E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Miś »

Alek22 pisze:1.9bara brak trakcji drugi 1,6bara = podniesiona głowica
Przypadek niezły, w tym tygodniu w czarnym sedanie też wydmuchało seryjne UPG przy 2,1b w M50B25NV pomimo szpilek 12mm. :piwo:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: deejeys »

Alek22 pisze:Ostatnie przyspieszenia mojego m50 , pierwszy strzał z rolling boosta 1.9bara brak trakcji drugi 1,6bara

https://youtu.be/N05BMUbePWk

= podniesiona głowica , i tak było dobrze jak na seryjne używane oemowe szpilki :devill2: , cały sezon chłostania .
Akurat powoli pogoda się pogarsza czas na nowe modyfikacje na wiosnę mam nadzieje że już będzie 650hp+ :clap:

Czyli na co komuś M12 czy tam M10 ARP jak tu seria ogarnia takie moce.... Na ile skręcona czapka była ? Może oem używki są lepsze niż nowe zamienniki jak strzelają przy 90NM :ph34r:

Szacun generalnie, i z fartem dalej działajcie! Patrząc po filmiku dobrze podaje... ;)
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Różnie to bywa z tymi częściami zamiennymi . Głowice dokręcałem na 30 Nm + 2x 90st , potem poodciągałem na 105nm
Dzięki deejeys plany są zacne , niedługo będzie pełen spec. silnika na sezon 2018 :devill2:
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: kamil7s »

Nowe śruby to zazwyczaj śmietnik, kiedyś jak sruba miała wystarczyc na 100Nm to robili jakis zapas, teraz jest na styk albo nawet nie.
E30 325
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: DOHC »

kamil7s pisze:Nowe śruby to zazwyczaj śmietnik, kiedyś jak sruba miała wystarczyc na 100Nm to robili jakis zapas, teraz jest na styk albo nawet nie.
Są śruby które mają wytrzymać moment i się nie odkształcić a są takie które mają się odkształcić, to inne podejście do tego samego tematu ale to nie znaczy że te które się odkształcają są kiepskie bo ktoś oszczędzał przy produkcji. Ja też wolę śruby które nie odkształcają się plastycznie bo można ich użyć kilka razy ale w przypadku skręcania ich bardzo ważna jest sama technika skręcania i narzędzia.

Pozdrawiam
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: deejeys »

Położyłem czapkę na kanapce 2x 1,75 + 0,8 przekładka , na loclite 3020 ze śrubami M11 z S54B32. Skręcone na 110NM po trzech dniach dociągnięte bo siadło trochę - około 15st wg dobrego znajomego który mi składa w wolnych chwilach ten silnik. Śruby nowe z IC, więc coś tam jeszcze te towary są chyba warte... Ale ile problemów po drodze...
gajdus
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:12
Imię: kuba
lokalizacja: opole lubelskie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: gajdus »

Dzieje się coś :?:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

gajdus pisze:Dzieje się coś :?:
Oo i to bardzo dużo
Silnik m5xxb28 skończony siedzi w budzie
Walki in 306st ex 304st przy luzie kontrolnym 0.1mm wzniosy 10.4 i 10.2mm.
Popychacze zaworów mechaniczne zamiast hydro .
Wpadl brog s300sx .
Do emu doszedl moduł dbw , elektroniczna przepustnica zeby antylaga dokoksowac .
Będzie grubo :clap: :devill2: :zły2:
Dokladny opis juz nie długo
Auto mam nadzieje do końca miesiąca skończę :ok:
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: caserwis »

Jak wysoko masz zamiar kręcić obroty po przejściu na mechanike?
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

7800-8000rpm .
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Pietrek.L »

Alek22 pisze:
gajdus pisze:Dzieje się coś :?:
Popychacze zaworów mechaniczne zamiast hydro .
Popychacze z Audi AHC/AKH 077109309J?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Miś »

Setup konkretny, jedynie wtryski maławe dosyć. :)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max rpm

Post autor: Alek22 »

Stage 2

Setup na sezon 2018 :devill2: :
Silnik M5xxb28
-Głowica m52 po portingu zawory ze sprężynami z m50NV
-Wałki przy luzie kontrolnym 0.1mm ssący 306st / 10,4mm ustawiony 44st btdc / 82st atdc wydech 304st / 10,2mm ustawiony 72atdc / 52btdc
-Popychacze zaworowe 33mm przerobione na mechaniczne wałeczkami ze stali łożyskowej
-Luzy zaworowe ssący 0.20mm wydech 0.25mm
-Tłoki N54b30 pasowanie 0.08mm
-Korbowody m50NV
-Wał M52b28
-Blok m50B25NV po obniżeniu o 1mm cr ok 8,6
-Śruby 12mm z TDI skręcone 40nm+60nm+90st+90st
-Uszczelka seria Goeteze
-Nowy kolektor wydechowy ts
-Turbo Borg Warner s300sx 60mm
- Wydech 3,5cala dp , wchodzące w 3cale + scream pipe na zewnątrz 50mm
- Ecumaster Emu
- Wtryski 630deki (chwilowo) / pompa chińczyk 044/ dalej na PB98 /
- Dwutarcz od kamila .

Film z pierwszych testów :devill2: / narazie wystroiłem na delikatnym zapłonie na 1,2 bara (bez ebc ) ------ finalne 1,6 bara , dużo ostrzejszy zapłon i odcięcie 7600rpm :clap: do tego czeka moduł dbw i elektroniczna przepustnica :wink2:



---------------------https://www.youtube.com/watch?v=Izpch0uwWiI----------







Fotki


Tłoki z n54 po przeróbce pod korby m50nv
Obrazek
Obrazek

Wyrównie wagi udało się co do 0.1g
Obrazek

Pierwsze przymiarki w bloku

Obrazek

Wałki
Obrazek
Obrazek

Przebijanie prowadnic z głowicy m52nv do m50nv
Obrazek

Pomiary pasowania wału korbowego
Obrazek

Porting głowicy przed i po :
Obrazek
Obrazek

Zawory po szlifowaniu , gniazda również zostały obrobione
Obrazek

Popychacze różnica w wadze
Obrazek

Przeróbka na mechaniczne
Obrazek

Regulacja luzu zaworowego
Obrazek

Przerobione łoża popychaczy
Obrazek

Popychacze 33mm z m54 przerobione na mechaniczne ze sprężyna i zaworem z m50nv szklanki musiałem ściąć o 1mm od spodu żeby zrobić bezpieczny luz między popychaczem a sprężyną
Obrazek

Pierwsze fazy ustawienia rozrządu
Obrazek

I okazuje się ze tłoki z n54 nie są takie fajne nie pasują wcięcia pod zawory
Obrazek

Musiałem podciąć kieszonki na zawory w tłoku
Obrazek

i kolejna próba teraz już pasuje min odległość zaworu od tłoka 1,5mm
Obrazek
Obrazek

wyspawany nowy kolektor do borg warnera
Obrazek

dp 3,5cala
Obrazek

turbo już na miejscu , wg też
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Blacha »

Jakiś szczególny powód że śruby z VW a nie np. M57?

Wg tylko z trzech cylindrów ?
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: hz10 »

jest moc :ok:
ODPOWIEDZ