BMW e34 TURBO LPG PCV

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Pan. B »

W miejsce palca rozdzielaca dorabiasz tarczke z zębem lub adaptujesz te z m50. W pokrywie robisz otwór. Musisz pomierzyć jak to wygląda w m50 i odwzorować u siebie. U szwedów są gotowe dekle z miejscem na czujnik, zamiast rozdzielacza zapłonu.
BlackDog
User
Posty: 19
Rejestracja: 8 kwie 2012, o 11:50
Imię: Mariusz
lokalizacja: Siemianowice
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: BlackDog »

max325 pisze:Osobiście mam zamach z m20, trzeba było pokombinować z tzw bendixem, ale działa już od ładnych kilku lat.
Albo założyć rozrusznik z m20
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Rozrusznik z m20 nawet mam jeszcze pomysle co z tym zrobić dzieki za odp. , na chwile obecną dmuchnęło uszczelkę pod głowicą muszę się tym zająć w pierwszej kolejności :dry:
A wracając do tematu wiązki m50 cewki umocowane czujnik wałka też ale nie odczułem różnicy z czujnikiem i bez co może być nie tak ?
Obrazek
Obrazek
A tu początek nowego kolektora
Obrazek
Obrazek
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Witam wszystkich po przerwie, pierwsze pytanie jak naprawić zdjęcia zeby wróciły he
Bmka od momentu dmuchnięcia uszczelki stoi w garażu, wieczorami co jakiś czas pomału rozkręcaliśmy po kolei po zdjęciu głowicy okazało sie ze uszczelka przepuściła na każdym cylindrze :eee: dodam tylko ze podciągnełem do 1bara :clap: hmm szpilk od głowicy nie dały rade ? głowica pojechała na planowanie i sprawdzenie szczelności i przy okazji chłopaki zrobili całą obróbkę a chciałem tylko planowanie i szczelność :blink2: pomyślałem jak głowica na bogato to trzeba sprawdzić duł i sie koszta zaczeły
Na dzień dzisiejszy sinik rozebrany 90% czesci jest zeby go składać tylko nie wiem jakim momentami go skręcać jak byście mi podali to był bym wdzieczny (wał korby głowica ) do głowicy zamówiłem śruby 12.9 ma to sens? a i rozrząd jak ustawic
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Karolo »

Korby 20 nm + 70*, wał 20 nm + 50*. Sprawdź sobie wtryskiwacze i układ paliwowy zanim zaczniesz to składać na nowo, sklej kanapke na klej Loctite 3020.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
dzorczbond
User
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: dzorczbond »

TIS online sobie wpisz w google i tam juz znajdziesz co potrzebujesz przy skręcaniu
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Karolo pisze:Korby 20 nm + 70*, wał 20 nm + 50*. Sprawdź sobie wtryskiwacze i układ paliwowy zanim zaczniesz to składać na nowo, sklej kanapke na klej Loctite 3020.
korby mocniej niz wał ? układ paliwowy to cały czas bloss lpg nigdzie nie znalazłem zadnych oznak zeby lpg coś zniszczyło a uszczelka poszła jak podkreciłem i sie przejechałem dwa depniecia i jak parowóz płyn poszed w wydech a jak jezdziłem ponizej bara to smigała, i ja na jednej uszczelce skrecam bez kanapki a klej mam
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Blacha »

Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara :devill2:
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne

M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Blacha pisze:Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara :devill2:
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne

M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
tylko na ile dokrecic te śruby ? mam 12.9 leżą czekaja i 1.5 bara chetne bym spróbował :heh: robie też sprzegło teraz dwutarczowe na 240mm jak sie uda to bedziemy dmuchać .ile bloss pozwoli tylko drazni brak odciecia
Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły
Awatar użytkownika
suwalradom
Turbo-Team
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2012, o 11:18
Imię: Daniel
lokalizacja: irl
Lokalizacja: irl-pl(radom)

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: suwalradom »

Zycio lpg pisze: Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły
Z tego co się dowiadywalem to inst fazy ciepłej ogarnia okolice 350koni z racji na wydajność pompy i póki co nie ma wydajniejszej pompy. Info takie dostałem od kumpla z Radomia który zajmuje się montazem inst gazowych -specjalizuje się w Bmw.
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Blacha »

Zycio lpg pisze:
Blacha pisze:Śruby mocniejsze, większa siła dokręcenia i 1,5 bara :devill2:
A może nad sekwencją pomyśl żeby napełnianie gazem było bardziej równomierne

M30 stopień sprężania ma chyba poniżej 9:1 więc odprężyć kanapką nie trzeba
tylko na ile dokrecic te śruby ? mam 12.9 leżą czekaja i 1.5 bara chetne bym spróbował :heh: robie też sprzegło teraz dwutarczowe na 240mm jak sie uda to bedziemy dmuchać .ile bloss pozwoli tylko drazni brak odciecia
Sekwecja hm myslałem ale kusi gaz ciekły


Ja w m50 dokręcałem zgodnie z zaleceniami które są w zestawie z uszczeklą a po godzinie wszystkie dociągnąłem na 120nM i kanapka trzyma 1,5 bara
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Ostatnio rzezbiłem w garazu ;)
Obrazek
ObrazekObrazek
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: atom1 »

przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/

ale dzialaj temat mi sie podoba ;-) teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Blacha »

atom1 pisze:przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/

ale dzialaj temat mi sie podoba ;-) teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
Jeśli ścianka rury jest gruba i będzie podparty pod turbina (bo mocno odsunięta będzie od głowicy) to spokojnie wytrzyma.
Fajny 6 w 1, podoba mi się :ok:
marcc
User
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
Imię: Marcin
lokalizacja: Navan

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: marcc »

atom1 pisze:przykro mi to pisac ale daje mu z 1000 km na ogniu :/

ale dzialaj temat mi sie podoba ;-) teraz tylko zeliwo u mnie ma byt
Metoda prób i błędów, przynajmniej działane samemu mimo że bez profi warsztatu(?) :ok:
ODPOWIEDZ