[DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
To akurat normalne, ten silnik nie napełnia się powyżej 5krpm ze względu na seryjny wałek i 2 zawory na cyl.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Samochód jak narazie jeździ.
Ale jest problem, którego nie mogę rozwiązać. Kiedy łapie odciekę to gasną mi 2 cylindry na jakiś czas (jakby odłączało drugi bank). Myślałem, że to problem softu DETa, ale po downgradzie do 1.27 dalej ten sam problem występuje. Nie ma znaczenia czy odcinka ustawiona na 5k czy 6.5k. Ktoś spotkał się z takim problemem ?
Ale jest problem, którego nie mogę rozwiązać. Kiedy łapie odciekę to gasną mi 2 cylindry na jakiś czas (jakby odłączało drugi bank). Myślałem, że to problem softu DETa, ale po downgradzie do 1.27 dalej ten sam problem występuje. Nie ma znaczenia czy odcinka ustawiona na 5k czy 6.5k. Ktoś spotkał się z takim problemem ?
- Zibi122
- User
- Posty: 72
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Ma znaczenie czy na postoju czy przy obciążeniu?? Sprawdź które cylindry gasną, zamień wyjścia i sprawdz ponownie.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Tak jak rozmawialiśmy obstawiam problem sprzętowy z detem.
Spróbuj jeszcze przepiąć na batch fire i sprawdź obydwa wyjścia.
Spróbuj jeszcze przepiąć na batch fire i sprawdź obydwa wyjścia.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Pod obciążeniem.Zibi122 pisze:Ma znaczenie czy na postoju czy przy obciążeniu?? Sprawdź które cylindry gasną, zamień wyjścia i sprawdz ponownie.
Nawet podpiąłem innego deta. Ten sam problem. Tak mam plan odpalić batch fire, ale fura aktualnie jest w innym miejscu.kretfr pisze:Tak jak rozmawialiśmy obstawiam problem sprzętowy z detem.
Spróbuj jeszcze przepiąć na batch fire i sprawdź obydwa wyjścia.
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Samochód finalnie trafił na hamownie. 1.0b doładowania
Nawet zmontowaliśmy jakieś promo wideo.
https://www.youtube.com/watch?v=th1MrkOXVKk" onclick="window.open(this.href);return false;
Nawet zmontowaliśmy jakieś promo wideo.
https://www.youtube.com/watch?v=th1MrkOXVKk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
No i tak uczciwie mówiąc to patrzac na wykres za szybkie to to nie powinno być... Kończy się moc na i tak niskim odcieniu... 5k i nic się już nie dzieje. 1.9tdi można spotkać z lepszym wykresem, bez urazy. To pewnie wina ten turbiny, czy Sam w sobie silnik nie jest w stanie nic więcej pokazać?
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Masz racje, szybkie to nie jest (7.9sdo 100 z fabrycznych 12.4s - za krotki dyfer i nisko się kręci), ale najważniejszym czynnikiem do budowy był fun factor. Turbo jest małe, i gruszka jest rozkręcona maksymalnie, trzeba dolożyć ebc i opoźnić wałek to pewnie poprawi góre silnika.
W tym setupie silnik najlepiej sprawdzi sie do upaania bokami, nisko moment obrotowy, wiecej go niż w takim m50b28 i jak cos się spierdzieli to koszt słupka niski. - oczywiście nie mówie o zawodniczym driftcie.
Jeśli chodzi o sam silnik, to jak najbardziej ma zapas. To nie jest koniec i już dłubiemy stage 2.
W tym setupie silnik najlepiej sprawdzi sie do upaania bokami, nisko moment obrotowy, wiecej go niż w takim m50b28 i jak cos się spierdzieli to koszt słupka niski. - oczywiście nie mówie o zawodniczym driftcie.
Jeśli chodzi o sam silnik, to jak najbardziej ma zapas. To nie jest koniec i już dłubiemy stage 2.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Nie no każdy zdaje sobie sprawę, że fabrycznie to nie ma osiągów. Przeskok jest duży ale względem poprzedniego filmu gdzie tam był kill na jakimś "porobionym" 2.5 a teraz mówisz że 8sek do setki, wykres jest jaki jest. Takie porobione 2.5/2.8 akurat do setki to potrafią coś pokazać zdecydowanie lepszego, ale jak wiemy osiągi do setki to wiele czynników - opony, zawieszenie, kierowca, przełożenia. Kibicuje, mam nadzieję, że dźwigniecie ten wykres do góry, wtedy to faktycznie może zawstydzić jakiś mocniejszy bolid
-
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 22 wrz 2017, o 15:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: Gdansk
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Goooooood Joooooob!!!!
-
- User
- Posty: 38
- Rejestracja: 24 lut 2017, o 16:45
- Imię: Damian
- lokalizacja: Ożarów
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
5.8 z rl do 100 również z przebiciem na 3, jeszcze 2.1 do urwania
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Jak pamietam to gt28 u Ciebie. Na jakim doładowaniu śmigasz ? Masz jakiś aktualny wykres ?DadaRada pisze:5.8 z rl do 100 również z przebiciem na 3, jeszcze 2.1 do urwania
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Udało się rozwiązać problem, braku odcinki. Głównym winnym okazał się aktuator, który się nie uchylał i silnik dusił się własnymi spalinami (back pressure to zło ). W tym momencie założyliśmy aktuator od kinugawa (można nim sterować jak zew. wastegate) i śmiga na 0.5 bara. Może niedługo znów wrócimy z doładowaniem 1.1bara i wskoczymy na hamownie.
Dodatkowo udało nam się rozwiązać problem pływającego kąta zapłonu, kiedy był WOT - brak sygnału z IAT. W końcu udało się rozwiązać wszystkie problemy wieku dziecięcego, fura jeździ elegancko. Przy następnym projekcie wlatuje standalone - rozwiązało by wiele problemów od samego początku
Dodatkowo udało nam się rozwiązać problem pływającego kąta zapłonu, kiedy był WOT - brak sygnału z IAT. W końcu udało się rozwiązać wszystkie problemy wieku dziecięcego, fura jeździ elegancko. Przy następnym projekcie wlatuje standalone - rozwiązało by wiele problemów od samego początku
-
- User
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2018, o 21:37
- Imię: Adam
- lokalizacja: Leszno
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
rozwiń myśl co tam masz za niespodzianke? pochwalisz sie projektem? daj na pwDadaRada pisze:5.8 z rl do 100 również z przebiciem na 3, jeszcze 2.1 do urwania
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: [DKCustoms] e36 Compact m43b16 turbo
Co było winne że te cylindry gasły?ProxRox pisze:Samochód finalnie trafił na hamownie. 1.0b doładowania
Nawet zmontowaliśmy jakieś promo wideo.
https://www.youtube.com/watch?v=th1MrkOXVKk" onclick="window.open(this.href);return false;