E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 8 maja 2018, o 21:11

Odbiegając od dyskusji moja dziewczyna skleiła nowy klip z mojego pierwszego treningu na dwudniowej imprezie w bilgoraju :clap: :clap: :devill2:

https://m.youtube.com/watch?t=19s&v=zRFo056yjqI
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Horex » 8 maja 2018, o 21:14

widze ze nonstop pełnym ogniem jezdzisz, na jakich oponach latales na filmie?
Horex
User
 
Posty: 157
Dołączył(a): 21 paź 2014, o 18:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 8 maja 2018, o 21:19

Na wszystkich :wink2:
245/45/17 parę kompletów
Ze 4 komplety glob gumów nalewek 225/45/17
I trochę 16 205 i 215
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez farmer91 » 9 maja 2018, o 03:57

Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
farmer91
Turbo-Team
 
Posty: 298
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 22:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 9 maja 2018, o 05:54

farmer91 napisał(a):Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.

Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez caserwis » 9 maja 2018, o 08:51

Ban0ff napisał(a):co ma keep drifting fun do pierdolenia glupot o kims bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat?


W temacie kierownicy nie ma się co czepiac ogarniasz tam gdzie inni odpuszczają Ty klepiesz podłoge ale co do mechaniki to jak dla mnie lvl drut.
Nie bede zaśmiecał tematu jak chcesz to na PW.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 585
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez kretfr » 9 maja 2018, o 09:43

Alek22 napisał(a):
farmer91 napisał(a):Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.

Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:


Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
E36 / M50B25 / GT28 @ FejsBook - Turbo Familia
Avatar użytkownika
kretfr
Turbo-Team
 
Posty: 255
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 10:29
Lokalizacja: Turbo Familia
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 9 maja 2018, o 18:06

kretfr napisał(a):
Alek22 napisał(a):
farmer91 napisał(a):Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.

Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:


Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?


spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez kretfr » 10 maja 2018, o 00:05

Alek22 napisał(a):Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?


spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93[/quote]

Wrzuć foto jak możesz jak zrobiłeś relokator górnego mocowania amora.
E36 / M50B25 / GT28 @ FejsBook - Turbo Familia
Avatar użytkownika
kretfr
Turbo-Team
 
Posty: 255
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 10:29
Lokalizacja: Turbo Familia
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez warik » 10 maja 2018, o 11:01

Alek22 napisał(a):
kretfr napisał(a):
Alek22 napisał(a):
farmer91 napisał(a):Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.

Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:


Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?


spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93

Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi :śmiech: .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni :heh:
warik
User
 
Posty: 45
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 13:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 13 maja 2018, o 09:18

Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi :śmiech: .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni :heh:


Co do modów zawieszenia to wrzucę fotki w takcie montażu niebawem , a do Rzeszowa zajrzę na pewno tylko sobie zapas mocy zrobię :wink2:

Siemensy deki 875cc już na miejscu + 2x044 = 1.6 - 1.7 Bara :devill2: :devill2: :devill2:

Obrazek


Ps. Czy ma ktoś jakiś wykres lub tabelkę jaką wydajność przepływu paliwa (LPH) mają przewody paliwowe o średnicach 6mm 8mm 10m 12mm
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez gadziuWLKP » 22 maja 2018, o 18:27

Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
gadziuWLKP
User
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Gniezno

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 22 maja 2018, o 21:05

gadziuWLKP napisał(a):Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.

Nie nie wymieniałem moje były w stanie prawie idealnym , luz (ring gap ) był w dolnej granicy więc nie ruszałem :wink2:
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez gadziuWLKP » 23 maja 2018, o 02:46

Z tym ring gap to chodzi tobie o luz na pierscieniu w cylindrze, czy pomiędzy pierścieniem a półką w tłoku patrząc na tłok z pierścieniami? Przerwę na pierścieniu w cylindrze na 0.4 chcę ustawic.
Drugi temat jaki mnie nurtuje, to wyfrezowanie / poszerzenie otworu tłoka pod korby z M50. Pamiętasz jaki luz dałeś pomiędzy korbą a tłokiem przy sworzniu? Nie chciałbym, żeby korbowód na wale miał tendencję do tarcia bocznego. Rozumiem, że sworzeń został z tłoka N54 i nie modyfikowałeś w żaden sposób korby? Jakoś trochę się obawiam zastosowania tych tłoków zamiast sprawdzonych z B28.
gadziuWLKP
User
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Gniezno

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Postprzez Alek22 » 25 maja 2018, o 17:59

Ring gap

Obrazek

tak kompresyjne w granicach od 0,2 - 0,4mm jest w normie ]
olejowe 0,2-0,55mm

luz między korbą a tłokiem zrobiłem po 1mm na stronę , jest ok chociaż teraz zrobiłbym po 1,5mm ponieważ przy testach podczas kręcenia wałem w niektórych momentach korba miała 0.3mm luzu , wystarczająco ale wystarczy że delikatnie nie w osi będzie rozfrezowany tłok i już będzie korba podczas pracy zacierać .
Tak sworzeń został seryjny z n54 , korba też seryjna z M50NV
Avatar użytkownika
Alek22
User
 
Posty: 74
Dołączył(a): 26 gru 2012, o 16:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości

cron