BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez nfs » 19 mar 2016, o 14:35

Michał_Małecki napisał(a):...nieszczelność jest spowodowana za dużym ciśnieniem w korpusie - albo zbyt mały restryktor...


za mały restryktor powoduje wieksze cisnienie?
Avatar użytkownika
nfs
User
 
Posty: 116
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez caserwis » 19 mar 2016, o 15:06

Michałowi chodziło o to raczej że średnica restryktora za duża bo tu znaczenie ma ilość a nie ciśnienie oleju.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 604
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 13 cze 2016, o 14:49

W czoraj udało mi się zakupić sprzęgło od Kamila K64
Zdążyłem zmienić budę (zdiecia wkleję wieczorem)
Obrazek

A tak prezentuje się teraz w nowej budzie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 3 lip 2016, o 06:15

Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez ProxRox » 3 lip 2016, o 07:54

Jakie doładowanie ?
ProxRox
User
 
Posty: 41
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:03
Imię: Daniel
lokalizacja: Olsztyn

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 3 lip 2016, o 08:39

1.1 bara. Mogliśmy podnieść doładowanie i wyciągnąć dużo więcej ale chciałem mieć 4 z przodu i długo po jeździć. Kierownik Łukasz Lamik zrobił taką mapę gdzie mam 4 z przodu. Pech mnie dopadł w drodze powrotnej jak stanąłem w korku. Korek od płynu chłodniczego nie u puścił ciśnienia i rozwalilo chłodnice. Teraz będę montowal układ chłodzenia z V8. Większa chlodnica i zbiorniczek przy podszybiu.
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Karolo » 3 lip 2016, o 09:00

Jest dobrze :D Fajne auto i schludnie pod maską. Wynik też niczego sobie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo

Postprzez IskraKrK » 22 sie 2016, o 16:48

Co by żyło się lepiej... po przejechaniu 280km taka dopadła mnie super niespodzianka... Pozdrawiam Fanów marki "reinz"

Obrazek

Obrazek

Obrazek
pekniecia na 2 uszczelkach takie same. maly kanal wodny miedzy cylindrami.
Obrazek

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Blacha » 22 sie 2016, o 17:26

Za lekko dokręcone.
Reims to dobra firma, ja mam teraz jakieś gówniane po 80zł szt dokręcone na 115nM i trzyma 1,5 bara
Blacha
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 07:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez kat23 » 22 sie 2016, o 17:27

Michał albo masz pecha albo błąd w sztuce bo u mnie już ponad 2 lata i coś ponad 22tysie km żyją te uszczelki na kanapce
kat23
Turbo-Team
 
Posty: 228
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 13:30
Imię: Darek
lokalizacja: Rydy

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez caserwis » 22 sie 2016, o 17:48

Po kształcie uszczelki widać że słabo dokręcone śruby głowicy.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 604
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez makii » 22 sie 2016, o 17:54

Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
makii
User
 
Posty: 198
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 20:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 22 sie 2016, o 18:26

makii napisał(a):Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.

akurat tu Cie zaskocze. szpilki mam 11 od FTWL i locite był położony. szpilki były dokręcone tak jak Karolo mi powiedział. wiec nie ma tu błędu przy składaniu. klucz dynamometryczny ,który miałem pożyczony był markowy. ja mam po prostu pecha w swoim nędznym życiu...
co najgorsze to znowu 6 cylinder.
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez dzorczbond » 22 sie 2016, o 18:44

Może to przez ten korek od chłodnicy co wcześniej pisałeś zaczęło proces przebicia sie tej uszczelki, dalej będziesz silnik na kanapce składał? Jeszcze sprawdź dla pewności czy płaszczyzna bloku jest równa
dzorczbond
User
 
Posty: 61
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 16:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 22 sie 2016, o 19:25

chlodnica zostala zamontowana od e34 v8 ta najwieksza. zbiorniczek mam zaadaptowany z grupy VW ten okragly co wystepuje w golfie 3. ale nie wiem czy zbiorniczek z VW zda relacje. blok ma brat mi sprawdzic , glowica do rownania i tym razem uszczelki beda goetze
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: JONDEK i 3 gości