BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
nfs
User
Posty: 116
Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: nfs »

Michał_Małecki pisze:...nieszczelność jest spowodowana za dużym ciśnieniem w korpusie - albo zbyt mały restryktor...
za mały restryktor powoduje wieksze cisnienie?
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: caserwis »

Michałowi chodziło o to raczej że średnica restryktora za duża bo tu znaczenie ma ilość a nie ciśnienie oleju.
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

W czoraj udało mi się zakupić sprzęgło od Kamila .
Zdążyłem zmienić budę (zdiecia wkleję wieczorem)
Obrazek

A tak prezentuje się teraz w nowej budzie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
ProxRox
User
Posty: 75
Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
Imię: Daniel
lokalizacja: Olsztyn

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: ProxRox »

Jakie doładowanie ?
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

1.1 bara. Mogliśmy podnieść doładowanie i wyciągnąć dużo więcej ale chciałem mieć 4 z przodu i długo po jeździć. Kierownik Łukasz Lamik zrobił taką mapę gdzie mam 4 z przodu. Pech mnie dopadł w drodze powrotnej jak stanąłem w korku. Korek od płynu chłodniczego nie u puścił ciśnienia i rozwalilo chłodnice. Teraz będę montowal układ chłodzenia z V8. Większa chlodnica i zbiorniczek przy podszybiu.
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Karolo »

Jest dobrze :D Fajne auto i schludnie pod maską. Wynik też niczego sobie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo

Post autor: IskraKrK »

Co by żyło się lepiej... po przejechaniu 280km taka dopadła mnie super niespodzianka... Pozdrawiam Fanów marki "reinz"

Obrazek

Obrazek

Obrazek
pekniecia na 2 uszczelkach takie same. maly kanal wodny miedzy cylindrami.
Obrazek

Obrazek
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Blacha »

Za lekko dokręcone.
Reims to dobra firma, ja mam teraz jakieś gówniane po 80zł szt dokręcone na 115nM i trzyma 1,5 bara
kat23
Turbo-Team
Posty: 239
Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: kat23 »

Michał albo masz pecha albo błąd w sztuce bo u mnie już ponad 2 lata i coś ponad 22tysie km żyją te uszczelki na kanapce
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: caserwis »

Po kształcie uszczelki widać że słabo dokręcone śruby głowicy.
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: makii »

Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

makii pisze:Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
akurat tu Cie zaskocze. szpilki mam 11 od FTWL i locite był położony. szpilki były dokręcone tak jak Karolo mi powiedział. wiec nie ma tu błędu przy składaniu. klucz dynamometryczny ,który miałem pożyczony był markowy. ja mam po prostu pecha w swoim nędznym życiu...
co najgorsze to znowu 6 cylinder.
dzorczbond
User
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: dzorczbond »

Może to przez ten korek od chłodnicy co wcześniej pisałeś zaczęło proces przebicia sie tej uszczelki, dalej będziesz silnik na kanapce składał? Jeszcze sprawdź dla pewności czy płaszczyzna bloku jest równa
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

chlodnica zostala zamontowana od e34 v8 ta najwieksza. zbiorniczek mam zaadaptowany z grupy VW ten okragly co wystepuje w golfie 3. ale nie wiem czy zbiorniczek z VW zda relacje. blok ma brat mi sprawdzic , glowica do rownania i tym razem uszczelki beda goetze
ODPOWIEDZ