E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez BOBSON » 13 paź 2017, o 14:21

Witam, śledzę forum od jakiś 2 lat. Pomysłem na turbo zaraził mnie kolega Preiss. Mam E34 4 sezony historia z turbo zaczęła sie 2 lata temu. Większość pomysłów zawdzięczam koledze który przecierał szlaki z m20 :)



Model: E34 M20B25
Stage 1 – doładowanie 0.5 bara TO4E poleciały półki i wydmuchana uszczelka pod głowicą

Stage 2 – doładowanie 1.0 bara - głowica z zaspawanymi kanałami wodnymi, szpilki M12 uszczelka pod głowice CUSTOM

Stage 3 – Pracuje nad tym zobaczymy na ile fantazja poniesie:)

>>>>>> Stage 1 <<<<<<

MODYFIKACJE

1 Silnik

-m20b25 seria dołożone natryski oleju na denko tłoka gruntowny remont nowe panewki KING nowe pierścienie obróbka głowicy
2 Układ wydechowy

-down pipe 3" reszta wydechu seria

3 Układ dolotowy

-walka o jak najkrótszy dolot
-intercooler FMIC 550x140x65mm

4 Układ paliwowy
-POMPA PALIWA WALBRO 255l
-WTRYSKI 440 CC

5 Elektronika
-DET 3
-Dołożone wskaźniki AFR, EGT, TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, BOOST

6 Sprzęgło i przeniesienie napędu

Sprzęgło
SPIEK 6 łopatkowy
Dyfer szpera 25%

7 Układ chłodzenia

Chłodnica TDS
8 Zawieszenie i układ hamulcowy

MTS -60 narazie
Hamulce zdrowa seria


>>>>>> Stage 2 <<<<<<

1 Silnik

- Uszczela pod głowice CUSTOM
- Szpilki CUSTOM
- Zaspawane kanały wodne w głowicy
- Wzmocnienia pomiedzy podporami głowicy
- Pompa oleju 2.5 TDS

2 Układ wydechowy

-3" z dwoma przelotowymi puszkami

6 Sprzęgło i przeniesienie napędu

Sprzęgło SPIEK + PODWÓJNY DOCISK
Dyfer 3,15 SZPERA 100%

>>>>>> Stage 3 <<<<<<

Aktualnie nad tym pracuje trwają prace blacharskie... a na silnik przyjdzie czas

Kilka zdjęć postaram się opisać dokładniej temat jak znajde chwilę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
BOBSON
Nowy na forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 12:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez wzkurczak » 13 paź 2017, o 17:34

te turbo to nie za małe?
Avatar użytkownika
wzkurczak
User
 
Posty: 149
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 19:53
Imię: Tomek
lokalizacja: Warszawa Zachod

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez BOBSON » 13 paź 2017, o 18:06

Jak ją kupowałem miało byc 0,5 bara :śmiech: Nie ogarnie góry to kupie GT3530
BOBSON
Nowy na forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 12:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez caserwis » 13 paź 2017, o 18:29

Lubie projekty ze starymi piecami a co do turba to ładuj chinola 3530 bo inna nie ma sensu w m20b25.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 598
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez BOBSON » 13 paź 2017, o 18:44

Przed rozebraniem do blacharki ładowałem 1.2 bara. Nie odczuwałem żeby to był koniec tej turbiny. GT3530 ma tą samą stronę gorącą więc bez problemu mogę ją kupić dopiera jak ta przestanie ogarniać...
BOBSON
Nowy na forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 12:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez makii » 13 paź 2017, o 19:22

M20. W porównaniu zo m50 nie nadaje sie do turbienia przez glowice. Ale widze ze masz piramidki lub cos podobnego. Ile zrobiles km na 1.0 bara?
makii
User
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 20:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez BOBSON » 13 paź 2017, o 20:32

Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
BOBSON
Nowy na forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 paź 2017, o 12:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez Preiss » 14 paź 2017, o 05:29

BOBSON napisał(a):Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
Ja

Bobson, pomysł już gdzieś widziałem ale wykonanie nasze. Dodam, że głowicę po demontażu nie trzeba planować aż do zniknięcia śladów po rowkach. Wystarczy ją delikatnie liznąć, aby rowki na nowo "usiadły" w to samo miejsce lub nawet przesunięte. :piwo:
Avatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
 
Posty: 100
Dołączył(a): 24 lip 2015, o 19:54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez makii » 14 paź 2017, o 07:00

BOBSON napisał(a):Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...

a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???
makii
User
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 20:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez Preiss » 14 paź 2017, o 07:44

makii napisał(a):
BOBSON napisał(a):Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...

a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???



Uszczelka póki co fabryczna o odpowiedniej grubośći, dostosowana do pierścieni.
Avatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
 
Posty: 100
Dołączył(a): 24 lip 2015, o 19:54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez Kusy6 » 30 gru 2018, o 16:10

wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?
Kusy6
Nowy na forum
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez gadziuWLKP » 30 gru 2018, o 18:49

Kusy6 napisał(a):wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?


Jest w sieci dostępny taki kalkulator, nie wiem czy widziałeś - nie jest to odpowiedź na twoje pytanie oraz pytanie do mnie ale może się przyda ten link.
Pozdrawiam

http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 200
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Gniezno

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez nfs » 11 sty 2019, o 21:28

Turbo jest za małe do tego pieca. Nie przeładowuje na fabrycznym WG?

Proponuję GT3530 od k64. Ja na takim chinczyku i adapterze pod seryjne kolektory wydechowe przy 1.1B zobaczyłem 350KM z m20b25. Zakładając to turbo na chińskim kolektorze pokazało by się na pewno koło 20KM więcej. Seryjne kolektory mają średnicę wylotu 40mm więc są sporą restrykcją dla silnika doładowanego słusznych rozmiarów suszarką.
Avatar użytkownika
nfs
User
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 21:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez Miś » 11 sty 2019, o 22:01

2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Avatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
 
Posty: 1072
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Postprzez kretfr » 14 sty 2019, o 11:50

Miś napisał(a):2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.


M52B28TU też nie.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Avatar użytkownika
kretfr
Turbo-Team
 
Posty: 278
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 10:29
Lokalizacja: Turbo Familia
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa

Następna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości