e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez Pat-325 » 30 gru 2019, o 14:24

Miś napisał(a):Zajebiście dźwiękowo chodzi, serio. :piwo:


:clap: :piwo:

bale1971 napisał(a):... i jakie niskie EGT :eee:


Jest podejrzenie, że coś z tą sondą jest nie halo.
Na poprzednim kolektorze wartości były takie nawet nawet, w sensie 850-880 stopni.
Obecnie nie przekroczyliśmy na hamowni 680 stopni. Trochę nie chce mi się wierzyć w te wartości.
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 471
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez gadziuWLKP » 30 gru 2019, o 17:43

Ale sonda pewnie jest dalej jak we wcześniejszym kolektorze, pewnie przed turbiną. Barany jednak oddają trochę ciepła - pewnie ich nie owijałeś?
Niższa temperatura lepsza do turbinki, ale pomiar EGT jest ważny dla tłoków, czyli najbliżej głowicy - ale tego nie trzeba Tobie mówić.
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 505
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez Pat-325 » 30 gru 2019, o 18:21

Sonda jest przed samą turbinką na zejściu najkrótszych runnerów a więc 4-5-6 (pamiętamy o twinscrollu).
W poprzednim była na wysokości niewentylowanego przez WG 6 cylindra.

Spodziewałem się niższych temperatur, ale nie aż o 200 stopni :) Jeśli działa prawidłowo to tym lepiej.
Kolektora faktycznie nie owijałem.

Na ten moment nie planuje większych modów.
W nadchodzącym sezonie chciałbym więcej pojeździć, bo auto gwizda a kierowca pi.. :śmiech:
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 471
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez Slepy94 » 3 sty 2020, o 20:36

Świetny projekt. Gratulacje za wytrwałość, oraz bezawaryjności w nadchodzącym sezonie ;)
Slepy94
Nowy na forum
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 06:12
Imię: Mateusz
lokalizacja: Łomża

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez Pat-325 » 29 maja 2020, o 17:45

Żadnych większych upgrade'ów nie było, tak tu tylko linka zostawię.
Jak zwykle dałem ciała i nie miałem w 100% otwartej przepustnicy, więc dmuchało 1.1b (1.2b docelowo).
Tak czy inaczej jest wolnooo, trzeba dokoksować ;)

https://www.youtube.com/watch?v=Amr_uujUspk
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 471
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez gadziuWLKP » 29 maja 2020, o 18:44

Dobrze jedzie. Może się w Pile spotkamy i zmierzymy?
Jak sprawuje się kolektor wydechowy po zmianie? Jakieś awarie się zdarzyły? Jak masz sterowane turbo - przez MBC czy EBC?
Ja myślę, że w ciągu tego tygodnia uruchomię EBC na MAC, taka zmiana powinna przynieść rezultaty.
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 505
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r

Postprzez Pat-325 » 29 maja 2020, o 19:31

Mam plan się gdzieś pojawić, o ile znów się jakaś apokalipsa w tym roku nie przydarzy ;)
W zasadzie jak poskładałem zimą turbo z kolektorem tak nie dotykałem. Auto to moje daily, czeka w gotowości w garażu. Żadnych awarii nie było i mam nadzieję, że nie będzie. Sterowanie jest przez EBC, zawór MAC.

Kusi mnie budowa w pełni kutego słupka, ale w sumie i tak to nic nie zmieni. Silnik do zbudowania, turbo do zmiany, miliony monet wydane za sekundę w przyspieszaniu ;)
Pat-325
Turbo-Team
 
Posty: 471
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 08:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości