(Jondek) E30 m50 projekt

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Horex » 5 lis 2018, o 10:45

Jakich wymiarow intercooler kupiles? wyjscia intercoolera beda pod podluznicami czy nad?
Horex
User
 
Posty: 158
Dołączył(a): 21 paź 2014, o 18:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez caserwis » 5 lis 2018, o 10:59

Bardzo długie runery ma ten kolektor a zejścia 3w1 i kolano po nim to sporo za ostre będzie troche lag na nim.
caserwis
Turbo-Team
 
Posty: 589
Dołączył(a): 13 lut 2013, o 10:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Seboo » 5 lis 2018, o 11:45

Kibicuje :clap: tez mam E30 M50 turbo.

Jak dla mnie turbina bedzie za daleko od głowicy, tzn długa droga spalin zanim trafią z głowicy do turbiny. Ale działać napewno będzie. WG ogarnie tak jak jest.
Seboo
User
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 22:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 5 lis 2018, o 20:10

Ic od fmic jakiś jeden z największych 3”
Te zejścia z 3w1 są ostro w górę ale nie wiele ostrzej niż kupne kolanko 90’
Twierdzicie ze daleko do turbo i może być lag a ja do tej pory myślałem ze im dłużej tym lepiej dla egt? Chyba jakiś pierdol się nasłuchałem? Turbina gt35 z dupa mała 63
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 5 lis 2018, o 20:13

Pracuje na nad ic właśnie spasowywany ze zderzakiem dam foty jak wrócę z trasy. Wyjścia ic pod podluznicami
Dam foty może wcześniej jak będę miał pauzę i dodam foty na serwer

Znalazłem w kupionych intercooler jest 600x300x76
Myśle ze kupiłem za duży ale się zmiesci :pasuje:
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Seboo » 6 lis 2018, o 13:40

No to faktycznie przyszalałes z tym IC. U mnie jest 450x300x76 i zatyka prawie całą chlodnice. Wyjscia tez mam pod podluznicami.
Seboo
User
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 22:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 7 lis 2018, o 07:09

zmartwiliscie mnie tym kolektorem... az sie zastanawiam nad drugim... Zalezalo mi zeby wlasnie tego laga nie bylo dlatego tez turbo z mala dupa wybralem a tu takie rzeczy wychodza

cieniutki kwasiak od wg prosto w glebe :devill2:
Obrazek

zapomnialem zamowic flansze wydechowa do turba wiec plazma w dlon i gotowa
Obrazek

problem byl IC ze zalozone weze za bardzo odpychaly zderzak i nie szlo go za cholere dociagnac do blotnikow... mam 2 wiatraki od tigry przed nim wiec troche tez go odsuwaly na zewnatrz. Ucialem wejscia pod kontem obrocilem i dzieki temu weze zaczely patrzec troche do wewnatrz
Obrazek
Obrazek
na sztuke zbudowany jakis tam dolocikzeby zobrazowac sobie jak mniej wiecej to bedzie i przede wszystkim zeby mozna bylo spasowywac ze zderzakiem
Zamowilem wiecej kolanek bbo sie skonczyly i teraz bede juz robil dolot na gotowo
Obrazek
zderzak ready to go. Obnizylem ICka pod hokej zderzaka dzieki czemu mam gorne nerki wolne i dmuchac bedzie bezposrednio w chlodnice wody i czesciowo w klime
Obrazek
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez deejeys » 7 lis 2018, o 10:34

Jak najmniej silikonów, naprawdę ;) Umiesz spawać, więc możesz sobie zrobić dolot bez żadnych chińskich kolanek a jedynie na prostych chińskich łącznikach :) Mniej rzeczy do zepsucia - przyjemniejsza jazda :)
Avatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
 
Posty: 238
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 15:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 7 lis 2018, o 14:52

Sylikony są fmic wiec chyba nie gowniane ale tak jak mówisz będzie większość kwasowka. Chciałem Alu żeby było lekko ale mam kwasówkę wiec ja wykorzystam. To kolano z sylikonu było tylko przymierzanie na sztuke.
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Seboo » 7 lis 2018, o 17:45

W sumie mój IC wyglada identycznie jak Twój to chyba jednak i ja mam 600x300x76. Tez mi wszedl ponizej nerek. :ok:
Ja pomiedzy IC a chłodnice wody włozylem najwiekszego SPALa jaki sie zmiescil. Przemyślał bym jeszcze temat WG w glebe... jezdzilem takim autem. Według mnie troche kaszanka jak sie chce dołożyć koksu na mieście a spod maski dzwiek jakby sie kolektor zerwal. Jak robisz przelot to i tak bedzie głośno... :oops:
Seboo
User
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 22:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 7 lis 2018, o 17:50

WG jest skierowany w glebe a rura konczy sie 3cm nad poziomem miski. A wydech mam kwas 3" z dwoma tlumikami wiecy chyba dramy z glosnoscia nie bedzie. Czytalem ze niektorzy mieli 2 wydechy i wywalali jeden bo im bylo za cicho. Co do tych spalów... kumpel twierdzil ze mial a jak zmienil na wiatrak od tigry chlodzenie bylo lepsze tak wiec mam nadzieje ze ta 2 moje od tigry wystarcza i ogarna chlodzenie + klime. W sobote bede dlubal chce skonczyc dolot i zrobic down pipa wtedy zabieram sie za pasowanie klimy weze chlodnice itp
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Rekin528 » 7 lis 2018, o 18:13

ja mam WG w glebe w e34 i ryczy zajebiscie :devill2: mi sie ten dzwiek podoba! :clap:
Rekin528
User
 
Posty: 55
Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:33
Imię: Adam
lokalizacja: Gdansk

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez Seboo » 7 lis 2018, o 20:03

Widocznie co kto lubi :oops:

Co do wydechu mam 3cale przelot z dwoma tłumikami i zaczyna mnie mocno wkur.... denerwowac. Nie da sie przejechać niezauważonym obok patrolu :frusty: :frusty: :frusty: zazwyczaj juz stoją ustawieni w moja strone i czekaja. Slychac mnie z 5km.

Od 2500obr-3000obr (przynajmniej u mnie) jest taki bass w aucie ze po 10min jazdy boli tył głowy. Nie wiem moze mam jakąś nadwrażliwość na dzwieki albo stary sie robie :śmiech:
Może to też być spowodowane jakością tłumików. :kwasny:

SPAL daje rade. Mam termostat o obnizonej temperaturze otwarcia, chyba 63°C. Wentylator sie odpala przy jakichs 89°C i w tym momencie wskazówka zaczyna isc w dół. :pasuje:
Seboo
User
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 22:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez dzidzia24 » 7 lis 2018, o 21:12

No dobra ale ten Intercooler będzie po montażu zderzaka cały zasłonięty.Zostanie tylko mały otwór w pasie przez który będzie wpadało powietrze.Będziesz wiercił otwory w zderzaku czy tak zostanie,,?
dzidzia24
User
 
Posty: 65
Dołączył(a): 8 cze 2010, o 17:42
Imię: Szymon
lokalizacja: Suwałki

Re: (Jondek) E30 m50 projekt

Postprzez JONDEK » 8 lis 2018, o 09:17

W dokładne plastikowej wytnę dziurę i w zderzaku powiększę dolny wlot myśle ze spokojnie wystarczy
Avatar użytkownika
JONDEK
User
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 06:35
Imię: Kacper
lokalizacja: Chojnice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości