Przykra sprawa. Wjebane hajsu a maszyna stoi.
Płaszczyzna bloku była sprawdzana ?
Przed złożeniem warto sprawdzić wtryski jak koledzy wyżej już pisali.
IskraKrK napisał(a):Niestety nie udało mi się w czoraj wjechać na warsztat. Rozważam zmianę bloku i wadze nie krótszych korb i srub arp. I zostać dalej przy tych 405km auta używam sporadycznie do zabawy nie na tor. Wtryskow po ostatnim razie nie przekladalem wiec będzie dokładnie wiadomo czy to wina wtrysku. Temperaturę wody miałem okolo 80 stopni bo tak mam układ przerobiony. To będzie ostatnią próba reanimacji turbo. Jak to padnie to zamykam temat bo nie będę inwestować kolejnej kasy. Mam serdecznie dość po wydaniu 26tys zł i zrobieniu zaledwie 300km. Czemu aż 26? Bo jeden silnik po kapitalnym remoncie nie wytrzymał 1500km bez turbo.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości