E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Bydgoszcz
E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Witam, śledzę forum od jakiś 2 lat. Pomysłem na turbo zaraził mnie kolega Preiss. Mam E34 4 sezony historia z turbo zaczęła sie 2 lata temu. Większość pomysłów zawdzięczam koledze który przecierał szlaki z m20
Model: E34 M20B25
Stage 1 ? doładowanie 0.5 bara TO4E poleciały półki i wydmuchana uszczelka pod głowicą
Stage 2 ? doładowanie 1.0 bara - głowica z zaspawanymi kanałami wodnymi, szpilki M12 uszczelka pod głowice CUSTOM
Stage 3 ? Pracuje nad tym zobaczymy na ile fantazja poniesie:)
>>>>>> Stage 1 <<<<<<
MODYFIKACJE
1 Silnik
-m20b25 seria dołożone natryski oleju na denko tłoka gruntowny remont nowe panewki KING nowe pierścienie obróbka głowicy
2 Układ wydechowy
-down pipe 3" reszta wydechu seria
3 Układ dolotowy
-walka o jak najkrótszy dolot
-intercooler FMIC 550x140x65mm
4 Układ paliwowy
-POMPA PALIWA WALBRO 255l
-WTRYSKI 440 CC
5 Elektronika
-DET 3
-Dołożone wskaźniki AFR, EGT, TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, BOOST
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło
SPIEK 6 łopatkowy
Dyfer szpera 25%
7 Układ chłodzenia
Chłodnica TDS
8 Zawieszenie i układ hamulcowy
MTS -60 narazie
Hamulce zdrowa seria
>>>>>> Stage 2 <<<<<<
1 Silnik
- Uszczela pod głowice CUSTOM
- Szpilki CUSTOM
- Zaspawane kanały wodne w głowicy
- Wzmocnienia pomiedzy podporami głowicy
- Pompa oleju 2.5 TDS
2 Układ wydechowy
-3" z dwoma przelotowymi puszkami
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło SPIEK + PODWÓJNY DOCISK
Dyfer 3,15 SZPERA 100%
>>>>>> Stage 3 <<<<<<
Aktualnie nad tym pracuje trwają prace blacharskie... a na silnik przyjdzie czas
Kilka zdjęć postaram się opisać dokładniej temat jak znajde chwilę
Model: E34 M20B25
Stage 1 ? doładowanie 0.5 bara TO4E poleciały półki i wydmuchana uszczelka pod głowicą
Stage 2 ? doładowanie 1.0 bara - głowica z zaspawanymi kanałami wodnymi, szpilki M12 uszczelka pod głowice CUSTOM
Stage 3 ? Pracuje nad tym zobaczymy na ile fantazja poniesie:)
>>>>>> Stage 1 <<<<<<
MODYFIKACJE
1 Silnik
-m20b25 seria dołożone natryski oleju na denko tłoka gruntowny remont nowe panewki KING nowe pierścienie obróbka głowicy
2 Układ wydechowy
-down pipe 3" reszta wydechu seria
3 Układ dolotowy
-walka o jak najkrótszy dolot
-intercooler FMIC 550x140x65mm
4 Układ paliwowy
-POMPA PALIWA WALBRO 255l
-WTRYSKI 440 CC
5 Elektronika
-DET 3
-Dołożone wskaźniki AFR, EGT, TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, BOOST
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło
SPIEK 6 łopatkowy
Dyfer szpera 25%
7 Układ chłodzenia
Chłodnica TDS
8 Zawieszenie i układ hamulcowy
MTS -60 narazie
Hamulce zdrowa seria
>>>>>> Stage 2 <<<<<<
1 Silnik
- Uszczela pod głowice CUSTOM
- Szpilki CUSTOM
- Zaspawane kanały wodne w głowicy
- Wzmocnienia pomiedzy podporami głowicy
- Pompa oleju 2.5 TDS
2 Układ wydechowy
-3" z dwoma przelotowymi puszkami
6 Sprzęgło i przeniesienie napędu
Sprzęgło SPIEK + PODWÓJNY DOCISK
Dyfer 3,15 SZPERA 100%
>>>>>> Stage 3 <<<<<<
Aktualnie nad tym pracuje trwają prace blacharskie... a na silnik przyjdzie czas
Kilka zdjęć postaram się opisać dokładniej temat jak znajde chwilę
- wzkurczak
- User
- Posty: 149
- Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa Zachod
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
te turbo to nie za małe?
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Bydgoszcz
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Jak ją kupowałem miało byc 0,5 bara Nie ogarnie góry to kupie GT3530
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Lubie projekty ze starymi piecami a co do turba to ładuj chinola 3530 bo inna nie ma sensu w m20b25.
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Bydgoszcz
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Przed rozebraniem do blacharki ładowałem 1.2 bara. Nie odczuwałem żeby to był koniec tej turbiny. GT3530 ma tą samą stronę gorącą więc bez problemu mogę ją kupić dopiera jak ta przestanie ogarniać...
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
M20. W porównaniu zo m50 nie nadaje sie do turbienia przez glowice. Ale widze ze masz piramidki lub cos podobnego. Ile zrobiles km na 1.0 bara?
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Bydgoszcz
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
- Preiss
- Turbo-Team
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
JaBOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
Bobson, pomysł już gdzieś widziałem ale wykonanie nasze. Dodam, że głowicę po demontażu nie trzeba planować aż do zniknięcia śladów po rowkach. Wystarczy ją delikatnie liznąć, aby rowki na nowo "usiadły" w to samo miejsce lub nawet przesunięte.
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???BOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
- Preiss
- Turbo-Team
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 lip 2015, o 21:54
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
makii pisze:a zatem szacunek, a uszczelka z czego ???BOBSON pisze:Zrobiłem około 10000 km na 1.0 i ostatni tysiąc było okolo 1.2 1.3 bara. To nie poramidki tylko pierścienie które wymyśleliśmy z kolegą Preiss, w jego silniku m20b27 jest ładowane narazie około 1.6 bara i łyka kilometry. W porównaniu do piramidek nie zostawiają głębokiego śladu na głowicy i nie.ma potrzeby przerabiania bloku. Pracujemy nad takim zestawem do m50...
Uszczelka póki co fabryczna o odpowiedniej grubośći, dostosowana do pierścieni.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Jest w sieci dostępny taki kalkulator, nie wiem czy widziałeś - nie jest to odpowiedź na twoje pytanie oraz pytanie do mnie ale może się przyda ten link.Kusy6 pisze:wtryski 440 na ile bar doładowania dały radę i ile KM?
Pozdrawiam
http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory" onclick="window.open(this.href);return false;
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Turbo jest za małe do tego pieca. Nie przeładowuje na fabrycznym WG?
Proponuję GT3530 od .. Ja na takim chinczyku i adapterze pod seryjne kolektory wydechowe przy 1.1B zobaczyłem 350KM z m20b25. Zakładając to turbo na chińskim kolektorze pokazało by się na pewno koło 20KM więcej. Seryjne kolektory mają średnicę wylotu 40mm więc są sporą restrykcją dla silnika doładowanego słusznych rozmiarów suszarką.
Proponuję GT3530 od .. Ja na takim chinczyku i adapterze pod seryjne kolektory wydechowe przy 1.1B zobaczyłem 350KM z m20b25. Zakładając to turbo na chińskim kolektorze pokazało by się na pewno koło 20KM więcej. Seryjne kolektory mają średnicę wylotu 40mm więc są sporą restrykcją dla silnika doładowanego słusznych rozmiarów suszarką.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
M52B28TU też nie.Miś pisze:2500ccm nie przeładowuje na fabrycznym wg z t04e, sprawdzone.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject