E46 Coupe m50 TURBO FullStreett draggirl 860KM 2 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Postprzez k64 » 6 lip 2016, o 10:54

atom1 napisał(a):ano i dla mnie kobieta robi tu najwieksza robote ze ma zajawke na kilowanie, choc ostatnio tez objechala mnie chyba kobieta w s2000 bo nie zdarzylem sie rozejrzec a tylko po blachach wyszlo ;p wiec zaczyna to byc popularne

;) dzieki
IskraKrK napisał(a):Projekt petarda :heh: miałem okazję nawet siedzieć na stołku pasażera i mogę powiedzieć krótko Zapier... wielki Szacunek dla Żony, że tą moc ogarnia bo niektórzy mają problem z 200km :clap:


z tym ogarnieciem to wiesz, jej sie wydaje ze ogarnia ale jeszcze jej nie zatanczyla przy 200km/h :devill2:

misza napisał(a):Siema, mam pytanie. Dałeś kute korby i tłoki pasowanie na 10setek a CR zrobiłeś na 8,5? Czemu nie większy? Chyba było by więcej koni przy tym samym doładowaniu? Takie 9 albo 9,5 nie było by lepsze? Skoro całość jest "pancerna"

Pozdro

tak, kute tloki, tak pasowanie 10 setek. CR jest niskie bo jak silnik ten był skladany nie było mowy w Polsce o e85 i zajawkach tego typu. Ale generalnie jest przygotowane grubo. Docelowo Bedziemy miec tylko Koni na ile starczy trakcji. Silnik jest przygotowany nawet na 1000 ale to ze jest przygotowany nei znaczy ze tak łatwo to zrobic :ok:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Postprzez endriu007 » 6 lip 2016, o 13:59

k64 mnie najbardziej ciekawi co będzie po m50, nie myślałeś o tuningu czegoś współczesnego. Wiadomo koszty inne, ale może warto było by spróbować i nie nastawiać się sceptycznie do alu bloków. Co do fotek to widzę, że masz kilka takich uniwersalnych, które lądują w niejednym temacie.
endriu007
User
 
Posty: 49
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 20:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Postprzez k64 » 7 lip 2016, o 12:06

endriu007 napisał(a):k64 mnie najbardziej ciekawi co będzie po m50, nie myślałeś o tuningu czegoś współczesnego. Wiadomo koszty inne, ale może warto było by spróbować i nie nastawiać się sceptycznie do alu bloków. Co do fotek to widzę, że masz kilka takich uniwersalnych, które lądują w niejednym temacie.

Ale ja robie inne silniki rowniez . Kazdy generalnie robi to co lubi, ale nie jestem pierwszy co stwierdzi ze stary zeliwniak najwiecej zniesie, czy to s50 czy to m50 czy to r32. Kazdy silnik jest inny , tutaj padło na m50 ;) no i jest. CO do fotek, no nie mam czasu za duzo na cykanie, pracy przy wozach od klientow sporo. :wink2:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: E46 Coupe TURBO - - FullStreett killer

Postprzez eluuniaa » 22 paź 2016, o 19:31

608KM i prawie 800nM
1,45 bara
pb98
na wirniku 85mm i twinscrool`u zmodyfikowanym z klapami.

Obrazek

teraz troche jedzie

pozdrawiam Chłopaki :devill2: :devill2:
eluuniaa
Nowy na forum
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:39
Imię: ela
lokalizacja: slask

Re: E46 Coupe TURBO - - FullStreett killer / draggirl 608KM

Postprzez endriu007 » 9 lis 2016, o 18:36

k64 mam do Ciebie jeszcze kilka pytań mianowicie, zostawiłeś seryjny DME siemens do obsługi licznika, abs itp. Nie lepiej było zastosować moduł CAN-Bus do EMU? Moduł ogranicza jakieś funkcje czy porostu łatwiej było zostawić siemensa? I druga sprawa czy warto dawać visco, nie lepiej elektryczny wiatrak?
endriu007
User
 
Posty: 49
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 20:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E46 Coupe TURBO - - FullStreett killer / draggirl 608KM

Postprzez Nando-e28 » 27 lis 2016, o 00:14

Jestem laikiem ale wydaje mi sie ze prosciej o awarie elektrycznego wiatraczka niz visco. Szkoda by bylo zagotowac takie cudenko ;) :oops:
Nando-e28
User
 
Posty: 180
Dołączył(a): 1 cze 2016, o 19:52
Imię: Sebastian
lokalizacja: Warszawa

Re: E46 Coupe TURBO - - FullStreett killer / draggirl 608KM

Postprzez eluuniaa » 27 lis 2016, o 18:15

Nando-e28 napisał(a):Jestem laikiem ale wydaje mi sie ze prosciej o awarie elektrycznego wiatraczka niz visco. Szkoda by bylo zagotowac takie cudenko ;) :oops:


visco jest zawsze wydajne i zawsze dziala, dodatkowo mamy wlozony elektryczny 300W z 1,9TDi pod czujnik, bo jednak na ogniu w lato tmp idzie do gory czasem na postoju.
Pompka zew do obiegu musi wpasc i bedzie napewno w 100% bezpieczniej.
eluuniaa
Nowy na forum
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:39
Imię: ela
lokalizacja: slask

Re: E46 Coupe m50 TURBO FullStreett draggirl 860KM 2 bar

Postprzez k64 » 1 maja 2018, o 14:39

dawno nie bylo upgradu, duzo pracy, sprzet został z nami , a ja znalazlem troche czasu na jakies mody w samochodzie żony :lol: :lol:

aktualne najwazniejsze graty i mody:

-GTX42 garrett
-3 x 044 pompa k64 spec
1200cc luck - bobr dzieki
nowy kolektor wydechowy mojej roboty, dalej na 1 x wg (pomimo ze twinscrool) ale dodana przegroda. wszystko bez ciecia budy
fuel flex
większy ic 600x300x100
szersze kapcie i problemy z napędami :rolleyes:
Wałek ssący custom
wydech 3,5"

urywa dupe na 3 biegu delikanie, e46 ma cięzki tył i tak ma zostać , można koksowac dalej .
można powiedziec ze udalo sie zestroic zawias i mase na tyle że auto się odpycha bo jest dużo trakcji.

MOC: 810KM Pb98 1,95 bar / 860KM E85 1,95 bar i to jeszcze nie koniec zapewne (wypadały zapłony na górze)
Na alko wstaje z 300rpm wczesniej, nie wychodzi z boostu
Na zbyt długim dyfr. z m54 3.0 robie 3 przepięcia 100-200 i jest strata , no ale jedna próba była robiona
5,9sek ... spokojnie do zejścia , sama strata przy przepięciu to z 0,5 sek ... , Dalej MANUAL , POmiar robiony na pb98 i 1,8bara. waga 1490kg +2osoby na pokładzie.

Niebawem wlatuje automat i wałek na wydech, wkońcu zmienie świece z tych za 8zł na coś lepszego to móze podniesiemy boost.
Potencjał jest sprężarki na 940KM fabrycznie ale zapewnie przepływy pozwolą na więcej.

Dalej street, jak wleci automat to bedzie bezpieczniej i puszcze żone na 1/4 bo przy tej mocy i rwd różnie bywa...

pozdr k64

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: E46 Coupe m50 TURBO FullStreett draggirl 860KM 2 bar

Postprzez caserwis » 2 maja 2018, o 06:23

Grubo teraz poszedłeś chyba najmocniejsze e46 w Polsce nic tylko gratulować.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 585
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E46 Coupe m50 TURBO FullStreett draggirl 860KM 2 bar

Postprzez Alek22 » 7 maja 2018, o 06:15

MOC: 810KM Pb98 1,95 bar / 860KM E85 1,95 bar i to jeszcze nie koniec zapewne (wypadały zapłony na górze)


Kazdy mówi ze pb98 takie beeee a da sie . Fajny wynik :piwo: ciekawi mnie jak wyglada sprawa zaplonu na wot miedzy pb98 a e85 w twoim przypadku
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości

cron