E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Im mniejsza pojemność tym większa tendencja do creepa przy danym turbo, jednak podejrzewam, że nawet 2000ccm na tym turbo i seryjny wg wbudowanym będzie okej.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Skąd się to bierze?Miś pisze:Im mniejsza pojemność tym większa tendencja do creepa przy danym turbo
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Z fizyki jakoś tak wychodzi. Jak masz dużą pojemność to maleńkie turbo z wewnętrznym wg ma problem żeby utrzymać wysoki boost. Jak masz mały silniczek i w końcu nadmucha dane turbo to zaczyna się robić "lawinowe" narastanie doładowania, czasem takie, że w pełni otwarte wg nie upuści wystarczająco.kretfr pisze:Skąd się to bierze?
Z tego powodu jak bierzesz turbo z 2.5TDS i dopniesz sztangę, by trzymała 1,3bar to w TDS będzie 1,3bar spadające na 1,25bar na przykład. Na tym samym ustawieniu gruchy jak zapodasz ją do hot hatcha z 1600ccm to jak wstanie to będzie 1,3bar i narastało, aż przy odcinie dmuchnie z 1,6-1,8bar.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Bydgoszcz
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Ten zawór ogarnial po zwiększeniu średnicy do 1.2 bara. W tym sezonie jeździłem na zewnetrzym wg 60mm, było dmuchne 1,4 bara. Temat jest mega nieaktualny...
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E34 M20B25 STREET SLEEPER TURBO T04E
Nie wiem czemu tak krzyczycie, że te turbo za małe.
M52B28TU dmuchało elegancko 0,9b bez spadków do odcięcia 6700rpm.
M52B28TU dmuchało elegancko 0,9b bez spadków do odcięcia 6700rpm.