BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pan. B »

Okolice 700KM i ponad 900Nm. Masakra.
Może dołóż drugiego emu? Bedziesz mógł odpalić V'ałke w pełnej sekwencji paliwa i zapłonu.
Jadzwin dopisze kod do obsługi v12, chyba żadna inna firma nie ma takiego supportu.
Jest na rynku jakiś SA w przyzwoitych pieniądzach który obsłuży v12 w pełnej sekwencji??
A co do cewek, nie myślałeś żeby przejsc na cewki z fiatowskiego tjet'a ? To te same cewki co bosch p65.
Podobno bardzo dobrze sprawują się z emu.
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: forti »

Waski sterujecie to na zewnetrznych tranzystorach tak jak kiedys, czy tych w EMU ? Sprobuj na aktywnych cewkach, czy te co masz to juz aktywne? Jak to stare rozwiazanie mozna dac mocniejsze tranzystory.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

forti pisze:Waski sterujecie to na zewnetrznych tranzystorach tak jak kiedys, czy tych w EMU ? Sprobuj na aktywnych cewkach, czy te co masz to juz aktywne? Jak to stare rozwiazanie mozna dac mocniejsze tranzystory.
Mam zewnętrzne tak jak kiedyś.

Nie chodzi teraz o problem cewkami tylko o inne awarie , np sygnał z czujnika wału wariował a zapieliśmy drugiego kompa i było normalnie ( powoli mam tego dość ) Doszło już nawet do tego że kupiliśmy drugie Emu żeby mieć na zapas na zawodach w razie wu.

Na chwilę obecną chyba przejdziemy na megasquirt 3 żeby V-ka chodziło w pełnej sekwencji , pojeździłem chwilę na ALS i przy V12 jest to taka dzicz że masakra :) poza tym plan był taki że jak turbo to tylko z ALS
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: elmo0104 »

To jest teraźniejsza fotka? Czy teraz przerwę macie(Ty i Twoje e30 v12)?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

elmo0104 pisze:To jest teraźniejsza fotka? Czy teraz przerwę macie(Ty i Twoje e30 v12)?
foto z tego sezonu 2017 (trackwood Węgry) - obecnie fura jeszcze rozebrana ale powoli składam w całość :) czemu pytasz?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: elmo0104 »

Wydawać by się mogło że już poskładana jak taką fotkę wrzuciłeś :).
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Jak znam życie to pewnie takie fotki przyciągną większą uwagę " Go hard or go home ! "


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Brakło mi toru zahaczyłem prawym tylnym błotnikiem o bandę i mnie wciągnęło i prawy przód bach!!!!

(skrzywiona podłużnica, klatka, podłoga,wyrwało silnik z łap, przekładnie kierowniczą itd. )

A tu auto po reanimacji:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Nando-e28
Forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 1 cze 2016, o 21:52
Imię: Sebastian
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Nando-e28 »

Ile dokladnie wazy Twoje e30? Jesli gdzies bylo info to musialo mi umknac :oops:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Rok temu było niecałe 1400 kg
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 425
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: PiotrTF »

Jaka to opona z przodu i w jakim rozmiarze? Dobra reanimacja :ok:
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Wąski
BSS
turboexpert.pl
Adam HP
User
Posty: 36
Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
Imię: Adam
lokalizacja: Moszczenica

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Adam HP »

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni :!:
huan6
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 21 gru 2017, o 02:11
Imię: Dawid
lokalizacja: Prochowice

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: huan6 »

co za skrzynię tam upchałeś ? jakis adapter pod ten m73.. ? co z czujnikami wału ? i jak sprawy sprzęgłowe ?
ODPOWIEDZ