E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Postprzez Miś » 24 gru 2018, o 14:48

Odpowiem tak, by pasowało do tematu.
Sporo wymiany doświadczeń z Alkiem i kupą innych ogarniętych w temacie M50 ludzi w PL zmotywowało mnie do budowy M50 mocnego i takie właśnie jest w trakcie, jeśli się nie podda to dokładnie wynik z podpisu powinien ukazać się niebawem. Jak chcesz setup poznać to wal na PW.
Według mnie pasowanie tłok-cylinder nie było winowajcą potopu u Alka, potwierdza to fakt, że jeden tłok zjechał, a 5 jest idealnych. Listwa paliwa zasilana z jednej strony i wtryski pracujące na 100%, zbyt małe przekroje układu paliwowego to zabójca, ja też coś o tym wiem.
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Avatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
 
Posty: 1140
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Postprzez Alek22 » 24 gru 2018, o 19:01

gadziuWLKP napisał(a):A wg Ciebie, gładzie cylindów zużyły się o jedną dziesiątkę z jakiego powodu w ciągu jednego sezonu? Na jakim oleju jeździłeś? Czyżby pierścienie były za twarde? Czy przy takim pałowaniu po prostu rozszerzalności materiałów mają wpływ na ten stan? Pytam, ponieważ nie mam doświadczenia w motorsporcie.

Napewno bardzo duże obciążenia na uklad tlokowo korbowy oraz nie najlepszy materiał tulei bloku .
Sezon to wcale nie tak mało bo auto bylo również upalane na maxa on the street .
Dla przykladu mocno wysilone motocykle z którymi zajmuje sie na codzień zużywają tloka w 80mth a cyl srednio wstrzymuje 3 wym. tloka
A moje m50 zrobiło napewno 80mth w pierwszym miesiacu upalania :clap: wiec caly sezon to jest dobry wynik ;)
Dodatkowo silnik składany byl na używanych tłokach i bloku który wcale idelnych wymiarów nie miał
Co do oleju to jeżdżę valvo 10w60 zmieniany z dużą częstotliwością. Stan panewek pokazał bardzo dobra jakość oleju . :wink2:
Miś napisał(a):Odpowiem tak, by pasowało do tematu.
Sporo wymiany doświadczeń z Alkiem i kupą innych ogarniętych w temacie M50 ludzi w PL zmotywowało mnie do budowy M50 mocnego i takie właśnie jest w trakcie, jeśli się nie podda to dokładnie wynik z podpisu powinien ukazać się niebawem. Jak chcesz setup poznać to wal na PW.
Według mnie pasowanie tłok-cylinder nie było winowajcą potopu u Alka, potwierdza to fakt, że jeden tłok zjechał, a 5 jest idealnych. Listwa paliwa zasilana z jednej strony i wtryski pracujące na 100%, zbyt małe przekroje układu paliwowego to zabójca, ja też coś o tym wiem.


Tak to również mógł byc powód, chociaż zastanawiam się czemu akurat pierwszy cyl który ma najlepsze zasilanie :kwasny: .
Ps. Powodzenia w modach borg sxe377 w e36 lampy z pasa wciągnie :śmiech: , chetnie znowu przyjade się pościgac do RZE. :ok:
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 82
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Postprzez deejeys » 24 gru 2018, o 19:27

Czytam tak już cały czas, trzeci raz się zbieram coś napisać. Generalnie to mi w pierwszej chwili było trochę smutno, że silnik wypada mimo wszystko. Nie jednej osobie pokazywałem film z zegarów jak to jedzie zwłaszcza, że to silnik BMW w BMW :) Absolutnie nie jestem przeciwnikiem swapów ale po prostu jako fan marki jaram się jak coś się robi z rzeczy BMW :)

A tu klops. Będzie UZ kurde. Znajomy z Brzezin który zresztą składał mi mój słupek składa UZ-ta na kuciźnie i wałkach pod turbo na tym największym borgu EFR. Nawet nie chce myśleć jak to bęzdzie zapalać z dołu... :D

Powodzenia! :D
Avatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 15:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: BlackDog i 9 gości