić duł i sie koszta zaczeły
Na dzień dzisiejszy sinik rozebrany 90% czesci jest zeby go składać tylko nie wiem jakim momentami go skręcać jak byście mi podali to był bym wdzieczny (wał korby głowica ) do głowicy zamówiłem śruby 12.9 ma to sens? a i rozrząd jak ustawic
Bmka od momentu dmuchnięcia uszczelki stoi w garażu, wieczorami co jakiś czas pomału rozkręcaliśmy po kolei po zdjęciu głowicy okazało sie ze uszczelka przepuściła na każdym cylindrze dodam tylko ze podciągnełem do 1bara hmm szpilk od głowicy nie dały rade ? głowica pojechała na planowanie i sprawdzenie szczelności i przy okazji chłopaki zrobili całą obróbkę a chciałem tylko planowanie i szczelność pomyślałem jak głowica na bogato to trzeba sprawdzić duł i sie koszta zaczeły
Na dzień dzisiejszy sinik rozebrany 90% czesci jest zeby go składać tylko nie wiem jakim momentami go skręcać jak byście mi podali to był bym wdzieczny (wał korby głowica ) do głowicy zamówiłem śruby 12.9 ma to sens? a i rozrząd jak ustawic
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Korby 20 nm + 70*, wał 20 nm + 50*. Sprawdź sobie wtryskiwacze i układ paliwowy zanim zaczniesz to składać na nowo, sklej kanapke na klej Loctite 3020.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
TIS online sobie wpisz w google i tam juz znajdziesz co potrzebujesz przy skręcaniu
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
korby mocniej niz wał ? układ paliwowy to cały czas bloss lpg nigdzie nie znalazłem zadnych oznak zeby lpg coś zniszczyło a uszczelka poszła jak podkreciłem i sie przejechałem dwa depniecia i jak parowóz płyn poszed w wydech a jak jezdziłem ponizej bara to smigała, i ja na jednej uszczelce skrecam bez kanapki a klej mamKarolo pisze:Korby 20 nm + 70*, wał 20 nm + 50*. Sprawdź sobie wtryskiwacze i układ paliwowy zanim zaczniesz to składać na nowo, sklej kanapke na klej Loctite 3020.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne
M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne
M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
tylko na ile dokrecic te śruby ? mam 12.9 leżą czekaja i 1.5 bara chetne bym spróbował robie też sprzegło teraz dwutarczowe na 240mm jak sie uda to bedziemy dmuchać .ile bloss pozwoli tylko drazni brak odcieciaBlacha pisze:Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne
M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły
- suwalradom
- Turbo-Team
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 11:18
- Imię: Daniel
- lokalizacja: irl
- Lokalizacja: irl-pl(radom)
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Z tego co się dowiadywalem to inst fazy ciepłej ogarnia okolice 350koni z racji na wydajność pompy i póki co nie ma wydajniejszej pompy. Info takie dostałem od kumpla z Radomia który zajmuje się montazem inst gazowych -specjalizuje się w Bmw.Zycio lpg pisze: Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Zycio lpg pisze:tylko na ile dokrecic te śruby ? mam 12.9 leżą czekaja i 1.5 bara chetne bym spróbował robie też sprzegło teraz dwutarczowe na 240mm jak sie uda to bedziemy dmuchać .ile bloss pozwoli tylko drazni brak odcieciaBlacha pisze:Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne
M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły
Ja w m50 dokręcałem zgodnie z zaleceniami które są w zestawie z uszczeklą a po godzinie wszystkie dociągnąłem na 120nM i kanapka trzyma 1,5 bara
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Ostatnio rzezbiłem w garazu
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/
ale dzialaj temat mi sie podoba teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
ale dzialaj temat mi sie podoba teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Jeśli ścianka rury jest gruba i będzie podparty pod turbina (bo mocno odsunięta będzie od głowicy) to spokojnie wytrzyma.atom1 pisze:przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/
ale dzialaj temat mi sie podoba teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
Fajny 6 w 1, podoba mi się
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Navan
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Metoda prób i błędów, przynajmniej działane samemu mimo że bez profi warsztatu(?)atom1 pisze:przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/
ale dzialaj temat mi sie podoba teraz tylko zeliwo u mnie ma byt