BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez kamil7s » 22 sie 2016, o 23:20

gt3530 lepiej wypada pod względem wykresu, czemu wybrałeś tą turbine?
No i takie pytanie z tyłka, szkoda było płynu zalać zamiast wody?
Rusz głową, szukaj na forum oraz na google.pl
kamil7s
Turbo-Team
 
Posty: 454
Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 13:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez elmo0104 » 23 sie 2016, o 07:23

Polecam uszczelki Elring. U mnie miała miejsce podobna sytuacja. Puściła uszczelka Reinz od strony przekładki ale tylko jedna w tym samym miejscu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Avatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
 
Posty: 2039
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 12:09
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez żabol_E34 » 23 sie 2016, o 07:38

To sprzęgło , to jest wypiaskowane?
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 23 sie 2016, o 09:25

Woda była zalana na chwile żeby sprawdzić czy coś gdzieś się nie ulatnia. Z turbina tez był pośpiech przy kupnie ale jestem zadowolony bo można spokojnie jechać do 4tys. Jeszcze musze kuknac na przekladke czy kanały wodne było faktycznie zgodne z uszczelkami. Ale za nim zrobiło się kuku udało mi się nagrać trochę przyspieszenia od 80 - 220.

https://youtu.be/AEvC8hnqzE4
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 25 wrz 2016, o 14:47

Auto udało się zreanimowac. Na razie jeździ i wpadł nowy blow off Tiala

Obrazek
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 28 wrz 2016, o 08:12

Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Blacha » 28 wrz 2016, o 08:27

IskraKrK napisał(a):Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..


Jeśli po zdjęciu głowicy będzie ta sama sytuacja z uszczeklą szukaj przeczyny w dociągnięciu głowicy do bloku
Blacha
Forumowicz
 
Posty: 746
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 07:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez sztymc » 28 wrz 2016, o 15:42

Albo coś tu nie jest tak do końca płaskie jak sie wydaje
sztymc
Turbo-Team
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 sty 2014, o 20:00
Lokalizacja: Wojnicz
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez makii » 28 wrz 2016, o 17:13

IskraKrK napisał(a):Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..



silnika out, blok i głowa do planowania, tłoki 1.8 is ( jak pamiętam same odprężają ) i składaj bez przekładek, bo zaczyna się taka męka jak ja kiedyś miałem :hammer:
makii
User
 
Posty: 198
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 20:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Miś » 28 wrz 2016, o 18:02

Albo MLS odprężający zamiast kanapek, drogo, ale porządnie i wielokrotnego użytku.
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Avatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
 
Posty: 1142
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez żabol_E34 » 28 wrz 2016, o 18:17

mls nie jest wielokrotnego użytku i nie jest wogóle odporne na spalanie stukowe, najlepszy jest Victor Reinz , jak wszystko jest zrobione i wystrojone jak trzeba wtedy zakłada się Mls'a i katuje do oporu,
żabol_E34
User
 
Posty: 173
Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez leo » 28 wrz 2016, o 18:53

jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
BMWexpert Motorsport
Avatar użytkownika
leo
Turbo-Team
 
Posty: 927
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 20:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez dzorczbond » 28 wrz 2016, o 21:18

leo napisał(a):jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....

Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?
dzorczbond
User
 
Posty: 61
Dołączył(a): 28 maja 2014, o 16:43
Imię: Tomek
lokalizacja: Brzeg

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez Karolo » 28 wrz 2016, o 21:55

dzorczbond napisał(a):
leo napisał(a):jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....

Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?



W ferworze jazdy takim autem nie spoglądasz za często na wskaźniki a taki stan rzeczy może nastąpić w ciągu kilku sekund. Poza tym najlepiej byłoby mieć 6 kanałowy kontroler EGT z logowaniem. Wtedy temat byłby jasny. Dla mnie problem leży w dozowaniu paliwa.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Avatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
 
Posty: 1425
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 22:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Postprzez IskraKrK » 29 wrz 2016, o 08:23

Niestety nie udało mi się w czoraj wjechać na warsztat. Rozważam zmianę bloku i wadze nie krótszych korb i srub arp. I zostać dalej przy tych 405km auta używam sporadycznie do zabawy nie na tor. Wtryskow po ostatnim razie nie przekladalem wiec będzie dokładnie wiadomo czy to wina wtrysku. Temperaturę wody miałem okolo 80 stopni bo tak mam układ przerobiony. To będzie ostatnią próba reanimacji turbo. Jak to padnie to zamykam temat bo nie będę inwestować kolejnej kasy. Mam serdecznie dość po wydaniu 26tys zł i zrobieniu zaledwie 300km. Czemu aż 26? Bo jeden silnik po kapitalnym remoncie nie wytrzymał 1500km bez turbo.
IskraKrK
User
 
Posty: 81
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 23:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości