E46 Coupe m50 3,1 TURBO FullStreett draggirl- record M50PL
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
E46 Coupe m50 3,1 TURBO FullStreett draggirl- record M50PL
Szybki skrót: e46 coupe + M50 zakuty + Turbo = szybka blondynka
Motorownia
- pełna kucizna +
-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody Litwa + arp.
-uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory polerka itd.
-2 wałki seryjne SSĄCE (póki co)
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI
-śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: ACrace.
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont.
-spływ oleju w obudowie rozrządu
-Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach
Turbina:
Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / .
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm
strona goraca: AR 1.0
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria m50b25.
- Przepustnica elektryczna z m54 !
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- przelot : 76mm
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- egt nagwintowane w kolektor
- całośc na vbandach 3x.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens
- regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa.
- listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54)
- usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam!
- DW 350L
Elektronika
- EMU + orginalna wiązka z e46 siemens.
- brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe,
- serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik .
- auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt.
- przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa).
- mac zaworek.
Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo
- chlodnica z e46 oczywicie
- natomiast visco z m50.
- termostat m50 nieco przerobiony.
- wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku.
Układ napędowy:
- sprzęgło : dwutarcz
- skrzynia zf 3.0 m54 .
- wał , poloski , dyfer m54 3.0
BODY KIT zawiecha itd.
- totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno
- gwint przod i tyl
- felgi 18' m-pakiet / za wąskie.
- heble ATE
- org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba
Sprzęt przygotowany dla mojej żony Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto.
Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze !
MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy
Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg !
Przy zmianach tj nowy kolektor dobry, nowe turbo, i pare pomysłów jest TORPEDA Kto był ten jechał i potwierdzi
Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami
BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie .
Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz jest bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie.
Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo.
foto / media
Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje
https://youtu.be/0zJFdzGr-3M" onclick="window.open(this.href);return false;
i jakieś tam ognie
https://youtu.be/AevzWbbNXaI" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna?
pozdr . & . DragGirl
Motorownia
- pełna kucizna +
-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody Litwa + arp.
-uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory polerka itd.
-2 wałki seryjne SSĄCE (póki co)
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI
-śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: ACrace.
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont.
-spływ oleju w obudowie rozrządu
-Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach
Turbina:
Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / .
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm
strona goraca: AR 1.0
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria m50b25.
- Przepustnica elektryczna z m54 !
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- przelot : 76mm
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- egt nagwintowane w kolektor
- całośc na vbandach 3x.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens
- regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa.
- listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54)
- usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam!
- DW 350L
Elektronika
- EMU + orginalna wiązka z e46 siemens.
- brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe,
- serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik .
- auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt.
- przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa).
- mac zaworek.
Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo
- chlodnica z e46 oczywicie
- natomiast visco z m50.
- termostat m50 nieco przerobiony.
- wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku.
Układ napędowy:
- sprzęgło : dwutarcz
- skrzynia zf 3.0 m54 .
- wał , poloski , dyfer m54 3.0
BODY KIT zawiecha itd.
- totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno
- gwint przod i tyl
- felgi 18' m-pakiet / za wąskie.
- heble ATE
- org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba
Sprzęt przygotowany dla mojej żony Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto.
Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze !
MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy
Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg !
Przy zmianach tj nowy kolektor dobry, nowe turbo, i pare pomysłów jest TORPEDA Kto był ten jechał i potwierdzi
Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami
BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie .
Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz jest bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie.
Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo.
foto / media
Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje
https://youtu.be/0zJFdzGr-3M" onclick="window.open(this.href);return false;
i jakieś tam ognie
https://youtu.be/AevzWbbNXaI" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna?
pozdr . & . DragGirl
-
- Turbo-Team
- Posty: 668
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Eee bidnie tam pod maską turbiarzu nic nie widać że to kobiecy bolid powinien królować cukierkowy róż i kokardki a nie jakiś czarny mat i szary młotkowy.
Daj jakiś onbord bo narazie to wiem że sporta można odpalić od wydechu
Daj jakiś onbord bo narazie to wiem że sporta można odpalić od wydechu
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
eheh Szpachlarzu, nie było czasu na malowanie muszli ssacej na rozowo ALE ! Szary młotkowy to nierdzewka a nie jakies farbunki proszkowe - co by sie to nie zajarałocaserwis pisze:Eee bidnie tam pod maską turbiarzu nic nie widać że to kobiecy bolid powinien królować cukierkowy róż i kokardki a nie jakiś czarny mat i szary młotkowy.
Daj jakiś onbord bo narazie to wiem że sporta można odpalić od wydechu
swoją drogą Ela nie jest tak mocno różowa jak by sie wydawało (czytaj plastikowa) , a wiec tez nie przesadzajmy z kolorami - bo wkońcu będzie nawalać na prostej hondziarzy, oplowcow , i innych audikowcow - co by jej az tak siary nie narobic ze kobieta ich wyprzedza
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Kamil nie myślałeś nad jakimś lepszym kolektorem ssącym np z n54 albo custom?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
mam kolektor zrobiony, ale niech sie nim nacieszy znajomy Jak ela opanuje 800nM to dolozymy lepszej góryPietrek.L pisze:Kamil nie myślałeś nad jakimś lepszym kolektorem ssącym np z n54 albo custom?
-
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
- Imię: Adam
- lokalizacja: Poznan
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
. projekt ciekawy, moce konkretne, ale estetka. Może i się czepiam jednak to właśnie dopracowanie detali było by tą kropeczką nad i. Oprócz tego klasa kolego.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
endriu007 pisze:. projekt ciekawy, moce konkretne, ale estetka. Może i się czepiam jednak to właśnie dopracowanie detali było by tą kropeczką nad i. Oprócz tego klasa kolego.
dopraucjemy napewno, poki co leca najwazniejsze rzeczy w tej calej zabawie jak dla mnie , a daje mi to wielki fun bo to fura zony blink blink bedzie...
-
- Nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 4 lip 2013, o 19:03
- Imię: Maciek
- lokalizacja: Kraków
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Siemka. Ty nie siedź na forum tylko spawaj mi kolektor
Niezły wymiarach.
Niezły wymiarach.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
fajny projekt, ciekawa zajawka jak na dziewczynę |
pytanie techniczne- WG nie powinien być połączony z drugim kanałem kolektora ? wystarczy jak jest na 3 cylindrach?
pytanie techniczne- WG nie powinien być połączony z drugim kanałem kolektora ? wystarczy jak jest na 3 cylindrach?
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
- Imię: Michał
- lokalizacja: Nowe Miasto n/P
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
super projekt i piękna żonka. Pozazdrościć
jak wałki custom wpadną to będzie petarda. Jaki potencjał ma ta skrzynia z M54?
jak wałki custom wpadną to będzie petarda. Jaki potencjał ma ta skrzynia z M54?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
dziękuje. co do mocy Generalnie dawno mam wszystko przygotowane zeby było więcej, nie tylko wałki , przeciez robiłem już 740KM i 1000nM bez zmiany wałkówdebu85 pisze:super projekt i piękna żonka. Pozazdrościć
jak wałki custom wpadną to będzie petarda. Jaki potencjał ma ta skrzynia z M54?
skrzynia jest bardzo podobna do tej z m52 , ale bardziej "swieża" , uważam ze duzooo zniesie.
Nie widze tutaj projektów 800nM , a już tyle wóz ma, i strzały ze sprzegła znosi
może i powinien , ale tak jak jest nie jest źle , było by katastrofą jak by wychodziło prosto z 1 cylindrów (tak też niektórzy tutaj robią) i wtedy obciążenie jest całkiem inne na jednym z cylindrów, ale tak jak jest całkowicie się spisuje.Marek_W pisze:fajny projekt, ciekawa zajawka jak na dziewczynę |
pytanie techniczne- WG nie powinien być połączony z drugim kanałem kolektora ? wystarczy jak jest na 3 cylindrach?
dobraBiały1980 pisze:Siemka. Ty nie siedź na forum tylko spawaj mi kolektor
Niezły wymiarach.
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Skrzynia z m54 to normalny duży ZF
-
- User
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Polska
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Siema, mam pytanie. Dałeś kute korby i tłoki pasowanie na 10setek a CR zrobiłeś na 8,5? Czemu nie większy? Chyba było by więcej koni przy tym samym doładowaniu? Takie 9 albo 9,5 nie było by lepsze? Skoro całość jest "pancerna"
Pozdro
Pozdro
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
Projekt petarda miałem okazję nawet siedzieć na stołku pasażera i mogę powiedzieć krótko Zapier... wielki Szacunek dla Żony, że tą moc ogarnia bo niektórzy mają problem z 200km
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .
ano i dla mnie kobieta robi tu najwieksza robote ze ma zajawke na kilowanie, choc ostatnio tez objechala mnie chyba kobieta w s2000 bo nie zdarzylem sie rozejrzec a tylko po blachach wyszlo ;p wiec zaczyna to byc popularne