E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Postprzez Alek22 » 9 lip 2017, o 22:53

Czas na stage 2 :devill2:
Wpadł borg s300 , nowe wałki , mechanika w głowicy , tłoki z n54 itp.


aktualizacja od viewtopic.php?f=3&t=8159&start=45#p50105









Witam
Po sprzedaży starego driftowego biturbo nadszedł czas na kolejny projekt :clap:
Bazą jest BMW E36 cupe z pancernym m50b25
Spec po modach :

Silnik :
-M50b25 po rewizji wymianie panewek uszczelniaczy , odprężony przekładką 0,8mm
-Poduszki silnika skrzyni poliuretan 85sh
Turbo:
- Chińskie gt35 twinscroll duża dupka 1.06ar
- Kolektor wydechowy Twinscrol made by Alek
- chiński zewnętrzny wg
- Wydech 3" nierdzewka plus dwa tłumiki przelotowe , westegate na zewnątrz z tłumikiem przelotowym 50mm
- Dolot cały aluminiowy by Alek z turbo do ic 70mm z ic do kolektora dolotowego 76mm
- Intercoller 600x300x76mm chiński
- bov gredy gz
Elektronika :
-Ecumaster EMU wpięty w seryjną instalacje dołożone czujniki stuku , oil temp , egt i afr ,
-Strojenie by Alek , launch control , anti lag system , rolingboost ogarnięte
-EMU dash na tablecie zamiast zegarów
Układ paliwowy :
-Pompa paliwa 040
-Wtryskiwacze simens deka 630
-Regulator paliwa seryjny 3,5bar
Układ chłodzenia :
Seryjna chłodnica plus wentylator z espero :heh:
Zawieszenie :
- Gwint Maxspeedingrods z camberami
- Poliuretany 85sh na całe auto
- Zwiekszony kwsz
- Negatyw przód 7st , tył 2st
- Skręt chwilowo seria
Napęd :
- Sprzegło jednomas m50 tarcza 240mm docisk m57
- Skrzynia ZF
- Dyfer duża głowa 2.93 szpera100% plus grube półosie
- Hydrołapa by Alek na pompce ze skody 104 wpięta w seryjny układ
Hamulce seria 2.5
Wnętrze seryjne dodany kubełek mirco z pasami , plus parę pstryczków

Podsumowując auto na początek wystrojone na 1.0bara, 3000km zrobione upalając oprócz ukręconej półosi bezawaryjnie utylizuje opony piątke odcina przy 270km/h :devill2:

W planach zrobić jakiś wykres, potem dwutarcz i 1,5bara , bo sprzęgło na docisku z m57 i tarczy 240mm potrafi się usliznąć przy kopaniu na trójce na dobrej oponie

Na początek filmik z pierwszego treningu : upał 40stopniowy :blink2: układ chłodzenia wyrabiał temp płynu chłodniczego nie przekraczała 100st upalone 12kompletów opon :śmiech:
-
-
--
-
-
LINK : https://www.youtube.com/watch?v=WT2ILH1YtNo :D
-
-
-
-
-
-
-

Fotki :
Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

CDN. :devill2:
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Pat-325 » 10 lip 2017, o 18:17

Fajna zabawka :clap:
Z dupką to żeś poszalał, jak wstaje to 1.06 przy 2.5? :devill2:
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 460
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 10 lip 2017, o 19:04

Pat-325 napisał(a):Fajna zabawka :clap:
Z dupką to żeś poszalał, jak wstaje to 1.06 przy 2.5? :devill2:


Z wstawaniem nie ma tragedii przy / 2600rpm 0,2bar / 3150rpm 0,5bar / 4500rpm 1bar i do końca utrzymuje stabilnie , plany są zacne ( dwutarcz ostre wałki i dmuchnąć ile sie da w miarę bezpiecznie z tej turbiny :devill2: )

Mały graph :
Obrazek
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Horex » 11 lip 2017, o 08:08

jak Ci sie lata z taka charakterystyka? nie brakuje dołu?
Horex
User
 
Posty: 158
Dołączył(a): 21 paź 2014, o 18:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 11 lip 2017, o 20:27

Dla mnie jest w porządku lubię kopać w sprzęgło i lecieć raczej maxem , nie puchnie górą , dop.... do odcięcia na każdym biegu :śmiech: . na pewno nie jest to v8 jadąca od dołu czy poprzedni projekt biturbo gdzie pełen moment był dostępny od 3300rpm ale góry już takiej nie było
Ile kierowców tyle opinii :wink2:
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez warik » 12 lip 2017, o 08:42

Jaki założyłeś restryktor oleju w tym tutbo?
270km/h przy takim dyfrze to troche mało, seryjne odcięcie?
warik
User
 
Posty: 45
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 13:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 12 lip 2017, o 13:33

Restryktor 2mm albo 2.3mm , odcięcie przeniesione na 6900rpm to po obliczeniu wychodzi troszke więcej niż 270km/h a dokładnie 277.3916km/h
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Blacha » 12 lip 2017, o 16:26

ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem
Blacha
Forumowicz
 
Posty: 736
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 07:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 12 lip 2017, o 18:03

Blacha napisał(a):ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem

Dokładnie to znaczy Anti Lag System jest w opisie :wink2:
edit : była literówka w opisie poprawione :piwo:
Elektronika :
-Ecumaster EMU wpięty w seryjną instalacje dołożone czujniki stuku , oil temp , egt i afr ,
-Strojenie by Alek , launch control , anti lag system, rolingboost ogarnięte
-EMU dash na tablecie zamiast zegarów
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Blacha » 12 lip 2017, o 19:35

Alek22 napisał(a):
Blacha napisał(a):ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem

Dokładnie to znaczy Anti Lag System jest w opisie :wink2:


Mój błąd , napiszesz coś więcej na temat systemu ?
Czy to dzięki niemu silnik przy niskich obrotach już generuje nadciśnienie ?

Z tym "Auto" w poście wyżej słownik mi się wpierdzielił. Oczywiście chodzi mi o " Anti "
Blacha
Forumowicz
 
Posty: 736
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 07:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez farmer91 » 12 lip 2017, o 21:53

Jak odpalisz (bo z reguły to raczej na przycisk się robi) ALS to po odpuszczeniu gazu nie wpada w podciśnienie lub buduje nadciśnienie w zależności od wystrojenia i możliwości sprzętu. Ale turbina dostaje przez to dodatkowe obciążenie.
Plus taki że nie kopiesz w sprzęgło bo po odjęciu gazu turbo nie wypada z boostu, no i dodatkowe efekty wizualno akustyczne :tongue: :pasuje:
farmer91
Turbo-Team
 
Posty: 299
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 22:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 12 lip 2017, o 23:45

farmer91 napisał(a):Jak odpalisz (bo z reguły to raczej na przycisk się robi) ALS to po odpuszczeniu gazu nie wpada w podciśnienie lub buduje nadciśnienie w zależności od wystrojenia i możliwości sprzętu. Ale turbina dostaje przez to dodatkowe obciążenie.
Plus taki że nie kopiesz w sprzęgło bo po odjęciu gazu turbo nie wypada z boostu, no i dodatkowe efekty wizualno akustyczne :tongue: :pasuje:


W tym projekcie ALS mam załączany dodatkowo przyciskiem , działa tak jak kolega opisał a dokładniej w zależności kto czego oczekuje po odpuszczeniu gazu silnik krokowy pozostaje po części otwarty , cofany jest zapłon oraz dolane paliwa które zapala się w kolektorze wydechowym , zwiększa ciśnienie spalin co napędza wirnik turbiny . Zazwyczaj zwiększa sie również wartość wolnych obr .
Minusami jest bardzo słabe hamowanie silnikiem lub jego brak , podwyższenie egt , clt , iat , ogólnie wszystko się pali , skraca się żywotność turbiny :clap: ,
Ale za to zmniejsza się lag znacząco i auto zmienia się w jeżdżący kałasznikow :devill2:

Więcej info : https://pl.wikipedia.org/wiki/System_po ... 82adowania
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez Alek22 » 24 sie 2017, o 20:34

Up wpadl dwutarcz od kamila dobrze klei :devill2:
https://m.youtube.com/watch?v=RXx04Zbi2YI
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez kamil7s » 24 sie 2017, o 21:00

Nie lepiej gt35 0.83ar twonscroll ? 1bsr 4500 to późno fest i przy dużej sprężarce pewnie zrywa natychmiastowo
Rusz głową, szukaj na forum oraz na google.pl
kamil7s
Turbo-Team
 
Posty: 429
Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 13:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Postprzez rudek123456 » 25 sie 2017, o 01:38

Jak sprawuje się zawieszenie? Czy ten gwint to to samo co Ta Technix itp. czy coś lepszego?
rudek123456
User
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 cze 2014, o 18:15
Imię: Damian
lokalizacja: Włocławek

Następna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości