E36 turbo M50B20 by 4fun garage

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage

Postprzez gadziuWLKP » 17 sty 2019, o 21:31

Dzięki za info.
D2 do E36 komplet kosztuje 3400zł. Widzę, że one mają TUV. Czy jeszcze ktoś kojarzy jakiś gwint z certyfikatem TUV?
Do daily zastanawiam się, czy w ogóle warto iść w tani gwint. Z drugiej strony kupowanie samych sprężyn obniżających to loteria co do planowanej wysokości auta , już to kiedyś przerabiałem. Moje musiałbym raczej wymienić ponieważ są ubite.
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Gniezno

Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage

Postprzez farmer91 » 18 sty 2019, o 08:19

Po co ci TUV?
farmer91
Turbo-Team
 
Posty: 318
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 22:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage

Postprzez gadziuWLKP » 18 sty 2019, o 13:09

Bo wiadomo, że to zostało zrobione poprawnie i sprawdzone przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą - jest sprawdzone. Będę używał auta na co dzień i chciałbym być pewien rozwiązań a w szczególności zawieszenia. Jakoś do mnie nie przemawiają chińskie cambery, które podobno się krzywią lub dostają szybko luzów. Co myślisz na ten temat? Co możesz od siebie powiedzieć na temat zawieszeń? Wiesz może czy acentryki z tyłu na wahaczu i pod poduszką amortyzatora ale pozostawiając seryjny wahacz (będzie nowy), ma sens? Zależy mi na dobrej trakcji i chciałbym, żeby kierownica szybciej mi wracała. Z drugiej strony, patrzę na ewentualne problemy na przeglądzie lub kontroli policji przy okazji jakiegoś zlotu.
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 235
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Gniezno

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości