Przypadek niezły, w tym tygodniu w czarnym sedanie też wydmuchało seryjne UPG przy 2,1b w M50B25NV pomimo szpilek 12mm.Alek22 pisze:1.9bara brak trakcji drugi 1,6bara = podniesiona głowica
E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Alek22 pisze:Ostatnie przyspieszenia mojego m50 , pierwszy strzał z rolling boosta 1.9bara brak trakcji drugi 1,6bara
https://youtu.be/N05BMUbePWk
= podniesiona głowica , i tak było dobrze jak na seryjne używane oemowe szpilki , cały sezon chłostania .
Akurat powoli pogoda się pogarsza czas na nowe modyfikacje na wiosnę mam nadzieje że już będzie 650hp+
Czyli na co komuś M12 czy tam M10 ARP jak tu seria ogarnia takie moce.... Na ile skręcona czapka była ? Może oem używki są lepsze niż nowe zamienniki jak strzelają przy 90NM
Szacun generalnie, i z fartem dalej działajcie! Patrząc po filmiku dobrze podaje...
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Różnie to bywa z tymi częściami zamiennymi . Głowice dokręcałem na 30 Nm + 2x 90st , potem poodciągałem na 105nm
Dzięki deejeys plany są zacne , niedługo będzie pełen spec. silnika na sezon 2018
Dzięki deejeys plany są zacne , niedługo będzie pełen spec. silnika na sezon 2018
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Nowe śruby to zazwyczaj śmietnik, kiedyś jak sruba miała wystarczyc na 100Nm to robili jakis zapas, teraz jest na styk albo nawet nie.
E30 325
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Są śruby które mają wytrzymać moment i się nie odkształcić a są takie które mają się odkształcić, to inne podejście do tego samego tematu ale to nie znaczy że te które się odkształcają są kiepskie bo ktoś oszczędzał przy produkcji. Ja też wolę śruby które nie odkształcają się plastycznie bo można ich użyć kilka razy ale w przypadku skręcania ich bardzo ważna jest sama technika skręcania i narzędzia.kamil7s pisze:Nowe śruby to zazwyczaj śmietnik, kiedyś jak sruba miała wystarczyc na 100Nm to robili jakis zapas, teraz jest na styk albo nawet nie.
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Położyłem czapkę na kanapce 2x 1,75 + 0,8 przekładka , na loclite 3020 ze śrubami M11 z S54B32. Skręcone na 110NM po trzech dniach dociągnięte bo siadło trochę - około 15st wg dobrego znajomego który mi składa w wolnych chwilach ten silnik. Śruby nowe z IC, więc coś tam jeszcze te towary są chyba warte... Ale ile problemów po drodze...
-
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:12
- Imię: kuba
- lokalizacja: opole lubelskie
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Dzieje się coś
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Oo i to bardzo dużogajdus pisze:Dzieje się coś
Silnik m5xxb28 skończony siedzi w budzie
Walki in 306st ex 304st przy luzie kontrolnym 0.1mm wzniosy 10.4 i 10.2mm.
Popychacze zaworów mechaniczne zamiast hydro .
Wpadl brog s300sx .
Do emu doszedl moduł dbw , elektroniczna przepustnica zeby antylaga dokoksowac .
Będzie grubo
Dokladny opis juz nie długo
Auto mam nadzieje do końca miesiąca skończę
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Jak wysoko masz zamiar kręcić obroty po przejściu na mechanike?
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
7800-8000rpm .
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Popychacze z Audi AHC/AKH 077109309J?Alek22 pisze:Popychacze zaworów mechaniczne zamiast hydro .gajdus pisze:Dzieje się coś
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift
Setup konkretny, jedynie wtryski maławe dosyć.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max rpm
Stage 2
Setup na sezon 2018 :
Silnik M5xxb28
-Głowica m52 po portingu zawory ze sprężynami z m50NV
-Wałki przy luzie kontrolnym 0.1mm ssący 306st / 10,4mm ustawiony 44st btdc / 82st atdc wydech 304st / 10,2mm ustawiony 72atdc / 52btdc
-Popychacze zaworowe 33mm przerobione na mechaniczne wałeczkami ze stali łożyskowej
-Luzy zaworowe ssący 0.20mm wydech 0.25mm
-Tłoki N54b30 pasowanie 0.08mm
-Korbowody m50NV
-Wał M52b28
-Blok m50B25NV po obniżeniu o 1mm cr ok 8,6
-Śruby 12mm z TDI skręcone 40nm+60nm+90st+90st
-Uszczelka seria Goeteze
-Nowy kolektor wydechowy ts
-Turbo Borg Warner s300sx 60mm
- Wydech 3,5cala dp , wchodzące w 3cale + scream pipe na zewnątrz 50mm
- Ecumaster Emu
- Wtryski 630deki (chwilowo) / pompa chińczyk 044/ dalej na PB98 /
- Dwutarcz od kamila .
Film z pierwszych testów / narazie wystroiłem na delikatnym zapłonie na 1,2 bara (bez ebc ) ------ finalne 1,6 bara , dużo ostrzejszy zapłon i odcięcie 7600rpm do tego czeka moduł dbw i elektroniczna przepustnica
---------------------https://www.youtube.com/watch?v=Izpch0uwWiI----------
Fotki
Tłoki z n54 po przeróbce pod korby m50nv
Wyrównie wagi udało się co do 0.1g
Pierwsze przymiarki w bloku
Wałki
Przebijanie prowadnic z głowicy m52nv do m50nv
Pomiary pasowania wału korbowego
Porting głowicy przed i po :
Zawory po szlifowaniu , gniazda również zostały obrobione
Popychacze różnica w wadze
Przeróbka na mechaniczne
Regulacja luzu zaworowego
Przerobione łoża popychaczy
Popychacze 33mm z m54 przerobione na mechaniczne ze sprężyna i zaworem z m50nv szklanki musiałem ściąć o 1mm od spodu żeby zrobić bezpieczny luz między popychaczem a sprężyną
Pierwsze fazy ustawienia rozrządu
I okazuje się ze tłoki z n54 nie są takie fajne nie pasują wcięcia pod zawory
Musiałem podciąć kieszonki na zawory w tłoku
i kolejna próba teraz już pasuje min odległość zaworu od tłoka 1,5mm
wyspawany nowy kolektor do borg warnera
dp 3,5cala
turbo już na miejscu , wg też
Setup na sezon 2018 :
Silnik M5xxb28
-Głowica m52 po portingu zawory ze sprężynami z m50NV
-Wałki przy luzie kontrolnym 0.1mm ssący 306st / 10,4mm ustawiony 44st btdc / 82st atdc wydech 304st / 10,2mm ustawiony 72atdc / 52btdc
-Popychacze zaworowe 33mm przerobione na mechaniczne wałeczkami ze stali łożyskowej
-Luzy zaworowe ssący 0.20mm wydech 0.25mm
-Tłoki N54b30 pasowanie 0.08mm
-Korbowody m50NV
-Wał M52b28
-Blok m50B25NV po obniżeniu o 1mm cr ok 8,6
-Śruby 12mm z TDI skręcone 40nm+60nm+90st+90st
-Uszczelka seria Goeteze
-Nowy kolektor wydechowy ts
-Turbo Borg Warner s300sx 60mm
- Wydech 3,5cala dp , wchodzące w 3cale + scream pipe na zewnątrz 50mm
- Ecumaster Emu
- Wtryski 630deki (chwilowo) / pompa chińczyk 044/ dalej na PB98 /
- Dwutarcz od kamila .
Film z pierwszych testów / narazie wystroiłem na delikatnym zapłonie na 1,2 bara (bez ebc ) ------ finalne 1,6 bara , dużo ostrzejszy zapłon i odcięcie 7600rpm do tego czeka moduł dbw i elektroniczna przepustnica
---------------------https://www.youtube.com/watch?v=Izpch0uwWiI----------
Fotki
Tłoki z n54 po przeróbce pod korby m50nv
Wyrównie wagi udało się co do 0.1g
Pierwsze przymiarki w bloku
Wałki
Przebijanie prowadnic z głowicy m52nv do m50nv
Pomiary pasowania wału korbowego
Porting głowicy przed i po :
Zawory po szlifowaniu , gniazda również zostały obrobione
Popychacze różnica w wadze
Przeróbka na mechaniczne
Regulacja luzu zaworowego
Przerobione łoża popychaczy
Popychacze 33mm z m54 przerobione na mechaniczne ze sprężyna i zaworem z m50nv szklanki musiałem ściąć o 1mm od spodu żeby zrobić bezpieczny luz między popychaczem a sprężyną
Pierwsze fazy ustawienia rozrządu
I okazuje się ze tłoki z n54 nie są takie fajne nie pasują wcięcia pod zawory
Musiałem podciąć kieszonki na zawory w tłoku
i kolejna próba teraz już pasuje min odległość zaworu od tłoka 1,5mm
wyspawany nowy kolektor do borg warnera
dp 3,5cala
turbo już na miejscu , wg też
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Jakiś szczególny powód że śruby z VW a nie np. M57?
Wg tylko z trzech cylindrów ?
Wg tylko z trzech cylindrów ?
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice