Możesz opisać jakich elementów użyłeś?
Bo tak myślę nad dociskiem z M57 + jednomas z m30 na 240mm ale to raczej nie zadziała....
E28 m30b28 bi turbo
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E28 m30b28 bi turbo
-chałturnik-
-
- User
- Posty: 87
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 12:45
- Imię: Karol
- lokalizacja: TheDark
Re: E28 m30b28 bi turbo
Koło jednomasowe m30, docisk m30 x 2, tarcza 240mm też od m30. Docisk od m57, próbowałem- nie podejdzie. Lepiej wydać na podwójny docisk 300zl i spieka 360zl
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
- Imię: Andrzej
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: E28 m30b28 bi turbo
W moim e30 335T docisk i tarcza od m106 i trzymało bez spieka i innych dziwnych zabiegów, a docisk od n57 nie podejdzie pod koło jedno masowe, teraz zamontowałem cały zestaw(n57 kolo docisk tarcza) do e36 m50 turbo i zobaczymy co do strojenia Karol to będę ja chciał stroić to m50 na hamowni Tomek poloneza 2.7 będzie chciał stroić na hamowni to by były 3 fury gadałem z Zibim i jedynie sobota wchodzi w grę. Karol jakie felgi weszły na poloneza to poezja podjedź na bajerkę
POZDRO
POZDRO
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
Nie tylko BMW 602-75-20-18
-
- User
- Posty: 87
- Rejestracja: 27 paź 2009, o 12:45
- Imię: Karol
- lokalizacja: TheDark
Re: E28 m30b28 bi turbo
Przyszła wiosna, a z nią pierwsze jazdy. Niestety ... długo nie cieszyłem się nowym sprzęgłem
[/url]
Najprawdopodobniej odpowiedzialna za ten bajzel jest uszczelka ( przerwana w dwóch miejscach ). Jutro okaże się czy głowica jest w pełni szczelna i składamy graty
Niestety może się okazać, że będzie problem z zakupieniem uszczelki Goetza o grubości 2 mm. W seryjnym m30b28 stopień sprężenia to 9:1 więc po delikatnym liźnięciu głowicy chyba zaryzykuję grubość 1.75
[/url]
Najprawdopodobniej odpowiedzialna za ten bajzel jest uszczelka ( przerwana w dwóch miejscach ). Jutro okaże się czy głowica jest w pełni szczelna i składamy graty
Niestety może się okazać, że będzie problem z zakupieniem uszczelki Goetza o grubości 2 mm. W seryjnym m30b28 stopień sprężenia to 9:1 więc po delikatnym liźnięciu głowicy chyba zaryzykuję grubość 1.75