E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
BOBSON
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: BOBSON »

Witam, śledzę forum od jakiś 2 lat. Pomysłem na turbo zaraził mnie kolega Preiss. Mam E34 4 sezony historia z turbo zaczęła sie 2 lata temu. Większość pomysłów zawdzięczam koledze który przecierał szlaki z m20 :)



Model: E34 M20B25
Stage 1 ? doładowanie 0.5 bara TO4E poleciały półki i wydmuchana uszczelka pod głowicą

Stage 2 ? doładowanie 1.0 bara - głowica z zaspawanymi kanałami wodnymi, szpilki M12 uszczelka pod głowice CUSTOM

Stage 3 ? Pracuje nad tym zobaczymy na ile fantazja poniesie:)

>>>>>> Stage 1 <<<<<<

MODYFIKACJE

1 Silnik

-m20b25 seria dołożone natryski oleju na denko tłoka gruntowny remont nowe panewki KING nowe pierścienie obróbka głowicy
2 Układ wydechowy

-down pipe 3" reszta wydechu seria

3 Układ dolotowy

-walka o jak najkrótszy dolot
-intercooler FMIC 550x140x65mm

4 Układ paliwowy
-POMPA PALIWA WALBRO 255l
-WTRYSKI 440 CC

5 Elektronika
-DET 3
-Dołożone wskaźniki AFR, EGT, TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, BOOST

6 Sprzęgło i przeniesienie napędu

Sprzęgło
SPIEK 6 łopatkowy
Dyfer szpera 25%

7 Układ chłodzenia

Chłodnica TDS
8 Zawieszenie i układ hamulcowy

MTS -60 narazie
Hamulce zdrowa seria


>>>>>> Stage 2 <<<<<<

1 Silnik

- Uszczela pod głowice CUSTOM
- Szpilki CUSTOM
- Zaspawane kanały wodne w głowicy
- Wzmocnienia pomiedzy podporami głowicy
- Pompa oleju 2.5 TDS

2 Układ wydechowy

-3" z dwoma przelotowymi puszkami

6 Sprzęgło i przeniesienie napędu

Sprzęgło SPIEK + PODWÓJNY DOCISK
Dyfer 3,15 SZPERA 100%

>>>>>> Stage 3 <<<<<<

Aktualnie nad tym pracuje trwają prace blacharskie... a na silnik przyjdzie czas

Kilka zdjęć postaram się opisać dokładniej temat jak znajde chwilę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
wzkurczak
User
Posty: 149
Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
Imię: Tomek
lokalizacja: Warszawa Zachod

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: wzkurczak »

te turbo to nie za małe?
BOBSON
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: BOBSON »

Jak ją kupowałem miało byc 0,5 bara :śmiech: Nie ogarnie góry to kupie GT3530
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: caserwis »

Lubie projekty ze starymi piecami a co do turba to ładuj chinola 3530 bo inna nie ma sensu w m20b25.
BOBSON
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: BOBSON »

Przed rozebraniem do blacharki ładowałem 1.2 bara. Nie odczuwałem żeby to był koniec tej turbiny. GT3530 ma tą samą stronę gorącą więc bez problemu mogę ją kupić dopiera jak ta przestanie ogarniać...
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: makii »

M20. W porównaniu zo m50 nie nadaje sie do turbienia przez glowice. Ale widze ze masz piramidki lub cos podobnego. Ile zrobiles km na 1.0 bara?
BOBSON
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: BOBSON »

Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
Awatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
Posty: 100
Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Preiss »

BOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
Ja

Bobson, pomysł już gdzieś widziałem ale wykonanie nasze. Dodam, że głowicę po demontażu nie trzeba planować aż do zniknięcia śladów po rowkach. Wystarczy ją delikatnie liznąć, aby rowki na nowo "usiadły" w to samo miejsce lub nawet przesunięte. :piwo:
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: makii »

BOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???
Awatar użytkownika
Preiss
Turbo-Team
Posty: 100
Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
Imię: Maciej
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Preiss »

makii pisze:
BOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???

Uszczelka póki co fabryczna o odpowiedniej grubośći, dostosowana do pierścieni.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Kusy6 »

wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?
gadziuWLKP
Forumowicz
Posty: 537
Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: gadziuWLKP »

Kusy6 pisze:wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?
Jest w sieci dostępny taki kalkulator, nie wiem czy widziałeś - nie jest to odpowiedź na twoje pytanie oraz pytanie do mnie ale może się przyda ten link.
Pozdrawiam

http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
nfs
User
Posty: 116
Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: nfs »

Turbo jest za małe do tego pieca. Nie przeładowuje na fabrycznym WG?

Proponuję GT3530 od .. Ja na takim chinczyku i adapterze pod seryjne kolektory wydechowe przy 1.1B zobaczyłem 350KM z m20b25. Zakładając to turbo na chińskim kolektorze pokazało by się na pewno koło 20KM więcej. Seryjne kolektory mają średnicę wylotu 40mm więc są sporą restrykcją dla silnika doładowanego słusznych rozmiarów suszarką.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Miś »

2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: PiotrTF »

Miś pisze:2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.
M52B28TU też nie.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
ODPOWIEDZ