BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: kamil7s »

gt3530 lepiej wypada pod względem wykresu, czemu wybrałeś tą turbine?
No i takie pytanie z tyłka, szkoda było płynu zalać zamiast wody?
E30 325
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: elmo0104 »

Polecam uszczelki Elring. U mnie miała miejsce podobna sytuacja. Puściła uszczelka Reinz od strony przekładki ale tylko jedna w tym samym miejscu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: żabol_E34 »

To sprzęgło , to jest wypiaskowane?
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Woda była zalana na chwile żeby sprawdzić czy coś gdzieś się nie ulatnia. Z turbina tez był pośpiech przy kupnie ale jestem zadowolony bo można spokojnie jechać do 4tys. Jeszcze musze kuknac na przekladke czy kanały wodne było faktycznie zgodne z uszczelkami. Ale za nim zrobiło się kuku udało mi się nagrać trochę przyspieszenia od 80 - 220.

https://youtu.be/AEvC8hnqzE4" onclick="window.open(this.href);return false;
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Auto udało się zreanimowac. Na razie jeździ i wpadł nowy blow off Tiala

Obrazek
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Blacha »

IskraKrK pisze:Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
Jeśli po zdjęciu głowicy będzie ta sama sytuacja z uszczeklą szukaj przeczyny w dociągnięciu głowicy do bloku
sztymc
Turbo-Team
Posty: 313
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: sztymc »

Albo coś tu nie jest tak do końca płaskie jak sie wydaje
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: makii »

IskraKrK pisze:Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..

silnika out, blok i głowa do planowania, tłoki 1.8 is ( jak pamiętam same odprężają ) i składaj bez przekładek, bo zaczyna się taka męka jak ja kiedyś miałem :hammer:
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1799
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Miś »

Albo MLS odprężający zamiast kanapek, drogo, ale porządnie i wielokrotnego użytku.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: żabol_E34 »

mls nie jest wielokrotnego użytku i nie jest wogóle odporne na spalanie stukowe, najlepszy jest Victor Reinz , jak wszystko jest zrobione i wystrojone jak trzeba wtedy zakłada się Mls'a i katuje do oporu,
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: leo »

jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
BMWexpert Motorsport
dzorczbond
User
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: dzorczbond »

leo pisze:jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Karolo »

dzorczbond pisze:
leo pisze:jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?

W ferworze jazdy takim autem nie spoglądasz za często na wskaźniki a taki stan rzeczy może nastąpić w ciągu kilku sekund. Poza tym najlepiej byłoby mieć 6 kanałowy kontroler EGT z logowaniem. Wtedy temat byłby jasny. Dla mnie problem leży w dozowaniu paliwa.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Niestety nie udało mi się w czoraj wjechać na warsztat. Rozważam zmianę bloku i wadze nie krótszych korb i srub arp. I zostać dalej przy tych 405km auta używam sporadycznie do zabawy nie na tor. Wtryskow po ostatnim razie nie przekladalem wiec będzie dokładnie wiadomo czy to wina wtrysku. Temperaturę wody miałem okolo 80 stopni bo tak mam układ przerobiony. To będzie ostatnią próba reanimacji turbo. Jak to padnie to zamykam temat bo nie będę inwestować kolejnej kasy. Mam serdecznie dość po wydaniu 26tys zł i zrobieniu zaledwie 300km. Czemu aż 26? Bo jeden silnik po kapitalnym remoncie nie wytrzymał 1500km bez turbo.
ODPOWIEDZ