E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

kamil7s pisze:Nie lepiej gt35 0.83ar twonscroll ? 1bsr 4500 to późno fest i przy dużej sprężarce pewnie zrywa natychmiastowo

1.06 jest bardziej rozwojowe a jak temp pow spadła do 20st to full jest od 4200rpm :smile2:
rudek123456 pisze:Jak sprawuje się zawieszenie? Czy ten gwint to to samo co Ta Technix itp. czy coś lepszego?
Co do zawiasu jestem bardzo zadowolony w porównaniu do ta technixa jest dużo lepiej a ta czy mts już chyba z 5 kompletów poleciało
Zawias jest twardy dużo twardszy od technixa szczególnie przód, tył jest ok lepiej tłumi . Zawieszenie ma też dużo krótszy skok od mts czy technixa
Cambery z przodu są średnie były tak ciasno spasowane że nie pracowały po posmarowaniu smarem do łańcucha motocyklowego zaczęły działać
tylne poduchy alu są w porządku .
Ogólnie auto prowadzi się dużo lepiej niż na mts czy ta technixe szczególnie przy przekładkach powyżej 100km/h , zobaczymy jak będzie z wytrzymałością tego zawiasu :hammer:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Hard Anti Lag :devill2: egt na cyl nie przekracza 750st
Obrazek
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: whatdefak »

double post, proszę o skasowanie
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: whatdefak »

Alek22 pisze:Hard Anti Lag :devill2: egt na cyl nie przekracza 750st
Obrazek
jakie aktualnie masz doładowanie, jakies kreski może będą ? :D bo siedzi chyba 4XX ? :D
ciekaw jestem tego ALS ak w praktyce czy faktycznie lepiej wstaje to na dużej muszli, wiadomo że przy tym będzie krótki jej żywot :heh:
Awatar użytkownika
Wahoj97
User
Posty: 90
Rejestracja: 29 paź 2014, o 22:15
Imię: Mateusz
lokalizacja: Mikołów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Wahoj97 »

Schludnie, i dobrze maszyna zapodaje. Skąd masz takie ładne przewody smarowania turbo? :heh:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Wahoj97 pisze:Schludnie, i dobrze maszyna zapodaje. Skąd masz takie ładne przewody smarowania turbo? :heh:
Przewody do smarowania zakuwalem w sklepie z czesciami do tirów :heh:

Kreski będą niedlugo doladowanie od 1.3 do 1.55 bara w zaleznosci od temp powietrza dc wtryskiwaczy (deki 630) przy 1.35bara jest w granicach 75% czyli powinno byc 450-470 km
niedlugo wleci ebc i będę próbował ładować 1.6bara :devill2: potem juz tylko walki do zmiany i sprawdzę wytrzymałość seryjnych tlokow m50
radko
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 19:37
Imię: Radek
lokalizacja: Kołobrzeg

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: radko »

Też mam problem z camberami z przodu, również są tak ciasno spasowane, że nie pracują pomimo wielokrotnego smarowania. Zastanawiam się czy czy można byłoby je zastąpić seryjnymi poduchami, może jesteś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie?

Projekt jak najbardziej na plus.
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

radko pisze:Też mam problem z camberami z przodu, również są tak ciasno spasowane, że nie pracują pomimo wielokrotnego smarowania. Zastanawiam się czy czy można byłoby je zastąpić seryjnymi poduchami, może jesteś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie?

Projekt jak najbardziej na plus.


Na pewno da się je zastąpić oryginalną poduchą , nawet jeśli laga ma inny wymiar to wystarczyłoby zmienić łożysko w poduszce .
Aczkolwiek ja muszę zostać przy alu camberze ponieważ wszystko co gumowe spali się od temperatury z turbiny . :blink2:
Ja myślę o regeneracji tych co mam poprzez wymianę łożyska na jakieś markowe.
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: whatdefak »

radko pisze:Też mam problem z camberami z przodu, również są tak ciasno spasowane, że nie pracują pomimo wielokrotnego smarowania. Zastanawiam się czy czy można byłoby je zastąpić seryjnymi poduchami, może jesteś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie?

Projekt jak najbardziej na plus.
Alek pisał o patencie z smarem do łańcuchów, również zastosowałem u mnie na cambery i jakby coś było ciszej i pomogło.. także też może spróbuj z tym smarem?
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: warik »

Alek i jak tam wrażenia po Izdebkach? nie będziesz zakładał koca na część gorącą turbiny? Słaniowi też się coś dymiło z kielicha :śmiech:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

warik pisze:Alek i jak tam wrażenia po Izdebkach? nie będziesz zakładał koca na część gorącą turbiny? Słaniowi też się coś dymiło z kielicha :śmiech:

U mnie już się wypaliło wszystko do gołej blachy i już się nie dymi :) , Izdebki ogólnie fajna impeza trasa też spoko ludzie jak na rajdzie stali :devill2: ,następnym razem napewno założyłbym krótszy dyfer bo straszne dużo kopania w sprzęgło było :D
https://www.youtube.com/watch?v=oaC9QaY ... e&t=12m58s" onclick="window.open(this.href);return false;



dużo planów sie narodziło po imprezie napewno wałki do zmiany może coś na wzór : http://www.catcams.com/products/camshaf ... TUP_id=189" onclick="window.open(this.href);return false; ,
założyć dbw żeby antilaga porządnego zrobić jak u banoffa :devill2: , przejść na etanol , może sprężarkę zmienić na borga sx300 z ar 0.91 ogólnie pomysłów sporo :clap:
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: warik »

Alek22 pisze:
warik pisze:Alek i jak tam wrażenia po Izdebkach? nie będziesz zakładał koca na część gorącą turbiny? Słaniowi też się coś dymiło z kielicha :śmiech:

U mnie już się wypaliło wszystko do gołej blachy i już się nie dymi :) , Izdebki ogólnie fajna impeza trasa też spoko ludzie jak na rajdzie stali :devill2: ,następnym razem napewno założyłbym krótszy dyfer bo straszne dużo kopania w sprzęgło było :D
https://www.youtube.com/watch?v=oaC9QaY ... e&t=12m58s" onclick="window.open(this.href);return false;



dużo planów sie narodziło po imprezie napewno wałki do zmiany może coś na wzór : http://www.catcams.com/products/camshaf ... TUP_id=189" onclick="window.open(this.href);return false; ,
założyć dbw żeby antilaga porządnego zrobić jak u banoffa :devill2: , przejść na etanol , może sprężarkę zmienić na borga sx300 z ar 0.91 ogólnie pomysłów sporo :clap:
https://youtu.be/qJEVqLAdOrM?t=150" onclick="window.open(this.href);return false; i zaraz za tobą Słaniu z tą samą spreżarką, ja też mam tą samą lochę :śmiech: - wczoraj wsadziliśmy do Słania na testy i masakra, przy 4tyś/obr dopiero zaczyna się coś dziać na etanolu i całym wydechu 3.5", ale na ulice na wałkach myślę, że nie będzie tragedii, co do wałków będę miał na sprzedaż jak coś to się odezwij.
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: warik »

Alek22 pisze:
warik pisze:Alek i jak tam wrażenia po Izdebkach? nie będziesz zakładał koca na część gorącą turbiny? Słaniowi też się coś dymiło z kielicha :śmiech:

U mnie już się wypaliło wszystko do gołej blachy i już się nie dymi :) , Izdebki ogólnie fajna impeza trasa też spoko ludzie jak na rajdzie stali :devill2: ,następnym razem napewno założyłbym krótszy dyfer bo straszne dużo kopania w sprzęgło było :D
https://www.youtube.com/watch?v=oaC9QaY ... e&t=12m58s" onclick="window.open(this.href);return false;



dużo planów sie narodziło po imprezie napewno wałki do zmiany może coś na wzór : http://www.catcams.com/products/camshaf ... TUP_id=189" onclick="window.open(this.href);return false; ,
założyć dbw żeby antilaga porządnego zrobić jak u banoffa :devill2: , przejść na etanol , może sprężarkę zmienić na borga sx300 z ar 0.91 ogólnie pomysłów sporo :clap:
https://youtu.be/qJEVqLAdOrM?t=150" onclick="window.open(this.href);return false; i zaraz za tobą Słaniu z tą samą spreżarką, ja też mam tą samą lochę :śmiech: - wczoraj wsadziliśmy do Słania na testy i masakra, przy 4tyś/obr dopiero zaczyna się coś dziać na etanolu i całym wydechu 3.5", ale na ulice na wałkach myślę, że nie będzie tragedii, co do wałków będę miał na sprzedaż jak coś to się odezwij.
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: warik »

Alek22 pisze:
warik pisze:Alek i jak tam wrażenia po Izdebkach? nie będziesz zakładał koca na część gorącą turbiny? Słaniowi też się coś dymiło z kielicha :śmiech:

U mnie już się wypaliło wszystko do gołej blachy i już się nie dymi :) , Izdebki ogólnie fajna impeza trasa też spoko ludzie jak na rajdzie stali :devill2: ,następnym razem napewno założyłbym krótszy dyfer bo straszne dużo kopania w sprzęgło było :D
https://www.youtube.com/watch?v=oaC9QaY ... e&t=12m58s" onclick="window.open(this.href);return false;



dużo planów sie narodziło po imprezie napewno wałki do zmiany może coś na wzór : http://www.catcams.com/products/camshaf ... TUP_id=189" onclick="window.open(this.href);return false; ,
założyć dbw żeby antilaga porządnego zrobić jak u banoffa :devill2: , przejść na etanol , może sprężarkę zmienić na borga sx300 z ar 0.91 ogólnie pomysłów sporo :clap:
https://youtu.be/qJEVqLAdOrM?t=150" onclick="window.open(this.href);return false; i zaraz za tobą Słaniu z tą samą spreżarką, ja też mam tą samą lochę :śmiech: - wczoraj wsadziliśmy do Słania na testy i masakra, przy 4000obr/min dopiero zaczyna się coś dziać na etanolu i całym wydechu 3.5", ale na ulice na wałkach myślę, że nie będzie tragedii, co do wałków będę miał na sprzedaż jak coś to się odezwij.
Jakie masz oznaczenie na znaczku tej turbiny? u mnie jest tylko GT35, u Słania GT3540 wiem, że koło kompresji jest 66mm a w drugiej mam gt3582 61,5mm, pewnie do tej lochy będzie trzeba wsadzić aluminiowy kuty wirnik - jak byś chciał mogę załatwić w dobrych pieniądzach, myślę, że na wałkach i tym kole kompresji wstawanie się poprawi na 3700 :cool2: fajnie by było
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

https://youtu.be/qJEVqLAdOrM?t=150 i zaraz za tobą Słaniu z tą samą spreżarką, ja też mam tą samą lochę :śmiech: - wczoraj wsadziliśmy do Słania na testy i masakra, przy 4tyś/obr dopiero zaczyna się coś dziać na etanolu i całym wydechu 3.5", ale na ulice na wałkach myślę, że nie będzie tragedii, co do wałków będę miał na sprzedaż jak coś to się odezwij.
leee tu mi trójka nie weszła :smile2: , poprawione https://youtu.be/UCejzETj2sI?t=2m1s" onclick="window.open(this.href);return false; , ogólnie między benzyną a etanolem przepaść , słania na etanolu lepiej podawała no i on miał jeszcze troszkę krótszy dyfer , jak będę w garażu to sprawdzę co tam chinczycy wydrapali na tej turbinie , a co do wałków które masz to jakie parametry ?
ODPOWIEDZ