BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Nadszedł czas na Stage 4
MODEL:
BMW E30
Silnik:
oe m20b20
m73b54
Układ dolotowy:
IC fmic 600X300X100
Przepustnica el. 90mm
blow off 50mm
Kolektor custom
Turbo :
T76RR - turboexpert.pl TxPerformanceTurbo
11 łopatkowy wirnik ssący, wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium
ułożyskowanie kulkowe całego wirnika
Inlet / Ssanie ? 76,7mm/102,4mm.
Air Inlet / Dolot - 100 mm
Outlet / Wydech ? 79mm/68,4mm
układ wydechowy:
custom
westgate 50mm oe Turbosmart
układ paliwowy:
Wtryski - deka 630cc
Zbiornik ATL Fia
Swirl pot + pompa zew.
2 x bosch 044
Elektronika:
megasquirt 3 by TurboLamik
układ chłodzenia:
chłodnica wody custom w bagażniku - FTWL
chłodnica oleju
chłodnica wspomagania
układ napędowy:
skrzynia m57
sprzęgło kevlar dwutarczowe + Sachs performance
reszta custom - FTWL
zawieszenie:
przód: e36 ISC
tył: e34 V8 ISC
układ hamulcowy:
przód e46
tył e34V8
Nadwozie,Body kit:
silnik przesunięty do środka 16cm
laminat: klapa tył, błotniki,poszerzenia,zderzaki,
wycięta tylna ścianka,szyberdach, ścianka przednia ,środki tylnych drzwi i miejsce na koło zapasowe
tak wygląda auto obecnie
MODEL:
BMW E30
Silnik:
oe m20b20
m73b54
Układ dolotowy:
IC fmic 600X300X100
Przepustnica el. 90mm
blow off 50mm
Kolektor custom
Turbo :
T76RR - turboexpert.pl TxPerformanceTurbo
11 łopatkowy wirnik ssący, wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium
ułożyskowanie kulkowe całego wirnika
Inlet / Ssanie ? 76,7mm/102,4mm.
Air Inlet / Dolot - 100 mm
Outlet / Wydech ? 79mm/68,4mm
układ wydechowy:
custom
westgate 50mm oe Turbosmart
układ paliwowy:
Wtryski - deka 630cc
Zbiornik ATL Fia
Swirl pot + pompa zew.
2 x bosch 044
Elektronika:
megasquirt 3 by TurboLamik
układ chłodzenia:
chłodnica wody custom w bagażniku - FTWL
chłodnica oleju
chłodnica wspomagania
układ napędowy:
skrzynia m57
sprzęgło kevlar dwutarczowe + Sachs performance
reszta custom - FTWL
zawieszenie:
przód: e36 ISC
tył: e34 V8 ISC
układ hamulcowy:
przód e46
tył e34V8
Nadwozie,Body kit:
silnik przesunięty do środka 16cm
laminat: klapa tył, błotniki,poszerzenia,zderzaki,
wycięta tylna ścianka,szyberdach, ścianka przednia ,środki tylnych drzwi i miejsce na koło zapasowe
tak wygląda auto obecnie
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Kolektory wykonane przez:
Lassie's Garage łatwo znajdziecie na F.B.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Dlaczego przesiadka na turbo? wersja z kompresorem akustycznie była niesamowita
Powodzonka
Powodzonka
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Zespół nazywa się TX turbo, wypadałoby mieć turbo pod maską Wpadło T76RR billet na podwójnej kulce. To nie koniec zmian na ten sezon. Następne na dniach.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
szalenstwo dla spawacza :-)) takie relacje moglbym ogladac zamiast dobranocki
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Nooo Bartek tak mi graj
Nic nie mówiłeś że tu takie upgrady się będą działy....
Przepustnica będzie w przyszłym tyg
Nic nie mówiłeś że tu takie upgrady się będą działy....
Przepustnica będzie w przyszłym tyg
BMWexpert Motorsport
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Trochę ze względu na sponsora a z drugiej strony na większe możliwościmax325 pisze:Dlaczego przesiadka na turbo? wersja z kompresorem akustycznie była niesamowita
Powodzonka
Z kompresorem na żywo dźwięk był meeegaaaa, wiem że turbo zabija dźwięk ale mam nadzieję że nie do końca i będzie się dało usłyszeć że to V12
Ogólnie Panowie dzięki za miłe słowa
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Jak wam się podobają rurki ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Ty mi powiedz gdzie ty chcesz filtr powietrza założyć bo te 12 garów to pewnie ciągnie lepiej niż Sasha Gray chyba że będzie założone na turbo sito kuchenne do przesiewania mąki jak ma Boba Racing w swoim golfie 1000km :-P
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
na tym foto tego nie widać ale mieści się kolano 90 stopni do dołu i mam już fajnego k&n którego wcześniej miałem na vortech-u śr. 5"
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Bardzo ładne spaghetti ogólnie te kolektory, pewnie sporo czasu trzeba było na nie poświęcić, DP weld porn jak i cała ta kanalizacja wydechowa :-P kto je robił? Spec motoru taki sam czy coś się zmienia?
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Spadał artystafarmer91 pisze:Bardzo ładne spaghetti ogólnie te kolektory, pewnie sporo czasu trzeba było na nie poświęcić, DP weld porn jak i cała ta kanalizacja wydechowa :-P kto je robił? Spec motoru taki sam czy coś się zmienia?
http://www.lassiesgarage.com
Bardzo zdolny facet. Polecam
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
dokładnie tak jak Blacha napisał - mega Pro robotaBlacha pisze:Spadał artystafarmer91 pisze:Bardzo ładne spaghetti ogólnie te kolektory, pewnie sporo czasu trzeba było na nie poświęcić, DP weld porn jak i cała ta kanalizacja wydechowa :-P kto je robił? Spec motoru taki sam czy coś się zmienia?
http://www.lassiesgarage.com
Bardzo zdolny facet. Polecam
Co do motoru podobnie jak setup z Vortechem z małymi ulepszeniami ale to wyjdzie w trakcie
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
dla zainteresowanych to na zdjęciach wyżej silnik z zielonymi pokrywami to ten Engine NR 3 nowy nabytek to na nim będzie setup TURBO
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Turbo :
T76RR - turboexpert.pl F.B. - TxPerformanceTurbo
11 łopatkowy wirnik ssący, wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium
ułożyskowanie kulkowe całego wirnika
Inlet / Ssanie ? 76,7mm/102,4mm.
Air Inlet / Dolot - 100 mm
Outlet / Wydech ? 79mm/68,4mm
T76RR - turboexpert.pl F.B. - TxPerformanceTurbo
11 łopatkowy wirnik ssący, wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium
ułożyskowanie kulkowe całego wirnika
Inlet / Ssanie ? 76,7mm/102,4mm.
Air Inlet / Dolot - 100 mm
Outlet / Wydech ? 79mm/68,4mm
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl