E34 na KOXIE

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Rekin528
User
Posty: 73
Rejestracja: 22 wrz 2017, o 15:33
Imię: Adam
lokalizacja: Gdansk

E34 na KOXIE

Post autor: Rekin528 »

Znalazlem wreszcie chwile aby opisac moj projekt,zaznaczam ,ze jestem amatorem samoukiem,wszystko robilem sam,mechaniki uczylem sie sam,elektryka tez jest slabo mi znana,a strojenie to czarna magia :heh:
Moja fura :BMW E34 525i 1992,czyli M50B25nv ,+LPG,seryjna szpera 25% ,grzane przednie fotele,Klima(niesprawna),el,szyby przod,tempomat
Fotki dodaje w ten spos.bo innne serwisy szybko usuwaja zdjecia.
Obrazek
Obrazek

Pierwsza rzecza ktora zrobilem byl demontaz wydechu i budowa kol.wyd. top mount
Obrazek
Obrazek

kolektor spawalem metda MAG oraz TIG ,z TIG'iem byl problem ,niezgodnosc materialu i wychodzilo sito wiec wzialem polautomat i ogien :D
Graty ktore zakupilem :
-turbo GT3076,
-wtryski od Volvo,
-zew.WG,
-BOV,
-wydajniejsza pompe paliwa -rep.Bosch 044 zatapiana w baku
DET3 bez map sensora lezal juz od dawna mial pojsc do 200sx'a ale jakos nie wyszlo.
Dodam ze silnika nie odprezylem,dmucham 0,6 Bara
Obrazek
Chinski Tial ,2 o nieznanej twardosci

Obrazek
Nastepnie byly przymiarki turbo i WG
Obrazek
Obrazek
turbo moglem dac troche wyzej,a WG troche inaczej usadowic,no ale coz,czlowiek uczy sie na bledach :D

pozniej dolot
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fmic chcialem zamontowac inaczej zeby go troche schowac ale nie chcialem wywalac seryjnych mocowan zderzaka,wiec na razie tak jest,dolot zrobilem z rury do budowy wydechow zeby bylo taniej

pozniej wydech
Obrazek
Obrazek
Silnik odpalilem na seryjnych wtryskach i ori elektryce aby sprawdzic jak to dziala,bylo ok wiec zabralem sie za wtryski i elektryke
Obrazek
Obrazek
Podlaczylem DET 3 w trybie Fuel Implant,pozniej w trybie Piggy Back i spowrotem wrocilem do Fuel Implant :D