E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Miś »

Im mniejsza pojemność tym większa tendencja do creepa przy danym turbo, jednak podejrzewam, że nawet 2000ccm na tym turbo i seryjny wg wbudowanym będzie okej.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: PiotrTF »

Miś pisze:Im mniejsza pojemność tym większa tendencja do creepa przy danym turbo
Skąd się to bierze?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: Miś »

kretfr pisze:Skąd się to bierze?
Z fizyki jakoś tak wychodzi. Jak masz dużą pojemność to maleńkie turbo z wewnętrznym wg ma problem żeby utrzymać wysoki boost. Jak masz mały silniczek i w końcu nadmucha dane turbo to zaczyna się robić "lawinowe" narastanie doładowania, czasem takie, że w pełni otwarte wg nie upuści wystarczająco.

Z tego powodu jak bierzesz turbo z 2.5TDS i dopniesz sztangę, by trzymała 1,3bar to w TDS będzie 1,3bar spadające na 1,25bar na przykład. Na tym samym ustawieniu gruchy jak zapodasz ją do hot hatcha z 1600ccm to jak wstanie to będzie 1,3bar i narastało, aż przy odcinie dmuchnie z 1,6-1,8bar.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
BOBSON
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: BOBSON »

Ten zawór ogarnial po zwiększeniu średnicy do 1.2 bara. W tym sezonie jeździłem na zewnetrzym wg 60mm, było dmuchne 1,4 bara. Temat jest mega nieaktualny...
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E

Post autor: KonradGT »

Nie wiem czemu tak krzyczycie, że te turbo za małe.

M52B28TU dmuchało elegancko 0,9b bez spadków do odcięcia 6700rpm.
ODPOWIEDZ