BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 24 lut 2016, o 22:54

Witam Wszystkich.
Po dlugich planach zwiazanych z Turbo prace zaczely mi isc do przodu:)


Modyfikacje

Silnik: m50b25 vanos
- odprężony dwoma uszczelkami 1.75 i przekladka 0.8 z FTWL
- spływ oleju do obudowy rozrządu od Karola
- szpilki głowicy custom od FTWL
- pompa oleju z 2.8


Układ dolotowy:
-w trakcie tworzenia
-IC 600x450x76


Układ wydechowy:
- kolektor od Karolo FTWL Motorsport
- turbina gt3582 antisurage of FTWL
- wastegate 38mm bedzie polaczony w uklad od FTWL
- Flansze na turbo, krućce na sondę EGT od Karolo
- wydech 3" tlumik na srodku MAGNAFLOW red pack i koncowy made in japan (jakies wiadro dostalem od brata)



Układ paliwowy / wtryskowy:
- przewody paliwowe takelan
- pompa replika 044 od Karola
- wtryski do kupienia 440 albo 630


Elektronika / wskaźniki:
- det3 fit
- innovation 2
- zegar ciśnienia oleju
- temperatury oleju
- ladowanie
- egt
- bost w planach

Układ chłodzenia:
seria

Układ napędowy:
- na razie seria ,a bedzie tylna kolyska z E32 V12 + szpera

Zawieszenie:
- tyl springi tatechnix (syf nie polecam do touringa)
- przod obciete 2 zwoje



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 25 lut 2016, o 07:01

A tutaj krótki filmik z wczorajszego odpalenia z Turbina https://youtu.be/7fzFQEvzsEc
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez ProxRox » 25 lut 2016, o 08:24

ja mam pytanie do spływu turbo w obudowę rozrządu, ponieważ zaczynam prace nad turbo do swojego bokolotu i się zastanawiam nad takim spływem lub w miskę. Obudowe rozrządu można zdjąć bez zdejmowania głowicy ? (w tym momencie robie soft turbo bez odprężania)
Avatar użytkownika
ProxRox
User
 
Posty: 55
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:03
Imię: Daniel
lokalizacja: Olsztyn

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Karolo » 25 lut 2016, o 09:04

Możesz zdjąć bez problemu. Odkręcasz 4 śruby od miski na dole, wszystkie śruby od przodu obudowy oraz zdaje się 2 albo 3 śruby na Torx na przodzie głowicy pod deklem. Wtedy delikatnie zdejmiesz dekiel. Spływy każdy jak jeden są wkręcane, więc bez demontażu obudowy sie nie obędzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 25 lut 2016, o 12:12

W czasie przerwy pracowniczej podłączyłem wodę i można było dłużej posłuchać brzmienia wydechu.
https://youtu.be/_pQnrnKZYWU

a po pracy ogarnalem zegary co by byly potrzebne :) brakuje tylko BOSTa ale to najmniejszy problem :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 3 mar 2016, o 21:40

Panowie mam mega problem. pociekl mi olej z turbiny (nad srubka)
Obrazek

cisnienie na wolnych pokazuje mi na zegarze lekko ponad 3 bary. pompa po kompletnym przegladzie od FTWL. moze byc przyczyna w obudowie filtra oleju??
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez wojtekm17 » 3 mar 2016, o 22:03

Masz restrykcje zamontowaną?
wojtekm17
Forumowicz
 
Posty: 343
Dołączył(a): 28 wrz 2010, o 21:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 3 mar 2016, o 22:24

tak tez
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Michał_Małecki » 4 mar 2016, o 08:29

Jak olej wycieka z muszli gorącej, to znaczy, że nieszczelność jest spowodowana za dużym ciśnieniem w korpusie - albo zbyt mały restryktor albo zbyt kiepski odpływ oleju z turbo albo oczywiście problem z samym zimmeringiem.
Avatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
 
Posty: 960
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 20:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 4 mar 2016, o 09:05

Karol mi podpowiedział żebym zmienił podstawę filtra i zobaczył na innej podstawie jakie jest ciśnienie bo może się zaworek zawieszac. Ale zegar robi mnie w kulki. Czujnik jest nowy co prawda zamiennik ale droższy.
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez k64 » 4 mar 2016, o 09:44

IskraKrK napisał(a):Karol mi podpowiedział żebym zmienił podstawę filtra i zobaczył na innej podstawie jakie jest ciśnienie bo może się zaworek zawieszac. Ale zegar robi mnie w kulki. Czujnik jest nowy co prawda zamiennik ale droższy.

jak by sie zawiesił to zaworek w pompie oleju (mało prawdopodobne), Turbo masz śmietnik, poszły uszczelniacze jak michał pisze. :wink2:

pozdr k64
k64
Forumowicz
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 4 mar 2016, o 10:45

Czyli chinola nie da się zregenerować i mam do kupienia kolejne turbo? :eee:
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez k64 » 4 mar 2016, o 19:34

IskraKrK napisał(a):Czyli chinola nie da się zregenerować i mam do kupienia kolejne turbo? :eee:

zadzwon do mnie to ci wytlumacze. 692-268-888

sonde egt masz za gleboko wpuszczana w kolektor.

pozdr k64 :ph34r:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 4 mar 2016, o 20:43

sonda wyglada jak by byla daleko z tylu ale jest zaraz za sama flansza tylko lekko pod kontem bo niebyl bym wstanie jej wsunac.

w czoraj wieczor zabralem sie za dokladna obdukcje wycieku oleju z turbiny. i znalazlem przyczyne. malutka dziurka w wezu doprowadzajacym cisnienie oleju ktora tryskala na muszle wydechowa. :kwasny:
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 18 mar 2016, o 22:48

Dzięki Firmie Fmic.pl mogłem poskładać cały dolot :) została to wspawania rurka do silniczka krokowego.
Ps. Wiem ,ze wszystko do okola jest brudne itp... ale jak już auto będzie cale złożone i wystrojone ,komora silnika zostanie umyta ,a pokrywa zaworów pomalowana :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość